ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ::

Οδηγούμε το χιλιάρι Mitsubishi Space Star

Πανελλαδική παρουσίαση στην Αττική         ..:: Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2017 ::..
Η Mitsubishi συμπλήρωσε τη γκάμα του ανανεωμένου Space Star με μία έκδοση με χιλιάρη κινητήρα, για όσους θέλουν το αυτοκίνητο αποκλειστικά για χρήση στην πόλη, με οικονομία στην κατανάλωση και χαμηλή φορολογική επιβάρυνση και φυσικά χαμηλή τιμή αγοράς. Το χιλιάρι Space Star είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα και η ελληνική αντιπροσωπεία οργάνωσε μία παρουσίαση στην Αττική για τους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου, όπου μας δόθηκε η ευκαιρία και για μια σύντομη οδηγική επαφή με αυτό. Η τιμή του ξεκινάει από 9.990 ευρώ (χωρίς πινακίδες και έξοδα προετοιμασίας), με ένα πλήρες επίπεδο εξοπλισμού για μικρό αυτοκίνητο, που περιλαμβάνει ESP με hill holder, 6 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς καθρέφτες, υπολογιστή ταξιδιού, ραδιο-CD με θύρες USB και Aux, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ., ενώ το αυτοκίνητο καλύπτεται και από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και αντίστοιχης διάρκειας οδική βοήθεια.


Το Space Star είναι θεωρητικά ένα σούπερ μίνι, με δεδομένες όμως τις περιορισμένες διαστάσεις του (μήκος 3,795 μ.) τοποθετείται ουσιαστικά ανάμεσα στις κατηγορίες Α και B, έτσι ώστε να μπορεί να απευθυνθεί σε όποιον θέλει ένα μικρό αυτοκίνητο με μεγαλύτερους χώρους από τα μίνι, αλλά με περιορισμένες διαστάσεις και χαμηλή τιμή, για χρήση κυρίως στην πόλη. Γι' αυτό και το αυτοκίνητο είχε και πριν στην γκάμα του ένα χιλιάρη βενζινοκινητήρα, με ένα νέο 3κύλινδρο σύνολο αντίστοιχου κυβισμού με 71 ίππους να προστίθεται τώρα στην γκάμα του ανανεωμένου μοντέλου. Ο νέος κινητήρας των 999 κ.εκ. καλύπτει τις τελευταίες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων (Euro 6b) κι έχει τυποποιημένες εκπομπές CO2 μόλις 92 g/km (που συνεπάγονται και πολύ χαμηλά τέλη κυκλοφορίας). Οι επιδόσεις που αναφέρει η Mitsubishi για την συγκεκριμένη έκδοση είναι επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 13,6'' και μέγιστη ταχύτητα 172 χλμ./ώρα.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου είναι ότι έχει αυξημένο χώρο αποσκευών σε σχέση με την έκδοση 1.2, (235 λίτρα αντί για 175), επειδή σ' αυτό απουσιάζει το αποθηκευτικό «κουτί» του 1.2, με αποτέλεσμα να αυξάνεται το ύψος του χώρου αποσκευών κατά 10 εκατοστά! Ο χιλιάρης κινητήρας συνδυάζεται με ένα νέο χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων με μειωμένες διαστάσεις και βάρος και μείωση της απαιτούμενης ποσότητας του λιπαντικού. Σε σχέση με αυτόν που χρησιμοποιούσε το Space Star πριν την ανανέωση, έχει μειωμένες εσωτερικές τριβές, βελτιωμένη εισαγωγή αέρα και νέο σύστημα εξάτμισης. Υπάρχει επίσης και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Με την ευκαιρία της παρουσίασης της έκδοσης με τον χιλιάρη κινητήρα, οι άνθρωποι της αντιπροσωπείας μας ενημέρωσαν επίσης και για την τρέχουσα προσφορά για το 1.2, στο οποίο η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT) προσφέρεται στην ίδια ακριβώς τιμή με το χειροκίνητο κιβώτιο, με όφελος για τον πελάτη 1.360 ευρώ.
Η οδήγηση του αυτοκινήτου στην παραλιακή λεωφόρο Αθηνών-Σουνίου, αλλά και στην κίνηση των δρόμων της Αθήνας ανέδειξε καταρχάς τον καθαρά αστικό χαρακτήρα της συγκεκριμένης έκδοσης. Όταν ο δρόμος είναι ανοιχτός και οι ταχύτητες αυξάνουν, είναι εμφανές ότι έχει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα με όχι πολύ μεγάλη ισχύ, που προφανώς δεν μπορεί να προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις. Μέσα στην κίνηση όμως εμφανίζεται απολύτως προσαρμοσμένος στις ανάγκες των αυξομειώσεων της ταχύτητας για να παρακολουθήσεις τη ροή της κυκλοφορίας, έχει καλή απόκριση και είναι αρκετά ελαστικός. Αυτό που μας ενθουσίασε είναι το εξαιρετικό χειροκίνητο κιβώτιο, που ίσως να είναι και το κορυφαίο της κατηγορίας σε ακρίβεια και αίσθηση και σχεδόν εξαλείφει κάθε επιθυμία για αυτόματο (καθώς μάλιστα συνδυάζεται και με έναν ελαφρύ συμπλέκτη που δεν κουράζει το πόδι στις αλλαγές). Η μέση κατανάλωση που είδαμε στη διαδρομή μας ήταν κάτω από 7 λίτρα/100 χλμ. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο, όπως και η μεγαλύτερη έκδοση, είναι γεροδεμένο σε κατασκευή και με καλή ποιότητα υλικών για την τιμή του, προσφέρει καλή άνεση για την κατηγορία, ενώ τα φρένα του ανταποκρίνονται στο ρόλο τους και δεν προβληματίζουν.
Πάνος Φιλιππακόπουλος

  UP