ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ::

Οδηγώ και... δεν σκέφτομαι!

Με τα «πυροβόλα» της Ford         ..:: Σαββάτο, 01 Ιουλίου 2017 ::..
Μια διαφορετική εκδήλωση για τους έλληνες δημοσιογράφους οργάνωσε η Ford στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο του Ελληνικού, εκμεταλλευόμενη την ευκαιρία της αποστολής στην Ελλάδα από τη Ford Ευρώπης ενός αριθμού από τα κορυφαία σπορ μοντέλα της, Focus ST και RS και Mustang, στο πλαίσιο μιας πανευρωπαϊκής εκδήλωσης για το δίκτυό της. Χωρίς τις καθιερωμένες συνεντεύξεις Τύπου και προϊοντικές παρουσιάσεις, που συνήθως χαρακτηρίζουν τις συναντήσεις με τους δημοσιογράφους στις παρουσιάσεις νέων μοντέλων, η Ford τους έδωσε αυτήν τη φορά την ευκαιρία στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα που υπήρχε στο χώρο της Driving Academy στο Ελληνικό, να εξερευνήσουν τις δυνατότητες και να διασκεδάσουν με αυτοκίνητα κατεξοχήν σχεδιασμένα για την οδηγική απόλαυση και τη σπορ οδήγηση. Με τελικό σκοπό φυσικά να τονιστεί ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας που η εταιρεία επιδιώκει να χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της που πωλούνται στις ευρωπαϊκές αγορές.


Οι εποχές που ζούμε στην Ελλάδα δυστυχώς δεν προσφέρονται για ακριβές «γκλαμουράτες» δημοσιογραφικές παρουσιάσεις με σούπερ αυτοκίνητα, που θα ξεπερνούσαν κατά πολύ τις δυνατότητες του προϋπολογισμού των αντιπροσωπειών υπό τις παρούσες συνθήκες και θα αποτελούσαν πιθανόν και πρόκληση για τους αναγνώστες των μέσων που θα δημοσίευαν τα σχετικά άρθρα. Αυτό αποτελεί ένα μικρό πρόβλημα για εταιρείες σαν τη Ford που, έχοντας αυτοκίνητα κατεξοχήν οδηγοκεντρικά, θα ήθελαν μια στις τόσες να οργανώνουν κάποιες εκδηλώσεις με τις κορυφαίες εκδόσεις τους, που τονίζουν και τη γενικότερη φιλοσοφία τους. Ευτυχώς για μας, το... γωνιακό οικόπεδο στο οποίο ζούμε τραβάει κατά καιρούς, παρά την ανοργανωσιά του, κάποιες εταιρείες για την οργάνωση πανευρωπαϊκών και παγκόσμιων εκδηλώσεων, είτε για το δίκτυό τους, είτε για δημοσιογράφους (πολύ λιγότερες πάντως απ' αυτές που θα μπορούσε να φιλοξενήσει -με το ανάλογο οικονομικό και διαφημιστικό όφελος για τη χώρα- ένα τέτοιο προνομιακό περιβάλλον, αν δεν ήταν τόσο απωθητική η κρατική γραφειοκρατική πολιτική, που δημιουργεί του κόσμου τα προσκόμματα στην οργάνωση οποιασδήποτε τέτοιας εκδήλωσης).

Όπως είναι γνωστό... κοντά στο βασιλικό ποτίζεται κι η γλάστρα. Και η πρόσφατη πανευρωπαϊκή εκδήλωση για το δίκτυο της Ford στη χώρα μας, με αφορμή το νέο Fiesta, περιλάμβανε και την αποστολή επί ελληνικού εδάφους ενός αριθμού από τα κορυφαία σπορ μοντέλα της εταιρείας, τα Focus ST και RS και το Mustang. Και η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχασε την ευκαιρία και μετά από σχετικές συνεννοήσεις με την Ford Ευρώπης κατάφερε να δεσμεύσει αυτά τα αυτοκίνητα και για μια διαφορετική δημοσιογραφική εκδήλωση στο Ελληνικό, δίνοντας στους έλληνες δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου την ευκαιρία να... ξεσαλώσουν, με αυτοκίνητα φτιαγμένα ειδικά για αυτόν το λόγο! Απαραίτητος συνοδός βεβαίως για μία τέτοια εκδήλωση, ήταν κι ένα φορτηγό της Pirelli με ένα μεγάλο αριθμό ελαστικών, για την αντικατάσταση αυτών που θα... διέλυαν οι δημοσιογράφοι στην πίστα. Έτσι βρεθήκαμε στις αρχές της εβδομάδας στο χώρο της Driving Academy, παρέα με τα βενζινοκίνητα Focus ST των 250 ίππων (θα υπενθυμίσουμε ότι πωλούνται και στην Ελλάδα σε τιμή που ξεκινάει από 40.641 ευρώ), Mustang 2.3 των 317 ίππων (από 47.433 ευρώ) και 5.0 GT των 421 ίππων (από 61.186 ευρώ) και βέβαια το... θεό της αυτοκίνησης, είτε μιλάμε για το δρόμο είτε για την πίστα, το RS των 350 ίππων (από 50.205 ευρώ).
Δεν θα αναλωθούμε στην περιγραφή των αυτοκινήτων, τα έχουμε άλλωστε όλα ήδη δοκιμάσει και μπορείτε να διαβάσετε τις σχετικές δοκιμές σε άλλες σελίδες του auto-internet. Θα αναφέρουμε μόνο, για να γίνουν περισσότερο κατανοητές και οι φωτογραφίες που αποτελούν το κατεξοχήν «υλικό» αυτού του άρθρου, ότι για το Focus ST είχε οργανωθεί μια δοκιμασία με σλάλομ και 2-3 απότομες στροφές, συμπεριλαμβάνοντας και ένα "S" σε βρεγμένο οδόστρωμα, με το Focus RS κάναμε κάμποσους γύρους σε μια «πίστα» οριοθετημένη με κορύνες, όπου κάναμε επίσης και δύο γύρους με το Mustang, για το οποίο η κύρια δοκιμασία (ιδανική για το θηριώδες 5λιτρο GT) ήταν μια κλειστή στροφή σε βρεγμένο με γκάζι που δημιουργούσε υπερστροφή και με ανάποδο τιμόνι, καθώς και ένα "skid pad" (περιστροφή γύρω από ένα κύκλο με κορύνες με συνεχή υπερστροφή και με ανάποδο τιμόνι, πάντα σε βρεγμένο οδόστρωμα). Το αποτέλεσμα το βλέπετε στις σχετικές φωτογραφίες. Εμείς θα αναφέρουμε μόνο ότι μπορεί και τα τρία αυτοκίνητα να είναι πολύ καλά και να προσφέρονται για διασκέδαση, για όποιον φυσικά ξέρει πώς να τα οδηγεί και να τα ελέγχει, αλλά για μία ακόμα φορά αυτό που μας εξέπληξε ήταν το Focus RS. Απίστευτα ακριβές, πολύ δυνατό, με τιμόνι ξυράφι, ρυθμίσιμο με ένα σωρό επιλογές, ανάλογα με το περιβάλλον και τις ορέξεις του οδηγού, σε προκαλεί όταν είσαι με αυτό στο ασφαλές περιβάλλον της πίστας να οδηγείς και να διασκεδάζεις, μέχρι που... να μην μπορείς να πάρεις τα πόδια σου. Ήταν μία από τις λίγες πλέον περιπτώσεις που απολαμβάνουμε τα... πλεονεκτήματα του επαγγέλματος και προσβλέπουμε με ανυπομονησία στην επόμενη... πανευρωπαϊκή εκδήλωση της Ford στην Ελλάδα!
Πάνος Φιλιππακόπουλος

  UP