ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ::

Οδηγούμε την ανανεωμένη BMW σειράς 4

Πανελλαδική παρουσίαση στο Σούνιο         ..:: Τρίτη, 13 Ιουνίου 2017 ::..
Διαθέσιμη στην ελληνική αγορά είναι πλέον η ανανεωμένη BMW σειράς 4 που παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και η ελληνική αντιπροσωπεία οργάνωσε μια μεγάλη εκδήλωση στο Σούνιο για την παρουσίαση του αυτοκινήτου στους εκπροσώπους του Τύπου. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε τιμές που ξεκινούν από 43.150 ευρώ για την 418i Coupe, με πληρέστατο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει στάνταρ ESP, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, συναγερμό, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, σύστημα καθαρισμού προβολέων, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου, ηχοσύστημα με Bluetooth και θύρα USB, online υπηρεσίες Connected Drive, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ., ενώ στην τιμή περιλαμβάνεται και δωρεάν σέρβις για 5 χρόνια ή 60.000 χιλιόμετρα. Οι τιμές των ντίζελ ξεκινούν από 48.850 ευρώ για την 418d Coupe. Αντίστοιχα οι τιμές των καμπριολέ ξεκινούν από 55.000 ευρώ (420i) για τις βενζινοκίνητες και από 60.050 ευρώ (420d) για τις ντίζελ. Τέλος για τις πεντάθυρες Gran Coupe οι τιμές ξεκινούν από 43.600 ευρώ (418i) για τις βενζινοκίνητες και από 49.250 ευρώ (418d) για τις ντίζελ.


Μετά την ανανέωση της σειράς 3 από τη BMW, ήταν αναπόφευκτη και η ανανέωση της σειράς 4, που μπορεί να έχει διαφορετικό όνομα, αλλά είναι στην ουσία οι κουπέ και καμπριολέ εκδόσεις της σειράς 3. Κάτι που σημαίνει ότι είναι μια οικογένεια μοντέλων με ιστορία δεκαετιών, απλώς παλαιότερα χαρακτηρίζονταν όλα ως σειρά 3. Με δεδομένο ότι μιλάμε για ένα εξαιρετικά επιτυχημένο αυτοκίνητο, οι αλλαγές που έχουν γίνει είναι στην ουσία πολύ λίγες, απλώς για να δείχνει καινούργιο, αφού κατά τα άλλα είναι κορυφαίο σε ποιότητα και λειτουργικότητα. Έτσι, στο ανανεωμένο μοντέλο υπάρχουν μικρές αισθητικές αλλαγές εξωτερικά (προφυλακτήρες, αεραγωγοί), μαζί με την αντικατάσταση των προβολέων με ξένον από προβολείς τεχνολογίας LED, ενώ τεχνολογίας LED είναι και οι προβολείς ομίχλης. Επίσης προστέθηκαν στην γκάμα και δύο νέα χρώματα. Εσωτερικά υπάρχουν νέα υλικά και χρώματα, όπως επίσης και κάποιες μικρές αλλαγές στην κονσόλα, νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων κλπ. και φυσικά υπάρχουν νέες προσθήκες στον εξοπλισμό, με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για τα κάθε είδους ηλεκτρονικά συστήματα.

Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, έχουν γίνει νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, οι οποίες είναι τώρα πιο σφιχτές για να βελτιωθεί κι άλλο το κράτημα του αυτοκινήτου, ενώ έχει βελτιωθεί και η γεωμετρία του συστήματος διεύθυνσης. Οι Coupe και Gran Coupe έχουν στη βάση της γκάμας τους τον βενζινοκινητήρα 1.5 με 136 ίππους, φτάνοντας μέχρι την κορυφαία 440i xDrive με 3λιτρο κινητήρα 326 ίππων, ενώ οι ντίζελ έχουν 2λιτρο ή 3λιτρο κινητήρα με ισχύ από 190 ως 313 ίππους (στην 4 Gran Coupe υπάρχει και έκδοση με 150 ίππους). Η γκάμα της αναπόφευκτα πιο βαριάς καμπριολέ ξεκινάει από το 2λιτρο βενζινοκινητήρα των 184 ίππων ή από τον 2λιτρο ντίζελ των 190 ίππων και καταλήγει στις ίδιες κορυφαίες εκδόσεις με τις άλλες δυο παραλλαγές αμαξώματος. Και φυσικά υπάρχει η κορυφαία σπορ έκδοση της σειράς, η M4 Coupe, με 3λιτρο κινητήρα 431 ίππων.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης οδηγήσαμε τη ντίζελ 420d Gran Coupe με τον ήδη γνώριμό μας 2λιτρο κινητήρα των 190 ίππων και το αυτόματο οκτάρι κιβώτιο. Για την ποιότητα και την εργονομία δεν έχουμε να πούμε και πολλά πράγματα, με δεδομένο ότι το αυτοκίνητο ήταν ήδη κορυφαίο και εξακολουθεί να είναι. Τα ίδια ισχύουν και για το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο της BMW, που συνεργάζεται άψογα με τον πολύ καλό (και πολύ δυνατό) ντίζελ, ένα κινητήρα που σχεδόν σε κάνει να ξεχνάς τις αρετές των βενζινοκίνητων συνόλων χάρη στη μεγάλη ροπή του και τις εξαιρετικές επιδόσεις που προσφέρει στο αυτοκίνητο (0-100 χλμ./ώρα σε 7,3'' με το χειροκίνητο κιβώτιο και σε 7,1'' με το αυτόματο). Το κράτημα του αυτοκινήτου και η ακρίβεια της συμπεριφοράς του είναι επίσης κορυφαία και, σε συνδυασμό με τα πολύ καλά όσο και διακριτικά ηλεκτρονικά σε κάνουν να ξεχνάς εντελώς ότι υπάρχει πίσω κίνηση, ακόμα και σε ρυθμούς που μάλλον δεν πρόκειται ποτέ να ακολουθήσουν όσοι αγοράσουν την πετρελαιοκίνητη σειρά 4! Το εξαιρετικό τιμόνι συμπληρώνει τη συνολική εικόνα και βοηθάει στον απόλυτο έλεγχο του μεγάλου αυτοκινήτου από τον οδηγό, όπως και τα αντίστοιχου επιπέδου φρένα.
Πάνος Φιλιππακόπουλος

  UP