ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΠΑΛΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ::

Opel Mokka X - 1.6 CDTi 4x4

Πιο ολοκληρωμένο από ποτέ         ..:: Σαββάτο, 04 Φεβρουαρίου 2017 ::..

Το ανανεωμένο Mokka με τον κωδικό "Χ" υιοθετεί όλα εκείνα τα σημαντικά στοιχεία (τετρακίνηση, πετρελαιοκινητήρα, ύψος, εμφάνιση) που θα του επιτρέψουν να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων ελεύθερου χρόνου

Η ανανεωμένη γενιά του Mokka διαφοροποιείται πλέον και στο όνομα, με την προσθήκη σ' αυτό του γράμματος «X», το οποίο από εδώ και πέρα θα συνοδέψει κάθε νέο "SUV" και "Crossover" της Opel. Σχεδιαστικά το γερμανικό αυτοκίνητο άλλαξε προς το καλύτερο στο μπροστινό τμήμα του, αποκτώντας μια νέα χρωμιωμένη γρίλια, νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα με λαμπτήρες LED, αλλά και πλήρως αναθεωρημένο προφυλακτήρα, με περισσότερο μέταλλο αυτή τη φορά. Νέες είναι και οι εντυπωσιακής σχεδίασης σκουρόχρωμες ζάντες αλουμινίου, ενώ πίσω, ξεχωρίζουν πλέον οι μοντέρνοι προβολείς και τα επίσης LED φωτιστικά. Αρκετά φρέσκο λοιπόν και πολύ ενδιαφέρον εξωτερικά το ανανεωμένο Mokka...

Εσωτερικό
Εδώ διακρίνουμε μια αναβαθμισμένη από κάθε άποψη καμπίνα επιβατών με αισθητικές αναφορές στο Astra, αλλά και μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής 7 ή 8 ιντσών στο κέντρο της κονσόλας. Οι άνετοι πίσω χώροι παραμένουν ίδιοι, όπως επίσης και ο χώρος αποσκευών των 356 λίτρων. Η ποιότητα συνολικά δείχνει και είναι αναβαθμισμένη, η θέση οδήγησης πολύ καλή, οι χώροι για μικροαντικείμενα αρκετοί, όπως γενναίος είναι και ο εξοπλισμός. Tο Mokka Χ εξοπλίζεται πλέον και με το σύστημα OnStar. Με το πάτημα ενός κουμπιού, ο οδηγός μπορεί να συνομιλήσει με έναν ειδικό σύμβουλο της υπηρεσίας, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, ενώ σε περίπτωση κλοπής, το OnStar εντοπίζει το όχημα. Ο οδηγός μπορεί να επικοινωνήσει ανά πάσα στιγμή με τον σύμβουλο και να ζητήσει οδηγίες για κάποιο προορισμό ή π.χ. το κοντινότερο πρατήριο καυσίμων. Ο σύμβουλος στέλνει απευθείας το ζητούμενο σημείο ως προορισμό στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου. Η τιμή της 4κίνητης έκδοσης 1.6 CDTi ξεκινάει από 26.000 ευρώ, με τον πλούσιο εξοπλισμό να περιλαμβάνει ESP με hill holder, 6 αερόσακους, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης, αυτόματη λειτουργία προβολέων, αυτόματους καθαριστήρες, ηλεκτροχρωματικό εσωτερικό καθρέφτη, υπολογιστή ταξιδιού, συναγερμό, ηχοσύστημα με θύρα USB και χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, σύστημα start-stop κλπ.
Βελτιωμένη εργονομία στο πρότυπο του νέου Astra, νέο σύστημα πολυμέσων με πλήρη διασύνδεση smartphone, καλύτερη ποιότητα υλικών αλλά και Opel On Star
Κινητήρας-κιβώτιο
Εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν από τους ισχυρότερους ντίζελ κινητήρες στα 1,6 λίτρα. Αποδίδει 136 ίππους και 32,5 kgm ροπής, κατάλληλα για να σπρώχνουν ευχάριστα το συμπαγές Mokka σε κάθε είδους διαδρομή, τόσο στην εξόρμηση ή στον επαρχιακό δρόμο, όσο και στην εθνική οδό και τον ανοιχτό δρόμο. Στην πράξη τραβάει αγόγγυστα από χαμηλά, δεν είναι λαίμαργος στη χρήση (γύρω στα 6,2 λίτρα ανά 100 χλμ.), ενώ είναι κι ένας από τους λιγότερο θορυβώδεις ντίζελ. Συνδυάζεται με ένα πολύ καλό στη λειτουργία χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, με δικαιολογημένα αραιή διάταξη. Όταν έχεις πλούσια αποθέματα ροπής απλωμένα σε μεγάλο εύρος, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να σκεφτείς την οικονομία καυσίμου επιλέγοντας αραιή διάταξη.

Οδηγώντας
Η ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου της Opel επί της ουσίας δεν παρουσιάζει διαφορές σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς. Η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης είναι εστιασμένη κυρίως σε ασφάλτινες διαδρομές, ωστόσο η ύπαρξη της τετρακίνησης και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος μπορούν να σας μεταφέρουν με ασφάλεια σε κάθε τερέν. Ο κεντρικός πολύδισκος συμπλέκτης στέλνει έως και 50% της ροπής στον πίσω άξονα όταν χρειαστεί, σε κανονικές συνθήκες το αυτοκίνητο είναι προσθιοκίνητο, ενώ υπάρχει και σύστημα ελεγχόμενης κατάβασης σε απότομες κατωφέρειες. Τα αποθέματα πρόσφυσης στις στροφές καθώς και οι ελεγχόμενες κλίσεις του ψηλού αμαξώματος δεν σε αποθαρρύνουν να κινηθείς σβέλτα σε μια απαιτητική διαδρομή, με το σύστημα διεύθυνσης να είναι τηρουμένων των αναλογιών πάντα ικανοποιητικό σε επίπεδο αίσθησης και τα φρένα αποτελεσματικά όταν τα χρειαστείς. Η κύλιση του Mokka, καθώς επίσης η άνεση στο δρόμο, αλλά και η «φίμωση» των περιττών θορύβων που προέρχονται από αυτόν, έχουν αντιμετωπιστεί με επιτυχία σε αυτή την ανανεωμένη μορφή του γερμανικού οχήματος ελεύθερου χρόνου.
YΠEP
- Ολοκληρωμένος χαρακτήρας
- Ποιότητα
- Τετρακίνηση
- Κινητήρας
- Εξοπλισμός
KATA
- «Τσιμπημένη» τιμή τετρακίνητης έκδοσης
- Στενές θήκες στις πόρτες
Ισορροπημένο στήσιμο και καλή απόσβεση της ανάρτησης, τιμόνι με καλό βάρος, αίσθηση μεγαλύτερου "SUV" με ψηλή θέση οδήγησης
Συμπέρασμα
Μας άρεσε ομολογουμένως το Mokka σε αυτήν τη νέα και βελτιωμένη -εκεί που χρειαζόταν- εκδοχή. Πλέον πιο όμορφο, πιο ποιοτικό, πιο άνετο και πιο ευχάριστο στο δρόμο, με πλούσιο και σύγχρονο εξοπλισμό. Παράλληλα είναι τετρακίνητο, με έναν εξαιρετικό πετρελαιοκινητήρα από κάθε άποψη και ευκολοδήγητο ακόμη και από ένα όχι έμπειρο οδηγό. Τι άλλο να ζητήσεις;...
Γιάννης Τσιρογιάννης

Επίσημο Site http://www.opel.gr


  UP