ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ :: Σαλόνι Γενεύης :: 2015 ::

Koenigsegg Regera

Σαλόνι Γενεύης 2015         ..:: Σαββάτο, 07 Μαρτίου 2015 ::..

Το Regera θα είναι στην ουσία χειροποίητο, ενώ συνολικά θα κατασκευαστούν μόλις 80 κομμάτια, με την τιμή να αγγίζει το 1,5 εκατομμύριο ευρώ. Η «ψυχή» του αυτοκινήτου, το οποίο είναι επίσης υβριδικό όπως και τα περισσότερα υπεραυτοκίνητα σήμερα, είναι το λεγόμενο σύστημα Direct Drive που συνδυάζει έναν twin-turbo κινητήρα V8 5,0 λίτρων μαζί με τρεις ηλεκτροκινητήρες για μια συνολική συνδυαστική ισχύ που αγγίζει τους 1.800 ίππους! Μόνο ο βενζινοκινητήρας αποδίδει 1.100 ίππους και συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι παράγουν άλλους 700 ίππους. Οι δύο από τους ηλεκτροκινητήρες είναι τοποθετημένοι σε κάθε έναν από τους πίσω τροχούς, με διαθέσιμη ροπή 26,5 kgm έκαστο. Ο τρίτος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει σχεδόν 31 kgm ροπής και είναι τοποθετημένος επάνω στο στροφαλοφόρο. Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, αλλά μπορεί να γίνει και από μία πρίζα όταν αυτό σταθμεύει. Το σύστημα διαφέρει από τα υπόλοιπα υβριδικά ως προς το ότι δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά ο βενζινοκινητήρας δίνει απευθείας κίνηση με μία σχέση μετάδοσης, αυτή του διαφορικού. Κάτι που μειώνει την πολυπλοκότητα και το βάρος του συστήματος. Η μικρή ροπή που παράγεται στις χαμηλές στροφές αντισταθμίζεται από την τεράστια ροπή των ηλεκτροκινητήρων. Οι αποστομωτικοί αριθμοί των επιδόσεων λένε όλη την αλήθεια: επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8'', επιτάχυνση 150-250 χλμ./ώρα σε 3,2'' και από 0 ως... 400 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 20''!


  UP