ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ :: Σαλόνι Γενεύης :: 2008 ::

Nissan GT-R

Nissan GT-R - Σαλόνι Γενεύης 2008         ..:: Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2008 ::..

Η κορυφαία πρόταση της ιαπωνικής εταιρείας διαθέτει καταρχήν προκλητική εμφάνιση: χαμηλό αμάξωμα, επιθετικό ρύγχος, τεράστιες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα, φουσκωμένα φτερά στα οποία φιλοξενούνται ζάντες 20 ιντσών, δύο τεράστιες διπλές απολήξεις στις εξατμίσεις κ.α. Αντίστοιχη αίσθηση καθαρόαιμου σπορ προσφέρει και ο εσωτερικός του διάκοσμος, όπου κυριαρχούν, πέραν του πληρέστατου εξοπλισμού, το δέρμα και το αλουμίνιο. Κάτω από το καπό, φιλοξενείται ένα εξακύλινδρο σε διάταξη V αλουμινένιο σύνολο χωρητικότητας 3,8 λίτρων, το οποίο με χρήση διπλού υπερσυμπιεστή αποδίδει 480 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 60 kgm από τις 3.200-5.200 σ.α.λ. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη, το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα και χειροκίνητων αλλαγών με "paddles". Στο βασικό εξοπλισμό του περιλαμβάνεται και το εξελιγμένο σύστημα ευστάθειας VDC-R, που διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας: Normal, R-Mode και Off. Οι αναρτήσεις  προέρχονται από τη Βilstein και είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες προσφέροντας τη δυνατότητα επιλογής επίσης μεταξύ τριών προγραμμάτων λειτουργίας (Normal/Sport, Comfort και R mode), χρησιμοποιούν στοιχεία αλουμινίου και αποτελούνται από διπλά ψαλίδια στον εμπρός άξονα και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Τα φρένα αποτελούνται από τέσσερις αεριζόμενους δίσκους της Brembo, με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω, ενώ το σύστημα διεύθυνσης (υδραυλική κρεμαγιέρα) είναι αρκετά γρήγορο (2,6 στροφές από τέρμα σε τέρμα) διαθέτοντας επιπλέον μεταβαλλόμενη υποβοήθηση.

 


  UP