ΕΙΔΗΣΕΙΣ
FORUM ::
Ελεύθερο βήμα, για όλους. Στείλτε μας mail (forum@auto-internet.gr) με τις απόψεις και τις ερωτήσεις σας, για οτιδήποτε αφορά το αυτοκίνητο, τους δρόμους και τις μεταφορές γενικότερα και απαντήστε στις απόψεις των άλλων που δημοσιεύονται εδώ. Για οποιουδήποτε είδους καταγγελίες τα mail πρέπει να είναι επώνυμα, με πλήρη στοιχεία (που μπορείτε να ζητήσετε να μη δημοσιευθούν στη σελίδα).

Περιπέτειες με Honda Civic

        ..:: Κυριακή, 28 Οκτωβρίου 2012 ::..

Αγόρασα ένα Honda Civic sedan τον 10/2007, γεμάτος χαρά και μη μπορώντας να σκεφτώ ή να διανοηθώ καν ότι επρόκειτο για ατυχή αγορά ενός προϊόντος πού επιεικώς θα το χαρακτήριζα ελαττωματικό, αν όχι απαράδεκτο. Στο τέλος του 12/2007 διαπιστώνω τριγμούς από 1) κάθισμα οδηγού, 2) πόρτα συνοδηγού, 3) ταμπλό, 4) κάτω μέρος ηλιοροφής, 5) ζώνη ασφαλείας οδηγού. Επικοινωνώ μέσω e-mail με κεντρικό αντιπρόσωπο Honda Αφοί Σαρακάκη, εκθέτοντας τα προβλήματα. Έλαβα απάντηση από τον κεντρικό αντιπρόσωπο και συγκεκριμένα τον Κο Νίκο Ξιδιά (Honda Assistant Tech. Manager), ο οποίος με παρότρυνε να επισκεφτώ ένα συνεργείο Honda, παραθέτοντας μου κατάλογο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών. Επισκέφθηκα τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της περιοχής μου Honda Mobility, ο οποίος με ενημέρωσε πώς διαπίστωσε τους τριγμούς, αλλά δεν μπόρεσε να αποκαταστήσει κάτι και πως το όχημα πού έχουν για test drive τρίζει περισσότερο!
Ενημέρωσα για τα συμβαίνοντα, μέσω e-mail, τον κεντρικό αντιπρόσωπο Honda Αφοί Σαρακάκη και απαντώντας μου ο κύριος Νίκος Ξιδιάς (Honda Assistant Tech. Manager), με παρότρυνε να επισκεφθώ το κεντρικό συνεργείο Honda (Λεωφόρος Αθηνών 71)
Στις 21/01/2008 και έχοντας μόλις 1850 Km στο οδόμετρο επισκέπτομαι το κεντρικό συνεργείο Honda, διαπιστώνονται οι τριγμοί, παραγγέλλονται 5 είδη ανταλλακτικών και στις 03/03/2008 γίνονται οι εργασίες αποκατάστασης. Αν είχαν τελειώσει όλα εδώ θα ήταν σχετικά καλά τα πράγματα. Δυστυχώς όμως προέκυψε συνέχεια και μάλιστα άσχημη.
Τον 07/2009 διαπιστώνω διάστικτη σημειακή διάβρωση-εξέλκωση χρώματος στις δύο αριστερές πόρτες, στο πίσω αριστερό φτερό στο πορτ-μπαγκάζ και στον ουρανό του οχήματος. Για τον λόγο αυτό επισκέπτομαι το κεντρικό συνεργείο Honda (Λεωφόρος Αθηνών 71) στις 13/07/2009, όπου και διαπιστώνεται ή διάβρωση. Να σημειώσω εδώ πως κατά την διάρκεια παραμονής του οχήματος στο συνεργείο, έγινε προσπάθεια φωτογράφησης των σημείων διάβρωσης, η οποία απέβη άκαρπη, λόγω (έτσι μου είπαν) περιορισμένων δυνατοτήτων της φωτογραφικής μηχανής του συνεργείου. Προσωπικά φωτογράφησα τα σημεία διάβρωσης εύκολα. Μιλώντας με τον Κο Νίκο Ξιδιά   (Honda Assistant Tech. Manager), μου πρότεινε να περιμένω λίγο χρονικό διάστημα προκειμένου να περάσουν οι καλοκαιρινές διακοπές και να επικοινωνήσει εκείνος μαζί μου τον Σεπτέμβριο του 2009. Προς το τέλος Σεπτεμβρίου και λόγω του ότι δεν είχα καμία ειδοποίηση από τον κεντρικό αντιπρόσωπο Honda Αφοί Σαρακάκη, επικοινωνώ εγώ με τον Κο Νίκο Ξιδιά  (Honda Assistant Tech. Manager), ο οποίος μου ζητά πίστωση χρόνου προκειμένου να παραγγείλει ανταλλακτικά (τις δύο αριστερές πόρτες και το καπό του πορτ-μπαγκάζ) και να μου βρει και όχημα αντικατάστασης για όσο χρονικό διάστημα θα παρέμενε εντός του συνεργείου το όχημά μου, για να βαφεί.
Στα μέσα Νοεμβρίου επικοινωνώ με δική μου πρωτοβουλία πάλι με τον Κο Νίκο Ξιδιά (Honda Assistant Tech. Manager), ο οποίος με παροτρύνει να μην κάνω καμία επισκευή στο όχημα. Στην ανησυχία μου για το τι θα γίνει αν συνεχιστεί και επεκταθεί ή διάβρωση, μου απάντησε καθησυχαστικά πώς το όχημα έχει 7 έτη εγγύησης διάβρωσης.
Στις 24/10/2012, επισκεπτόμενος το κεντρικό συνεργείο Honda (Λεωφόρος Αθηνών 71) για προγραμματισμένο ετήσιο σέρβις, διαπιστώνεται επέκταση της διάβρωσης και σε άλλα σημεία του ουρανού του οχήματος, αλλά και στο εμπρόσθιο καπό. Αναζητώντας να μιλήσω με τον Κο Νίκο Ξιδιά, με πληροφορούν για την απουσία του και με παραπέμπουν σε συνεργάτιδα του, την Κα Λιναρδάτου (αν θυμάμαι καλά το όνομα). Τής εκθέτω την κατάσταση ζητώντας ολική βαφή του οχήματος και ένα έτος εγγύηση βαφής.
Με ενημερώνει ή συγκεκριμένη Κα πώς ή εγγύηση χρώματος είναι τριετής και έχει παρέλθει και πώς ή εγγύηση διάβρωσης αφορά μόνο την διάβρωση από σκουριά. Μου αφήνει βέβαια ένα παράθυρο, λέγοντάς μου πώς θα φέρει το θέμα στην εταιρεία και θα με ενημερώσει τηλεφωνικά για την όποια εξέλιξη. Όπερ και εγένετο. Στις 26/10/2012 επικοινωνεί μαζί μου τηλεφωνικώς και με ενημερώνει πώς έχει παρέλθει ή εγγύηση και δεν μπορεί να γίνει τίποτε από τον αντιπρόσωπο, αλλά ούτε και από το εργοστάσιο. Τα συμπεράσματα μάλλον εύλογα. «Στρίβειν διά του αρραβώνος»!!!

Κώστας Καρατέγος
Ίλιον

 


  UP