ΕΙΔΗΣΕΙΣ
FORUM ::
Ελεύθερο βήμα, για όλους. Στείλτε μας mail (forum@auto-internet.gr) με τις απόψεις και τις ερωτήσεις σας, για οτιδήποτε αφορά το αυτοκίνητο, τους δρόμους και τις μεταφορές γενικότερα και απαντήστε στις απόψεις των άλλων που δημοσιεύονται εδώ. Για οποιουδήποτε είδους καταγγελίες τα mail πρέπει να είναι επώνυμα, με πλήρη στοιχεία (που μπορείτε να ζητήσετε να μη δημοσιευθούν στη σελίδα).

Αναβάθμιση επί πληρωμή

        ..:: Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2011 ::..

Το 2008 αγόρασα ένα diesel Outlander 2000 κ.εκ., το πλήρωσα 39.000 ευρώ. Μας υποσχέθηκαν αναβάθμιση για το navigator αλλά, όπως όλοι, πήραμε μόνο τις υποσχέσεις και αργότερα πήραμε και μια ειδοποίηση ότι η αναβάθμιση κοστίζει 180 ευρώ.
Έχω την εντύπωση ότι αυτή η «γυφτιά» της εταιρείας θα πρέπει από όλους μας να μην περάσει έτσι.

Πέτρος Χατζηγεωργίου
Τολό Αργολίδα


Παραθέτουμε παρακάτω την απάντηση που πήραμε για την επιστολή σας από την  Ιάσων Α.Ε., αντιπροσωπεία της Mitsubishi:

Αξιότιμε κύριε Χατζηγεωργίου,

Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την Mitsubishi. Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε πως κύριο σκοπό μας αποτελεί η ικανοποίηση των πελατών Mitsubishi οι οποίοι μας τίμησαν με την αγορά ενός αυτοκινήτου μας.

Σχετικά με το σύστημα πολλαπλής επικοινωνίας, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι μεταξύ των άλλων δυνατοτήτων που έχει, όπως κάμερα οπισθοπορείας, σκληρό δίσκο 40 GB, δυνατότητα σύνδεσης MP3, οθόνη αφής κλπ., διαθέτει και σύστημα πλοήγησης. Το συγκεκριμένο σύστημα είναι εφοδιασμένο με χάρτες πλοήγησης οι οποίοι ήταν διαθέσιμοι στον χρόνο παραγωγής/διάθεσης του αυτοκινήτου. Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, οι χάρτες που διέθετε κάλυπταν ένα ορισμένο μέρος του οδικού δικτύου της Ελλάδος. Στα τέλη του 2009 η Mitsubishi λάνσαρε αναβαθμισμένη έκδοση χαρτών, οι οποίοι καλύπτουν μεγαλύτερο μέρος του οδικού δικτύου. Η διαδικασία αυτή είναι συνεχής και στο μέλλον θα λανσαριστούν και άλλες αναβαθμισμένες εκδόσεις, οι οποίες θα ακολουθούν την εξέλιξη/αναβάθμιση του οδικού δικτύου της Ελλάδος.

Οι αναβαθμίσεις αυτές, όπως είναι προφανές, δεν συμπεριλαμβάνονται στην τιμή του αυτοκινήτου. Παρ' όλα αυτά στοχεύοντας στην πλήρη ικανοποίηση των πελατών μας, προσφέρουμε την συγκεκριμένη αναβάθμιση σε αρκετά προνομιακή τιμή.

Μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε Επίσημο Έμπορο του δικτύου μας, αν επιθυμείτε να προμηθευτείτε την συγκεκριμένη αναβάθμιση.

Με εκτίμηση,

Linardatou Irene
Customer care
Mitsubishi Motors


Και η απάντηση του κ. Χατζηγεωργίου

Αγαπητή Κα Λιναρδάτου, εφόσον είστε η αντιπρόσωπος της εταιρείας, έχετε υπ' όψιν σας ότι ...πριν προχωρήσω στην αγορά του αυτοκινήτου, η εταιρεία ΑΦΟΙ ΠΟΥΛΟΥ που σας αντιπροσωπεύει στην Αργολίδα μας υποσχέθηκε ότι μετά από 6 μήνες θα έχουμε δωρεάν αναβάθμιση στους ελλιπείς χάρτες που είχε το σύστημα.

Τώρα εάν εσείς νομίζετε ότι το 2008 που αγόρασα το αυτοκίνητο δεν υπήρχαν τα 2/3 της Ελλάδας και έγιναν αργότερα, έχω την εντύπωση ότι ζούμε σε διαφορετική  χώρα. Διότι το Ναύπλιον και το Άργος και πολλές άλλες πόλεις της χώρας μας προϋπήρχαν αυτών που έχει το ελλιπές σύστημα που μας πουλήσατε. Εκτός και αν έχει κατασκευαστεί 100 χρόνια πριν.

Θέλω επίσης να πιστεύω, ότι μια εταιρεία σαν τη MITSUBISHI θα την ενδιέφερε να έχει καλές κριτικές και πάνω απ' όλα ευχαριστημένους πελάτες και όχι δυσαρεστημένους για κάποια πράγματα που δεν θα έπρεπε λόγω ...ασυνέπειας . Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 160 ιδιόκτητες, των όποιων οι απόψεις θα  αναρτηθούν σύντομα στο διαδίκτυο σε ένα νέο forum που έχει γίνει για τα Οutlander.

Πέτρος Χατζηγεωργίου



  UP