ΕΙΔΗΣΕΙΣ
::

Βλάβη κιβωτίου σε BMW X3

        ..:: Τετάρτη, 24 Μαρτίου 2010 ::..

Θα ήθελα να αναφέρω μια σοβαρή βλάβης που παρουσιάστηκε στο αυτοκίνητο μου, μια BMW X3 με 59.300 χλμ., όπου χρειάστηκε αντικατάσταση του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διότι δεν λειτουργούσε η όπισθεν. Η ίδια βλάβη παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο αυτοκίνητο μου την 6/1/07 (Σάββατο και αργία των Φώτων), εντός της εργοστασιακής εγγύησης των 2 ετών (αγορά 25/6/05) και στα 22.000χλμ. Κάλεσα το κινητό συνεργείο της BMW (η κλήση είναι μέχρις και σήμερα καταγεγραμμένη) το οποίο δήλωσε αδυναμία επέμβασης και μου συνέστησε μεταφορά σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπως και έγινε. Η μεταφορά έγινε σε συνεργείο της Γ. Κουλούρης ΑΕ (εταιρεία που αγοράσθηκε από την Σφακιανάκης ΑΕΒΕ) από την οποία και το είχα αγοράσει. Στο συνεργείο ενώ όταν το πήγα υπήρχε η βλάβη, δεν κατέστη δυνατόν να διαπιστωθεί από τα διαγνωστικά τους μηχανήματα και παράλληλα αποκαταστάθηκε από μόνη της όπως με πληροφόρησαν, με αποτέλεσμα να υποχρεωθώ παρά τις επιφυλάξεις μου να το παραλάβω, χωρίς αντικατάσταση του κιβωτίου, όπως έπρεπε.

Λόγω των επιφυλάξεων και της εμπειρίας εκ του επαγγέλματος μου (είμαι Διπλ. Μηχανολόγος Ηλεκτρολόγος Μηχ/κός του ΕΜΠ), κράτησα και διατήρησα μέχρις σήμερα και την σχετική εντολή εργασίας, στην οποία αναγράφεται ο λόγος εισαγωγής στο συνεργείο, τα χλμ. και η ημερομηνία. Δυστυχώς κατά κάποιο τρόπο η βλάβη δεν επαναλήφθηκε εντός της εγγύησης όπως ανέμενα, αλλά αρκετό χρόνο μετά και με τα διπλάσια περίπου χλμ. Λόγω των παραπάνω θεωρώ ότι στο αυτοκίνητο μου από κατασκευής του υπήρχε κρυφό ελάττωμα το οποίο δεν ήτο απόλυτα εμφανές, καθώς και ότι είναι απαράδεκτο σε αυτοκίνητο BMW αυτής της κλάσης και αξίας (αγορά περίπου 60.000) να εμφανισθεί τέτοιου είδους βλάβη (από την πείρα μου ως Μηχ/κού και οδηγού περίπου 40 έτη τα κιβώτια ταχυτήτων αντέχουν για εκατοντάδες χιλιάδες χλμ.) Η BMW Ελλάς ΑΕ, στην οποία εξέφρασα τα παράπονα μου εγγράφως και προφορικώς, με αντιμετώπισε μάλλον ψυχρά και αδιάφορα (το αυτοκίνητο είναι σήμερα εκτός εγγύησης) παρότι έθεσα υπόψιν των αρμοδίων όλο το παραπάνω ιστορικό, το οποίο όπως συνεπέρανα ουδόλως το έλαβαν υπόψιν. Η αντικατάσταση του αυτόματου κιβωτίου έγινε σε συνεργείο της Σφακιανάκης ΑΕΒΕ και μου στοίχισε 4.820 ευρώ, αφού όπως με πληροφόρησαν η BMW δεν συνιστά αλλά ούτε και θεωρεί δυνατή την επισκευή του.

Θεωρώ ότι είχα την χειρίστη αντιμετώπιση ως καταναλωτής και πελάτης μιας κορυφαίας φίρμας, όπως η BMW, την οποία πάντα εμπιστευόμουν, αφού μέχρι σήμερα έχω αγοράσει 4 αυτοκίνητα BMW εκ των οποίων τα 3 συνεχίζω να τα έχω στην κατοχή μου.

Παναγιώτης Παπαδομανωλάκης



  UP