ΕΙΔΗΣΕΙΣ
FORUM ::
Ελεύθερο βήμα, για όλους. Στείλτε μας mail (forum@auto-internet.gr) με τις απόψεις και τις ερωτήσεις σας, για οτιδήποτε αφορά το αυτοκίνητο, τους δρόμους και τις μεταφορές γενικότερα και απαντήστε στις απόψεις των άλλων που δημοσιεύονται εδώ. Για οποιουδήποτε είδους καταγγελίες τα mail πρέπει να είναι επώνυμα, με πλήρη στοιχεία (που μπορείτε να ζητήσετε να μη δημοσιευθούν στη σελίδα).

Συμβίωση με 2 Toyota

        ..:: Δευτέρα, 15 Μαρτίου 2010 ::..

Αγαπητό  forum θα μοιραστώ τις εμπειρίες μου από τα οικογενειακά αυτοκίνητα που είχαμε στην διάθεσή μας τα τελευταία χρόνια. Κατ αρχήν ένα Toyota Corolla 1.4 Sol 3D του 2002. Μέχρις στιγμής έχει διανύσει 90.000 χλμ. και δεν έχει επισκεφτεί ούτε μία φορά το συνεργείο απρογραμμάτιστα. Εξαιρετική αξιοπιστία κινητήρα, βελούδινη λειτουργία και ιδιαίτερα οικονομικός με αρκετά καλές επιδόσεις. Στα 8 χρόνια δεν έχω αλλάξει ούτε λάμπα. Το αυτοκίνητο είναι η πλούσια έκδοση με  ηλεκτρική ηλιοροφή εξτρά. Μέσα στην εγγύηση έχουν αλλαχθεί λόγω τριγμών τα εξής: βάση καθίσματος συνοδηγού, ζώνες ασφαλείας  & ράδιο cd. Ακόμα έχει συχνά ένα πρόβλημα με θόρυβο εκνευριστικό που ακούγεται από την βάση της εξάτμισης (η βάση έχει αλλαχθεί 2 φορές με κόστος 70 ευρώ). Το αυτοκίνητο μετά από 8 χρόνια είναι σχεδόν στην ίδια κατάσταση που ήταν στην αρχή, τα υλικά του εσωτερικού έχουν μια φυσιολογική φθορά ενώ λίγο μεγαλύτερη είναι η φθορά του εξωτερικού (χρώμα & φώτα). Το κόστος συντήρησης ήταν ελάχιστο, (σέρβις 120-200 ευρώ). Γενικά στα θετικά θα έβαζα την αξιοπιστία κινητήρα & ηλεκτρικών, την μικρή κατανάλωση και το κόστος συντήρησης. Στα αρνητικά το θόρυβο από τον κινητήρα και την ποιότητα κάποιων υλικών στο εσωτερικό.

Δεύτερο ΙΧ είναι ένα Toyota Aygo 5D 2006. Έχει κάνει 36.000 χλμ., την πλειονότητα των οποίων μέσα στην πόλη. Δύο προβλήματα μέχρι στιγμής, στα 25.000 χλμ. αλλάχθηκε η αντλία νερού και στα 35.000 χλμ. όλα τα λάστιχα θυρών & πορτ μπαγκάζ λόγω εισροής υδάτων (και τα 2 μέσα στην εγγύηση). Το Aygo είναι γενικά αξιόπιστο, ευκολοδήγητο και τρομερά οικονομικό. Στα 4 χρόνια δεν έχει επισκεφτεί ποτέ το συνεργείο, εκτός των σέρβις. Στα αρνητικά θα έβαζα τον θόρυβο από τον κινητήρα και το υψηλό κόστος αγοράς.

Μάνος Αποστολάκης



  UP