ΕΙΔΗΣΕΙΣ
::

Συμβίωση με Bravo

        ..:: Πέμπτη, 04 Μαρτίου 2010 ::..

Συνεπής όπως πάντα, επιστρέφω για να μοιραστώ μαζί σας τη συμβίωση μου με το Bravo. Πρόκειται για το 120άρι που πρόσφατα αναβαθμίστηκε σε 140άρι περίπου. Το εν λόγω αυτοκίνητο έχει κάνει μέσα σε 13 μήνες 18500 χλμ. Καμία βλάβη δεν έχει παρουσιαστεί και όλα δείχνουν να δουλεύουν ρολόι. Μόνο έναν τραχύ θόρυβο ακούω κατά το φρενάρισμα από πάρα πολύ υψηλές ταχύτητες, σαν να έχουν στραβώσει οι δίσκοι. Όμως αυτό δεν παρατηρείται σε άλλες στιγμές με λιγότερα χλμ. στο κοντέρ. Ελπίζω στο συνεργείο να βρω λύση. Κατά τα άλλα, ούτε μια στάλα λάδι δεν έχει κάψει! Το τιμόνι θα έπρεπε να είναι πιο «αντρικό» και να δίνει περισσότερες πληροφορίες στα «πολλά», αλλά τελικά είναι μόνο θέμα αίσθησης. Η ανάρτηση αν και γενικά είναι άνετη, θα έπρεπε στις εγκάρσιες ανωμαλίες να είναι λίγο πιο ψαγμένη. Tριγμοί δεν ακούγονται και το αυτοκίνητο δείχνει συμπαγές. Απλώς, το μαλακό πλαστικό στο ταμπλό είναι ευαίσθητο στις γρατζουνιές.

Θα έλεγα ότι πρόκειται για μια πολύ τίμια επιλογή. Με το κλειδί στο χέρι, δεδομένης της προσφοράς που υπήρχε (και υπάρχει), μου κόστισε 15.500 ευρώ. Από τον εξοπλισμό δεν λείπει σχεδόν τίποτα (έκδοση dynamic), ενώ οι 16άρηδες τροχοί με το 55άρι προφίλ είναι ότι πρέπει για τους δρόμους μας. Αναρωτιέμαι, πόσο καλύτερο μπορεί να είναι ένα Golf 122άρι με παρόμοιο εξοπλισμό για να κοστίζει σχεδόν 5 χιλιάρικα περισσότερο, αλλά αυτή είναι μια ρητορική ερώτηση. Ο επαναπρογραμματισμός στην Overload έδωσε ένα πιο πικάντικο προφίλ στο αυτοκίνητο, χωρίς να αλλοιώσει στο ελάχιστο τον χαρακτήρα του. Η κατανάλωση δε, αυξήθηκε ελάχιστα (0,2-0,4 λίτρα). Αυτά προς το παρόν! Όσο για το smart forfour της γυναίκας μου, κανένα πρόβλημα ακόμα μετά από περίπου 5 χρόνια και σχεδόν 50.000χλμ. 



Σπύρος Ρούλιας



  UP