ΕΙΔΗΣΕΙΣ
FORUM ::
Ελεύθερο βήμα, για όλους. Στείλτε μας mail (forum@auto-internet.gr) με τις απόψεις και τις ερωτήσεις σας, για οτιδήποτε αφορά το αυτοκίνητο, τους δρόμους και τις μεταφορές γενικότερα και απαντήστε στις απόψεις των άλλων που δημοσιεύονται εδώ. Για οποιουδήποτε είδους καταγγελίες τα mail πρέπει να είναι επώνυμα, με πλήρη στοιχεία (που μπορείτε να ζητήσετε να μη δημοσιευθούν στη σελίδα).

Εκτός εγγύησης;

        ..:: Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2008 ::..

Θα μπω κατευθείαν στο θέμα μιας και θα χρειαστώ αρκετό χώρο για να σας περιγράψω σχολαστικά τη βλάβη του αυτοκινήτου μου και την κακή (κατά τη γνώμη μου) αντιμετώπιση του προβλήματος από τη FORD , ζητώντας παράλληλα τη συμβουλή/συνδρομή / βοήθειά σας στο θέμα.

Είμαι κάτοχος ενός Ford KA 1300 cc αγορασμένο καινούριο από τη Ford στις 21/10/2004 και το οποίο έχει κάνει μόλις 43.360 Km . Το αυτοκίνητο έχει κάνει όλα τα απαιτούμενα service μόνο σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Ford μέχρι και σήμερα. Όπως όλοι γνωρίζουμε η Ford δίνει 5ετή εγγύηση σε όλα τα επιβατικά της αυτοκίνητα κάτι που αποτέλεσε και το βασικό κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου Ford από μέρους μου.

Πριν λίγες ημέρες το αυτοκίνητο παρουσίασε ένδειξη υψηλής θερμοκρασίας εν κινήσει. Αμέσως σταμάτησα δεξιά , το έσβησα και φρόντισα να μεταφερθεί μέσω οδικής βοήθειας σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Ford (συγκεκριμένα στο Car Center των αδερφών Καρανικόλα, Πεντέλης 46, Π. Φάληρο). Υπόψιν ότι το μοντέλο KA δεν έχει δείκτη θερμοκρασίας στο καντράν παρά μόνο κόκκινο λαμπάκι που ανάβει όταν έχει υπερθερμανθεί ο κινητήρας.

Η διάγνωση του κυρίου Καρανικόλα ήταν: ολοκληρωτική διαρροή ψυκτικού υγρού (του ψυγείου) από το καπάκι του θερμοστάτη και κάψιμο φλάντζας κεφαλής κινητήρα. Όπως με ενημέρωσε η βλάβη αυτή δεν καλύπτεται από την εγγύηση λόγω του ότι (όπως ισχυρίζεται η Ford) δεν ήμουν συνεπής στις προβλεπόμενες ημερομηνίες διεξαγωγής service του αυτοκινήτου. Αποτέλεσμα ; Πρέπει να πληρώσω περίπου 600 ευρώ για να ξανά 'χω το αυτοκίνητό μου. Και εδώ είναι και η ένστασή μου απέναντι στη Ford.

Στο βιβλίο service και εγγύησης αναφέρεται πως η μέγιστη χιλιομετρική απόσταση μεταξύ επισκευών (service) είναι 20.000 Km ή 1 χρόνος. Όπως φαίνεται και στο επισυναπτόμενο βιβλίο service το αυτοκίνητο έχει κάνει το πρώτο service στις 20/12/2005 με 15.273 Km. Το επόμενο είχε προσημειωθεί στο βιβλίο για τις 20/12/2006 ή 35.000 Km και τελικά έγινε στις 03/07/2007 με 31.883 Km δηλαδή κατά 3.000 km λιγότερα από τα απαιτούμενα.

Όπως με συμβούλεψε ο ευγενέστατος κύριος Καρανικόλας κατόπιν διαμαρτυρίας μου για το θέμα της εγγύησης , επικοινώνησα με την κυρία Παπανδρέου η οποία είναι η πλέον αρμόδια για τέτοια θέματα εγγυήσεων στα κεντρικά της Ford. Της εξήγησα την κατάσταση και κατόπιν αρκετών τηλεφωνημάτων και διευκρινίσεων μου απάντησε πως μιας και δεν έχω κάνει στα προκαθορισμένα χρονικά πλαίσια τα service μου δεν δικαιούμαι καμία αποκατάσταση από την εγγύηση. Μου είπε επίσης πως όταν λέμε ή 20.000 Km ή 1 χρόνο ανάμεσα στα service εννοούμε την κατάσταση που λαμβάνει χώρα πρώτη. Αυτό όμως δεν το βρίσκω πουθενά γραμμένο στα χαρτιά και τα βιβλία του αυτοκινήτου όπως και με παρότρυνε η κυρία Παπανδρέου να ψάξω.

Και σας ρωτώ:

1) Σε ποιο σημείο της εγγύησης αναφέρεται πως όταν λέμε 20.000 Km ή 1 χρόνο ανάμεσα στα service εννοούμε την κατάσταση που λαμβάνει χώρα πρώτη;

2) Γιατί δεν ισχύει η εγγύηση μιας και είμαι μέσα στα πλαίσια των 20.000 Km μεταξύ των service;

3) Αν αποφασίσω για οποιουσδήποτε λόγους να πάω ένα ταξίδι ή έστω αν αρρωστήσω όπως τώρα που βρίσκομαι με το γύψο στο πόδι για 3 μήνες ή για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα τέλος πάντων και το αυτοκίνητο δεν κινηθεί από το τελευταίο του service θα πρέπει να του ξανακάνω  και να ξαναπληρώσω ώστε να βρίσκομαι εντός εγγύησης;

4) Γιατί χύθηκε όλο το ψυκτικό υγρό από το καπάκι του θερμοστάτη σε ένα αυτοκίνητο με μόλις 43.000 Km ενώ υποτίθεται πως ελέγχεται από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο Ford στο οποίο και το συντηρώ;

5) Γιατί καλούμαι να πληρώσω αυτό το εξοντωτικό για μένα ποσό , έχοντας αγοράσει ένα καινούριο αυτοκίνητο Ford για το οποίο διαφημίζονται με στόμφο τα πλεονεκτήματα της 5ετούς εγγύησης που το καλύπτουν και περιμένοντας τη Ford να σταθεί στο πλευρό μου εκείνη με εγκαταλείπει στην τύχη μου αισθανόμενος πιο αδικημένος από ποτέ;

6) Γιατί εφόσον δεν με καλύπτει η εγγύηση στην πρώτη μου μεγάλη ανάγκη της μαμάς εταιρίας Ford, θα πρέπει να το επισκευάσω σε συνεργείο της Ford ? Για να συνεχίσει να ισχύει μια εγγύηση που δεν με κάλυψε όταν την είχα ανάγκη;

Βαθιά απογοητευμένος και νιώθοντας πως δεν έχω στήριξη από πουθενά καταλήγω στο συμπέρασμα πως όπου υπάρχουν ψιλά γράμματα (τα οποία ούτε αυτά δεν είδα ακόμη) και δυνατότητες ελιγμών και αποφυγής αποκατάστασης του πελάτη είμαστε και θα είμαστε μόνοι , ταλαίπωροι αγοραστές-πελάτες στην τρικυμία της αγοράς αυτοκινήτου.

Ένας απογοητευμένος ιδιοκτήτης Ford

Σπύρος Πατράς


Θίγετε ένα θέμα που δεν είναι νέο, ούτε αποτελεί μεμονωμένη περίπτωση. Απ' ότι γνωρίζουμε είναι γενική αρχή όλων των εταιρειών το διαζευκτικό όριο μεταξύ των σέρβις (Α χιλιόμετρα ή κάποιο χρονικό διάστημα) και δεν είναι αυθαίρετο, αλλά είναι όντως αναγκαίο. Εμείς, πάντως, ενημερώσαμε την αντιπροσωπεία της Ford, για την περίπτωση που θέλει να απαντήσει.



  UP