ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Ηλεκτρικό Citroen Berlingo

Η Citroen ανακοίνωση μία ηλεκτρική έκδοση του Berlingo, του μικρού πολυχρηστικού μοντέλου της με τον τεράστιο χώρο αποσκευών (675 λίτρα) που χρησιμοποιείται από ιδιώτες και επαγγελματίες. Το E-Berlingo Multispace κινείται από ένα ηλεκτροκινητήρα 67 ίππων, ο οποίος τροφοδοτείται από μία συστοιχία μπαταριών λιθίου, που μπορεί να φορτιστεί από μια κοινή πρίζα ή από ένα ταχυφορτιστή. Φυσικά υπάρχει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση (χάρη στο οποίο μειώνεται και η φθορά των φρένων). Η αυτονομία του αυτοκινήτου φτάνει μέχρι τα 170 χιλιόμετρα, αρκετή για να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες μετακινήσεων στην πόλη. Χαρακτηριστικό του μειωμένου κόστους συντήρησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι το γεγονός ότι το E-Berlingo χρειάζεται σέρβις κάθε δύο χρόνια ή στα 40.000 χιλιόμετρα μετά τον πρώτο χρόνο. Το ηλεκτρικό σύστημα καλύπτεται από εγγύηση 5 ετών ή 50.000 χιλιομέτρων, ενώ για την μπαταρία παρέχεται εγγύηση 8 ετών ή 100.000 χιλιόμετρο.

Ηλεκτρονικά και στα ελαστικά!

Η χρήση των κάθε είδους ηλεκτρονικών συστημάτων πληροφόρησης στα αυτοκίνητα επεκτείνεται και στα ελαστικά τους! Στο Σαλόνι της Γενεύης η Pirelli παρουσίασε το σύστημα Pirelli Connesso, που θα διατίθεται από το καλοκαίρι στα ελαστικά P Zero και Winter Sottozero διαστάσεων από 19'' και πάνω και περιλαμβάνει έναν αισθητήρα στο εσωτερικό τοίχωμα του ελαστικού και μία εφαρμογή smartphone για επικοινωνία με τον οδηγό, που παρέχει πληροφορίες για τον τρόπο λειτουργίας του ελαστικού και μία σειρά εξατομικευμένων υπηρεσιών. Ο αισθητήρας, που ζυγίζει μόλις μερικά γραμμάρια και δεν έχει καμία επίπτωση στις επιδόσεις του ελαστικού, αξιολογεί συνεχώς την κατάσταση κάθε ελαστικού και αποστέλλει δεδομένα σε μία κεντρική μονάδα ελέγχου και στο Pirelli Cloud, τα οποία μέσω της εφαρμογής μεταδίδονται στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου. Στην έκδοση λανσαρίσματος το σύστημα αναγνωρίζει τον κωδικό ταυτότητας κάθε ελαστικού και παρακολουθεί την κατάστασή του από την παραγωγή στο εργοστάσιο μέχρι την ανακύκλωση στο τέλος του κύκλου ζωής, μετρώντας την πίεση και τη θερμοκρασία του ελαστικού ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, το στατικό κάθετο φορτίο, τη φθορά και τον αριθμό χιλιομέτρων που έχει καλύψει. Έτσι, προειδοποιεί τον οδηγό όταν η πίεση πέφτει πολύ χαμηλά ή πλησιάζει το όριο φθοράς, ενώ εντοπίζει το πλησιέστερο βουλκανιζατέρ, δίνοντάς του τη δυνατότητα να κλείσει άμεσα ραντεβού για την αποκατάσταση των πιέσεων, ή να προχωρήσει σε προ-παραγγελία για την αλλαγή των φθαρμένων ελαστικών, μειώνοντας το χρόνο αναμονής. Στο μέλλον το σύστημα θα λειτουργεί και σαν μανόμετρο πίεσης όταν φουσκώνονται τα ελαστικά, παρέχοντας μία ακριβή ένδειξη, χωρίς να πρέπει ο οδηγός να περιμένει να κρυώσουν. Το Pirelli Connesso αφορά προς το παρόν λάστιχα αντικατάστασης, αλλά μελλοντικά θα υπάρξει και λύση πρώτης τοποθέτησης.

Σαλόνι Γενεύης 2017

Χωρίς απουσίες πραγματοποιείται φέτος το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στο οποίο και πάλι οι πρεμιέρες εντελώς νέων ή ανανεωμένων μοντέλων ξεπέρασαν τις 20, χωρίς να υπολογίσουμε τα κάθε είδους πρωτότυπα ή νέες εκδόσεις υπαρχόντων μοντέλων. Το ετήσιο ευρωπαϊκό ραντεβού της αυτοκινητοβιομηχανίας, λοιπόν, εξακολουθεί να παρουσιάζει ενδιαφέρον, ιδιαίτερα σε επίπεδο εντυπώσεων, γιατί πολλές από τις πρεμιέρες που γίνονται εκεί αφορούν υπεραυτοκίνητα και ακριβές λιμουζίνες. Με δεδομένη πάντως την έμφαση που δίνει η αυτοκινητοβιομηχανία (γιατί αυτά ζητάει και το κοινό βεβαίως!) στα κάθε είδους ηλεκτρονικά «γκάτζετ», περισσότερο κι από τα καθαρά «αυτοκινητικά» χαρακτηριστικά των προϊόντων της, το αυτοκίνητο αρχίζει να γίνεται περισσότερο «συνηθισμένο» μαζικό καταναλωτικό προϊόν, χάνοντας μέρος από το συναίσθημα που περιείχε στο παρελθόν. Κι αυτό το βλέπει κανείς και στη «μαζικοποίηση» της λειτουργίας της έκθεσης και την υποβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχει στους δημοσιογράφους, πολλοί από τους οποίους δυστυχώς έχουν εξελιχθεί σε απλούς μεταφορείς των δελτίων Τύπου των εταιρειών προς το κοινό. Η πιο ενδιαφέρουσα πρεμιέρα στη φετινή Γενεύη σε ό,τι αφορά την ελληνική αγορά θα λέγαμε ότι ήταν αυτή της -σημαντικά αναβαθμισμένης- νέας γενιάς του Seat Ibiza και κατά δεύτερο λόγο αυτή του νέο Kia Picanto, ενώ φιλοδοξίες για μια καλή πορεία στις αντίστοιχες κατηγορίες τους (που οπωσδήποτε είναι συρρικνωμένες στην Ελλάδα τις κρίσης σε σχέση με το παρελθόν), έχουν σίγουρα το νέο Jeep Compass, το νέο Opel Insignia και το νέο Volvo XC60. Εντυπωσιακή η νέα Mercedes E-class Cabriolet και επιβλητικό το VW Arteon, που θα έχει πάντως δύσκολο ρόλο γιατί μπαίνει στα χωράφια των premium κατασκευαστών, ενώ οι λίγοι αγοραστές των πολυτελών «τζιπ» θα έχουν πλέον ως πιθανή επιλογή και το -λιγότερο προκλητικό από τα «θηρία της πιο μεγάλης κατηγορίας- Range Rover Velar.

περισσότερα...

Νέο Ford Fiesta ST

Η Ford Performance αποκάλυψε το νέο Ford Fiesta ST, που θα παρουσιάσει επίσημα την άλλη εβδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η κορυφαία σπορ έκδοση του σούπερ μίνι της Ford χρησιμοποιεί τον 3κύλινδρο αλουμινένιο βενζινοκινητήρα 1.5 τούρμπο σε έκδοση με συνδυασμό άμεσου και έμμεσου ψεκασμού, που αποδίδει 200 ίππους και ροπή 29,6 kgm. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτός ο κινητήρας επιταχύνει το αυτοκίνητο από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,5''. Από την άλλη πλευρά, για την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 όταν το αυτοκίνητο οδηγείται με πιο ήρεμους ρυθμούς, ο κινητήρας διαθέτει και σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου, που πρώτη η Ford χρησιμοποίησε σε 3κύλινδρο κινητήρα. Στα πρότυπα του Focus RS, το νέο Fiesta ST διαθέτει και σύστημα επιλογής προφίλ οδήγησης, με ρυθμίσεις Normal, Sport και Track, που αλλάζουν ανάλογα τη χαρτογράφηση του κινητήρα και τη λειτουργία των συστημάτων μετάδοσης, διεύθυνσης και ελέγχου ευστάθειας. Το νέο ST θα κυκλοφορήσει στην αγορά στις αρχές του 2018.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Ford Fiesta ST

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Η Porsche θα παρουσιάσει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, την ισχυρότερη μέχρι σήμερα έκδοση της Panamera, την υβριδική Turbo S E-Hybrid. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο 4λιτρο βενζινοκινητήρα V8 της Panamera Turbo, ο οποίος αποδίδει 550 ίππους, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων. Η τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα γίνεται από μια μπαταρία λιθίου, η οποία μπορεί να φορτιστεί και από το δίκτυο, προσφέροντας αυτονομία μέχρι 50 χιλιομέτρων αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση. Σε περίπτωση που οδηγός πατήσει το γκάζι πάνω από κάποιο σημείο, ενεργοποιείται αυτόματα και ο βενζινοκινητήρας. Οι επιδόσεις που αναφέρει η εταιρεία για το αυτοκίνητο είναι επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3,4'' και μέγιστη ταχύτητα 310 χλμ./ώρα. Στάνταρ στην Panamera Turbo S E-Hybrid είναι το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK με 8 ταχύτητες, η ενεργός ανάρτηση PASM και τα κεραμικά φρένα. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται επίσης και σε μία έκδοση Executive με μακρύτερο μεταξόνιο κατά 150 χιλιοστά.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Αντίδοτο στη μιζέρια!

Το θέμα δεν είναι «αυτοκινητικό», πέρα από το γεγονός ότι συνδέεται με μία αντιπροσωπεία αυτοκινήτων, πιστεύουμε όμως ότι αξίζει να αναφερθούμε σ' αυτό, γιατί σε μια δύσκολη εποχή για όλους μας στην Ελλάδα δείχνει ότι υπάρχουν Έλληνες -και μάλιστα στη νέα γενιά- που έχουν ιδέες, παίρνουν πρωτοβουλίες και προσπαθούν να ξεφύγουν από τη μιζέρια και τη μοιρολατρία. Η αντιπροσωπεία της Nissan πήρε την απόφαση, μέσω της δράσης Generation N, να προβάλει τη δραστηριότητα κάποιων Ελλήνων της νέας γενιάς, ατόμων ή ομάδων, που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον καταφέρνουν να καινοτομούν και να διακρίνονται, σε διάφορους τομείς, όπως επιχειρηματικότητα, φυσικές επιστήμες, ιατρική, μηχανολογία, κοινωνική προσφορά, καλλιτεχνικές δραστηριότητες, αθλητισμός κλπ. Έτσι, επιλέχθηκαν 20 απ' αυτούς, των οποίων οι δράσεις παρουσιάζονται στη διαδικτυακή πλατφόρμα www.nissangenerationn.gr μέσα από 2 σύντομα βίντεο. Το κοινό καλείται να επισκεφθεί την ιστοσελίδα www.nissangenerationn.gr και να ψηφίσει ώστε να ξεχωρίσουν οι 10 από τους 20. Η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. θα επιβραβεύσει τους 10 πρώτους, παρέχοντάς τους από ένα αυτοκίνητο Nissan για έναν ολόκληρο χρόνο (διαφορετικά μοντέλα, ανάλογα με τη φύση της δράσης του κάθε νικητή). Ταυτόχρονα, όσοι από το κοινό συμμετάσχουν στη διαδικασία και ψηφίσουν για τους 10 πρώτους, θα πάρουν μέρος σε μία κλήρωση για 3 ταξίδια στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Νέο ηλεκτρικό Ford Focus

Η Ford παρουσίασε μία ανανεωμένη και αναβαθμισμένη έκδοση του Focus Electric, τονίζοντας ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο «είναι ένα από τα 13 νέα, παγκόσμια ηλεκτρικά οχήματα που θα λανσάρει η Ford την επόμενη πενταετία». Βασισμένη στο 5θυρο αμάξωμα του Focus, η ηλεκτρική εκδοχή του χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα 145 ίππων και μία μπαταρία 33,5 kWh, χωρητικότητα αυξημένη σχεδόν κατά 50% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Έτσι, η αυτονομία του αυτοκινήτου μπορεί να φτάσει τα 225 χιλιόμετρα, ξεπερνώντας κατά πολύ τις ανάγκες της καθημερινής κίνησης στις αστικές συνθήκες για τους περισσότερους χρήστες. Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνεται από κοινή πρίζα σε 5 ώρες, δεν υπάρχει η δυνατότητα χρησιμοποίησης ενός νέου συστήματος ταχείας φόρτισης, που μπορεί να φορτίσει την μπαταρία στο 80% μόλις σε μισή ώρα. Το νέο Ford Focus Electric είναι διαθέσιμο για παραγγελία ήδη σε Βέλγιο, Φινλανδία Γερμανία, Ουγγαρία, Νορβηγία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Opel αποκάλυψε το Crossland X

Η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία και φωτογραφίες για το νέο της μικρό "crossover" που θα παρουσιάσει επίσημα την 1η Φεβρουαρίου στο Βερολίνο. Η Opel χαρακτηρίζει το Crossland X ως crossover πόλης, σε αντιδιαστολή με το Mokka X που διατίθεται και με προαιρετική τετρακίνηση για περιστασιακή χρήση εκτός δρόμου. Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,21 μ., 16 εκατοστά μικρότερο από αυτό του Astra, από το οποίο όμως έχει μεγαλύτερο ύψος κατά 10 εκατοστά, ώστε να προσφέρει καλούς χώρους για τους επιβάτες. Πολύ καλός για την κατηγορία είναι κι ο χώρος αποσκευών, που φτάνει τα 410 λίτρα. Επίσης τα πίσω καθίσματα είναι ρυθμιζόμενα κατά μήκος σε μια διαδρομή 15 εκατοστών (αυξάνοντας τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών στα 520 λίτρα). Ενδεικτικό της σημασίας που δίνει η Opel στο νέο μοντέλο για την αναβάθμιση της παρουσίας της στην μικρή κατηγορία, είναι το γεγονός ότι θα προσφέρει στον εξοπλισμό του μια μεγάλη γκάμα συστημάτων ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων, μερικά από τα οποία υπήρχαν μέχρι πρόσφατα σε μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα όπως π.χ. προσαρμοζόμενα φώτα, head up display, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος κλπ., ενώ θα υπάρχει βεβαίως και η τελευταία γενιά των συστημάτων πληροφόρησης, ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας της Opel.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Opel αποκάλυψε το Crossland X

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για τη Mercedes GLA

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ η Mercedes παρουσίασε την ανανεωμένη GLA, στην γκάμα της οποίας υπάρχει και η αναβαθμισμένη σπορ έκδοση GLA 45 με τη φροντίδα της AMG. Οι γνωστές αισθητικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος που συνήθως πραγματοποιούνται στα "facelift" έχουν γίνει κι εδώ, ενώ οι προβολείς με ξένον έχουν αντικατασταθεί με φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, που προσφέρουν περίπου 60% μικρότερη κατανάλωση ενέργειας. Διαθέσιμο στον αναβαθμισμένο εξοπλισμό του αυτοκινήτου είναι πλέον και το σύστημα αυτόματου ανοίγματος και κλεισίματος της πίσω πόρτας, με την κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα. Αναβάθμιση υπάρχει και στο εσωτερικό, ενισχύοντας την ποιοτική του εικόνα, ενώ νέα είναι και τα γραφικά των οργάνων. Οι κινητήρες που ανακοινώθηκαν στην αμερικανική έκθεση είναι βενζινοκίνητοι δίλιτροι με τούρμπο και συνδυάζονται με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 ταχύτητες. Οι συγκεκριμένες επιλογές αφορούν βεβαίως την αμερικανική αγορά όπου έγινε η πρεμιέρα του αυτοκινήτου, το οποίο στην Ευρώπη θα προσφέρεται με κινητήρες ντίζελ και βενζίνης, με μία γκάμα που θα εκτείνεται από την βασική έκδοση GLA 180d με 109 ίππους μέχρι την κορυφαία GLA 45 AMG με 381 ίππους. Μία νέα προσθήκη στη γκάμα των κινητήρων είναι η GLA 220, με κινητήρα 184 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τη Mercedes GLA

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Lexus LS

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ παρουσίασε η Lexus την νέα γενιά της ναυαρχίδας της, του LS, που θα διατίθεται σε συνολικά 90 χώρες. Βασισμένο σε μια νέα πλατφόρμα και με αμάξωμα που θυμίζει κουπέ, το νέο μοντέλο είναι χαμηλότερο μεν, αλλά μεγαλύτερο από το προηγούμενο, φτάνοντας σε μήκος τα 5,235 μ., με μεταξόνιο 3.125 χιλιοστών. Το αυτοκίνητο θα κινείται από ένα νέο κινητήρα V6 3,5 λίτρων με άμεσο ψεκασμό και δύο τούρμπο, ο οποίος αποδίδει 421 ίππους και συνδυάζεται για πρώτη φορά με ένα αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων. Σύμφωνα με την εταιρεία με αυτόν τον κινητήρα το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,5'' στην τετρακίνητη έκδοση (υπάρχει και έκδοση με πίσω κίνηση). Φυσικά το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με μια μεγάλη γκάμα συστημάτων ασφαλείας, αλλά και έναν εξαιρετικά πλούσιο εξοπλισμό άνεσης, συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας, που τονίζει τον υπερπολυτελή χαρακτήρα του. Επειδή είναι χαμηλότερο από το προηγούμενο μοντέλο, η εταιρεία εφοδίασε το διαθέσιμο σύστημα αερανάρτησης με μία λειτουργία διευκόλυνσης της πρόσβασης, η οποία ανυψώνει το αυτοκίνητο μετά το ξεκλείδωμα του από το «έξυπνο» κλειδί. Η εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών επέτρεψε επίσης τη μείωση του βάρους κατά 90 κιλά σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Lexus LS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέες εκδόσεις GTS για την Porsche 911

Η Porsche διευρύνει τη γκάμα της 911 από τον ερχόμενο Μάρτιο με νέες εκδόσεις GTS για όλες τις παραλλαγές της, κουπέ, καμπριολέ και τάργκα, χρησιμοποιώντας γι' αυτές έναν 6κύλινδρο 3λιτρο κινητήρα μπόξερ με καινούργιο τούρμπο, ο οποίος αποδίδει 450 ίππους, 30 περισσότερους από αυτόν της Carrera S, ενώ η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 56 kgm, διαθέσιμα σταθερά από τις 2.150 ως τις 5.000 στροφές. Όλες οι GTS θα έχουν χειροκίνητο κιβώτιο 7 ταχυτήτων ή προαιρετικά το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK της Porsche. Στάνταρ επίσης θα είναι το σπορ χαμηλωμένο σασί και η ενεργητική ανάρτηση PASM της Porsche. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, όλες οι GTS θα έχουν μέγιστη ταχύτητα που ξεπερνάει τα 300 χλμ./ώρα, με κορυφαία την οπισθοκίνητη Carrera GTS με το χειροκίνητο κιβώτιο, που θα φτάνει τα 312 χλμ./ώρα. Συνολικά πέντε εκδόσεις 911 GTS θα είναι διαθέσιμες, οι 911 Carrera GTS και 911 Carrera 4 GTS με αμάξωμα κουπέ και καμπριολέ, όπως και η 911 Targa 4 GTS.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέες εκδόσεις GTS για την Porsche 911

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Targa
    Cabriolet

Η Mercedes παρουσίασε την E-Class Coupe

Η Mercedes αποκάλυψε σήμερα το νέο της μεγάλο κουπέ που είναι βασισμένο στην E-Class (και για το οποίο είχαμε δώσει κάποια πρώτα στοιχεία στις σελίδες της «Κατασκοπείας»), διευρύνοντας τη νέα γκάμα της μεσαίας σειράς της, μετά τη σεντάν, τη στέισον και την All-Terrain. Χαρακτηριστικό αισθητικό στοιχείο του αυτοκινήτου, εκτός από το αυτονόητο 2θυρo κουπέ αμάξωμα που έχει μήκος 4,826 μ., είναι τα πίσω φώτα τεχνολογίας LED, που ανάβουν από το κέντρο προς τα έξω όταν ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο και από τα έξω προς το κέντρο όταν κλειδώνει. Το εσωτερικό φυσικά παραπέμπει στη σεντάν έκδοση, όπως και η μεγάλη λίστα του εξοπλισμού με τα πολυάριθμα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, πληροφόρησης, συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με 2λιτρους κινητήρες βενζίνης (με 184 ίππους για την E 200 και 245 για την E 300) και ντίζελ (Ε 220d με 194 ίππους), ενώ στην τετρακίνητη E 400 4MATIC θα τοποθετείται 6κύλινδρος 3λιτρος βενζινοκινητήρας με 333 ίππους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mercedes παρουσίασε την E-Class Coupe

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Το Citroen C3 «Αυτοκίνητο του 2017» στην Ελλάδα

Οι δημοσιογράφοι μέλη του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» επέλεξαν το Citroen C3 ως «Αυτοκίνητο του 2017», σε μία εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο café restaurant Mandarin στην Κηφισιά. Η επιλογή έγινε με μυστική ψηφοφορία, στην οποία συμμετείχαν 20 δημοσιογράφοι μέλη του θεσμού, οι οποίοι ασχολούνται με το ρεπορτάζ αυτοκινήτου σε διάφορα μέσα ενημέρωσης στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη (μεταξύ των οποίων και 2 συντάκτες του auto-internet). Υποψήφια ήταν 10 αυτοκίνητα που είχαν περάσει στην τελική φάση κατά τη διαδικασία προεπιλογής (η οποία επίσης πραγματοποιείται με ψηφοφορία) από 17 νέα μοντέλα τα οποία παρουσιάστηκαν κατά το προηγούμενο 12μηνο στην ελληνική αγορά. Τα 10 αυτοκίνητα της τελικής φάσης ήταν (με αλφαβητική σειρά) τα Citroen C3, Ford Ka+, Honda Jazz, Honda HR-V, Mercedes E-Class, Mini Clubman, Renault Kadjar, Seat Ateca, SsangYong XLV, Suzuki Baleno. Το σύστημα της ψηφοφορίας προβλέπει ότι οι δημοσιογράφοι-ψηφοφόροι έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν με σειρά προτεραιότητας τα 6 από τα 10 αυτοκίνητα, με τη σειρά επιλoγής να δίνει 8 βαθμούς για το πρώτο αυτοκίνητο, 6 για το δεύτερο, 4 για το τρίτο, 3 για το τέταρτο, 2 για το πέμπτο και 1 για το έκτο. Οι δημοσιογράφοι μέλη του θεσμού επιλέγουν κάθε χρόνο το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» ανάμεσα στα καινούργια αυτοκίνητα που εμφανίστηκαν στην ελληνική αγορά το προηγούμενο 12μηνο και τα οποία έχουν οδηγήσει στους ελληνικούς δρόμους, με κριτήρια που αφορούν την τεχνολογία, την ασφάλεια, την ποιότητα, την πληρότητα της γκάμας, το κόστος αγοράς και χρήσης, αλλά και κάθε άλλο χαρακτηριστικό που συμβάλλει ώστε ένα αυτοκίνητο να ταιριάζει στην ελληνική πραγματικότητα και στην αντίληψη της αυτοκίνησης από τους Έλληνες καταναλωτές. Όπως κάθε χρόνο, απονεμήθηκαν και φέτος από το θεσμό δύο ειδικά βραβεία. Το ένα απ' αυτά απονεμήθηκε στην ομάδα των μαθητών των εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη από τη Θεσσαλονίκη, που πήρε την πρώτη θέση στο διεθνή διαγωνισμό "F1 In Schools", ο οποίος πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ με συμμετοχή 39 ομάδων από 23 χώρες, μεταξύ των οποίων και χώρες με σημαντική εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία και μεγάλη παράδοση στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το δεύτερο απονεμήθηκε στον πολυπρωταθλητή Λεωνίδα Κύρκο για την πολύχρονη συμβολή του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Νέο Ford Fiesta

(Ανανέωση με νεότερα στοιχεία μετά την πρώτη πρωινή δημοσίευση) Η Ford δεν περίμενε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο για να παρουσιάσει τη νέα γενιά του Fiesta και να μοιραστεί τη δημοσιότητα μαζί με τις πρεμιέρες άλλων εταιριών για ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της γκάμας της, αλλά το αποκάλυψε χθες σε μια εκδήλωση στην Κολωνία. Όπως είχαμε αναφέρει στο σχετικό θέμα «κατασκοπείας», το νέο μοντέλο (μήκος 4,04 μ.) παραμένει στην πλατφόρμα Global B της Ford, έχοντας πολύ μικρές διαφορές στις διαστάσεις από το προηγούμενο (το μεταξόνιο έχει αυξηθεί μόλις κατά 4 χιλιοστά, ενώ λίγο φαρδύτερα είναι και τα μετατρόχια), αλλά και αρκετά παραπλήσιο σχήμα. Αυτό που άλλαξε, όπως είχαν αναφέρει και οι κατάσκοποί μας, είναι η σημαντική αναβάθμιση στην ποιότητα του εσωτερικού και τον εξοπλισμό, που αναβαθμίζει συνολικά το αυτοκίνητο, δημιουργώντας μεγαλύτερο χώρο στο κάτω μέρος της γκάμας για το φθηνότερο Ka+. Ενδιαφέρον είναι επίσης το γεγονός ότι παρουσιάστηκαν ταυτόχρονα πολλές εκδόσεις του μοντέλου, με 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα, ακόμα και μια έκδοση "crossover". Το νέο Fiesta θα προσφέρεται με ένα 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.1 70 ή 85 ίππων, ο οποίος αντικαθιστά τον παλιό 1.25, καθώς και με τον 3κύλινδρο χιλιάρη υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα Ecoboost σε εκδόσεις 100, 125 και 140 ίππων, για τον οποίο η Ford αποκάλυψε στην ίδια εκδήλωση μια νέα έκδοση με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου (είναι η πρώτη φορά που ένα τέτοιο σύστημα χρησιμοποιείται σε 3κύλινδρο κινητήρα). Από πλευράς ντίζελ, υπάρχει ο νέος 1.5 TDCi με 85 ή 120 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Ford Fiesta

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Peugeot 301

Η Peugeot ανακοίνωσε την ανανέωση του μικρομεσαίου της σεντάν, του 301, με αισθητικές αλλαγές και αναβάθμιση του εξοπλισμού, αλλά και της γκάμας των κινητήρων. Όπως συνήθως συμβαίνει με τα "facelift", υπάρχει μια νέα μάσκα και διαφοροποιημένα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, που προσαρμόζουν το αυτοκίνητο και στις τελευταίες στιλιστικές επιλογές της εταιρείας. Στο εσωτερικό δεσπόζει μια οθόνη αφής 7'', σύμφωνα με την τάση της εποχής, εξυπηρετώντας μεταξύ άλλων και την προβολή της εικόνας της κάμερας οπισθοπορείας, αλλά και του συστήματος πλοήγησης της Tom Tom. Επίσης, σε μια ασυνήθιστη επιλογή για την κατηγορία, το αυτοκίνητο προσφέρει δυνατότητα συνδεσιμότητας και με τα τρία διαφορετικά στάνταρ που χρησιμοποιεί η αυτοκινητοβιομηχανία (Apple Carplay, Android Auto, Mirrorlink). Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, η γκάμα των κινητήρων εμπλουτίστηκε με τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 των 82 ίππων. Διαθέσιμο είναι επίσης το αυτόματο εξάρι κιβώτιο της τελευταίας γενιάς, σε συνδυασμό με τον βενζινοκινητήρα 1.6 των 115 ίππων. Από πλευράς ντίζελ υπάρχει ο 1.6 με 92 και 100 ίππους.

  UP