ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το ηλεκτρικό Nissan Leaf

Ενδεικτικό των εξελίξεων που υπάρχουν στον τομέα της ηλεκτροκίνησης είναι το γεγονός ότι η αντιπροσωπεία της Nissan αποφάσισε να ξεκινήσει και στην Ελλάδα τη διάθεση της νέας γενιάς του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου Leaf, που στην πρώτη του γενιά δεν είχε έρθει καθόλου στην αγορά της χώρας μας. Βεβαίως το Leaf δεν είναι ένα τυχαίο αυτοκίνητο, αλλά το ηλεκτρικό μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στο κόσμο (περισσότερες από 300.000 μονάδες από το 2010 που κυκλοφόρησε η πρώτη γενιά). Το νέο Leaf είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, με διαστάσεις μικρομεσαίου χάτσμπακ (μήκος 4,49 μ.), αντίστοιχους χώρους για τους επιβάτες κι ένα μεγάλο χώρο αποσκευών, που φτάνει μέχρι και τα 435 λίτρα (χωρίς αναδιπλωμένα καθίσματα). Τεχνολογικά αναβαθμισμένο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, έχει ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 150 ίππους και ροπή 32,6 kgm, αλλά και μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας (40 kWh αντί για 30 kWh), η οποία εξασφαλίζει και μεγαλύτερη αυτονομία. Σύμφωνα με τον νέο κύκλο δοκιμών WLTP (είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μετρήθηκε στο νέο κύκλο), ο οποίος πλησιάζει στις πραγματικές συνθήκες οδήγησης πολύ περισσότερο από τον προηγούμενο, η αυτονομία του σε μικτές συνθήκες χρήσης είναι περίπου 280 χιλιόμετρα, ξεπερνώντας τα 400 στις αστικές συνθήκες. Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 144 χλμ./ώρα, ενώ για την επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα η εταιρεία αναφέρει 7.9''. Η τιμή του Leaf στην ελληνική αγορά ξεκινάει από 32.990 ευρώ, με ένα πολύ πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, που περιλαμβάνει στάνταρ ESP με hill holder, σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου, σύστημα αναγνώρισης πεζών και αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης σημάτων ΚΟΚ, σύστημα προειδοποίησης κάθετα κινουμένου αντικειμένου, 6 αερόσακους, κλιματισμό με αντλία θερμότητας, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, προσαρμοζόμενο cruise control, αυτόματα φώτα και οι καθαριστήρες, προβολείς ομίχλης, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω, ζάντες αλουμινίου, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής, λειτουργία πλοήγησης, συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto, Bluetooth και θύρες USB και Aux, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ. Στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ένα νέο σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης (ProPILOT) που προσφέρει και αυτόματη στάθμευση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Διαθέσιμο στην Ελλάδα το ηλεκτρικό Nissan Leaf

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Aναβάθμιση για το χιλιάρι Peugeot 108

Η Peugeot ανακοίνωσε μία αναβάθμιση του 108, στην οποία περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων και μία αύξηση της ισχύος του 3κύλινδρου κινητήρα του ενός λίτρου, η οποία ανεβαίνει στους 72 ίππους. Ταυτόχρονα, παρά την αύξηση της ισχύος, υπάρχει μια μείωση της κατανάλωσης η οποία έχει ως αποτέλεσμα και τη μείωση των τυποποιημένων εκπομπών CO2, που είναι πλέον 86 g/km στην έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο και σύστημα start-stop. Ο κινητήρας καλύπτει πλέον τις τελευταίες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6C. Η ταυτόχρονη αύξηση της ισχύος και μείωση της κατανάλωσης επιτεύχθηκε χάρη στη χρησιμοποίηση ενός νέου συστήματος ψεκασμού, αυξημένης σχέσης συμπίεσης, μείωσης των τριβών χάρη στην χρησιμοποίηση νέων υλικών, επανακυκλοφορίας των καυσαερίων με ψύξη τους και άλλων βελτιώσεων σε επιμέρους εξαρτήματα. Επίσης η εταιρεία υπόσχεται μείωση του θορύβου με το νέο κινητήρα, χάρη στη βελτίωση της λειτουργίας του, αλλά και της ηχομόνωσης. Με την ευκαιρία αυτής της αναβάθμισης η Peugeot προσφέρει και πρόσθετες επιλογές εξατομίκευσης για το μοντέλο, καθώς και νέα στοιχεία στον εξοπλισμό του.

Στον παγκόσμιο τελικό F1 in Schools η «Arrows»

Η ομάδα «Arrows» του σχολείου «Εκπαιδευτική Αναγέννηση», που συμμετείχε στον φετινό εθνικό τελικό του διαγωνισμού «F1 in Schools», προκρίθηκε στον παγκόσμιο τελικό της διοργάνωσης , ο οποίος θα διεξαχθεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην Σιγκαπούρη, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για το Grand Prix της Σιγκαπούρης στη Formula 1. Η συγκεκριμένη ομάδα αποτελείται αποκλειστικά από μαθητές Γυμνασίου και στον ελληνικό τελικό κέρδισε τα βραβεία «Καλύτερης Ομάδας Γυμνασίου» και «Καλύτερης Ομάδας Κατηγορίας Entry Class». Οι ομάδες του «F1 in Schools» συμμετέχουν με μοντέλα υπό κλίμακα από πολυουρεθάνη, που κινούνται με πεπιεσμένο αέρα και συναγωνίζονται σε ταχύτητα πάνω σε μία ευθεία μεταλλική πίστα 25 μέτρων. Επίσης, είναι υποχρεωμένες να λειτουργήσουν σαν αληθινή ομάδα της Formula 1, στη βάση ενός σύνθετου επιχειρησιακού πλάνου με κατανομή ρόλων και συγκεκριμένων αρμοδιοτήτων για κάθε μέλος τους. Η τελική κατάταξη προκύπτει από την αξιολόγηση της λειτουργίας της ομάδας και τα αποτελέσματα στον αγώνα ταχύτητας.

SUV και από τη Rolls Royce!

Η... καταιγίδα των SUV δεν μπορεί πλέον να αφήσει ανεπηρέαστους ούτε τους κατασκευαστές υπερπολυτελών αυτοκινήτων. Έτσι, η Rolls Royce αποκάλυψε σήμερα τη δική της πρόταση στην κατηγορία, για την οποία βεβαίως τόνισε ότι θα πρόκειται για έναν ασύγκριτο συνδυασμό πολυτέλειας και πρακτικότητας, ενώ το σίγουρο είναι επίσης ότι θα πρόκειται για το ακριβότερο SUV παραγωγής στον κόσμο. Η μήκους 5,341 μ. Rolls Royce Cullinan θα έχει στη Μεγάλη Βρετανία τιμή που θα ξεκινάει από 250.000 λίρες (πάνω από 280.000 ευρώ) στη… βασική της έκδοση, ενώ τα διάφορα έξτρα που συνήθως προστίθενται από τους αγοραστές στα αυτοκίνητα της εταιρείας, θα ανεβάζουν την τιμή της πολλές χιλιάδες ευρώ παραπάνω. Χαρακτηριστικό είναι π.χ. ότι υπάρχει η δυνατότητα διαχωρισμού του χώρου αποσκευών των 600 λίτρων από τον χώρο επιβατών με ένα γυάλινο διαχωριστικό, έτσι ώστε να μην αλλάζει η θερμοκρασία στο εσωτερικό, όταν ο «σοφέρ» ανοίγει την πίσω πόρτα. Από την άλλη πλευρά είναι η πρώτη Rolls Royce στην οποία τα (ρυθμιζόμενα βεβαίως) πίσω καθίσματα είναι αναδιπλούμενα! Το αυτοκίνητο θα βασίζεται στην ίδια αλουμινένια πλατφόρμα που χρησιμοποιείται και στην Phantom και θα κινείται από τον ίδιο βενζινοκινητήρα V12 των 6,75 λίτρων με διπλό τούρμπο και 571 ίππους. Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, υπάρχει σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ το αυτοκίνητο έχει σύμφωνα με τον κατασκευαστή και πραγματικές εκτός δρόμου δυνατότητες (που έχουν δοκιμαστεί στο αμμώδες περιβάλλον της Μέσης Ανατολής, σημαντικής αγοράς για την εταιρεία) χάρη σε ένα σύστημα μόνιμης τετρακίνησης και τη δυνατότητα αύξησης του ύψους από το έδαφος από την αερανάρτηση.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - SUV και από τη Rolls Royce!

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Φορτιζόμενη υβριδική Cayenne

Η Porsche ανακοίνωσε τη διεύρυνση της γκάμας της Cayenne με μια φορτιζόμενη υβριδική έκδοση, που χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο βενζινοκινητήρα V6 με 340 ίππους κι έναν ηλεκτροκινητήρα 100 kW (136 ίππων), με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 462 ίππων. Η μέγιστη ροπή είναι 71,4 kgm και αποδίδεται λίγο επάνω από το ραλαντί. Η Cayenne E-Hybrid μπορεί να κινηθεί και αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση, με αυτονομία 44 χιλιομέτρων σύμφωνα με το νέο τροποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη. Η μπαταρία λιθίου έχει χωρητικότητα αυξημένη κατά 30%, στις 14,1 kWh. Η φόρτιση της μπορεί να γίνει κι από μια κοινή πρίζα σε 7,8 ώρες, ή σε λιγότερο από το μισό χρόνο με ένα -προαιρετικό- ενισχυμένο φορτιστή. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το νέο αυτόματο Tiptronic S με 8 ταχύτητες και το σύστημα τετρακίνησης βασίζεται σε έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη. Οι επιδόσεις που αναφέρει η εταιρεία για το αυτοκίνητο είναι επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 5''και μέγιστη ταχύτητα 253 χλμ./ώρα. Με αφορμή το λανσάρισμα της Cayenne E-Hybrid Η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα εξοπλισμού της Cayenne προσθέτοντας μεταξύ άλλων -για πρώτη φορά σε μια Porsche- κι ένα σύστημα head-up display.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Φορτιζόμενη υβριδική Cayenne

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η AlimoDynamics στον εθνικό τελικό «F1 in Schools»

Στον εθνικό τελικό του διαγωνισμού «F1 in Schools» που θα διεξαχθεί στις 4-6 Μαΐου 2018 από τις 09:30 έως 19:00 στο The Mall Athens (4ο επίπεδο) προκρίθηκε η ομάδα AlimoDynamics του 2ου Λυκείου Αλίμου, μετά από συμμετοχή της στους προκριματικούς αγώνες που πραγματοποιήθηκαν στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών στις 5 Απριλίου. Η ομάδα του Λυκείου Αλίμου είναι τετραμελής, ενώ στην προσπάθεια συμμετέχουν 11 ακόμα υποστηρικτικά μέλη, όλοι μαθητές του λυκείου. Το F1 in Schools υλοποιείται εδώ και 14 χρόνια σε περισσότερες από 30 χώρες, με τη συμμετοχή περισσότερων από 17.000 μαθητών και φοιτητών ηλικίας 9-19 ετών. Οι συμμετέχοντες διαγωνίζονται με μοντέλα υπό κλίμακα και στόχος του διαγωνισμού είναι η ενίσχυση του ενδιαφέροντος των μαθητών σε τομείς όπως η μηχανική, τα μαθηματικά, οι νέες τεχνολογίες, αλλά και το μάρκετινγκ, τα μέσα ενημέρωσης και φυσικά η ομαδική δουλειά. Η ομάδα που θα νικήσει στον ελληνικό τελικό, θα συμμετάσχει στους παγκόσμιους τελικούς, που θα πραγματοποιηθούν στη Σιγκαπούρη το Σεπτέμβριο.

Νέα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα

Η εταιρεία Ν. Ζυμπάς ΑΕ, που δραστηριοποιείται ήδη στο χώρο του αυτοκινήτου με πωλήσεις αυτοκινήτων και ανταλλακτικών, συνεργείο κλπ., ανέλαβε την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της κινέζικης μάρκας ηλεκτρικών αυτοκινήτων Zhidou, μετά από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συνεργασίας με την Shandong Zhidou Electric Vehicle Co. Η εταιρεία θα διαθέτει στην ελληνική αγορά τα μοντέλα D2 και D2S, αυτοκίνητα πόλης με μήκος 2,8 μ. που βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο και τα ίδια μηχανικά μέρη και διαφέρουν σε σχεδιαστικές λεπτομέρειες και επίπεδο διάκοσμου και εξοπλισμού. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τα D2 και D2S είναι διθέσια, με μεγάλο χώρο αποσκευών (300 λίτρα), είναι προσθιοκίνητα, έχουν ανεξάρτητες αναρτήσεις εμπρός-πίσω και κινούνται από ηλεκτροκινητήρα ονομαστικής ισχύος 15 kW (20 ίππων), που τροφοδοτείται από συστοιχία μπαταριών λιθίου, οι οποίες φορτίζονται σε 7-8 ώρες από κοινή πρίζα. Η μέγιστη ταχύτητά τους είναι 85 χλμ./ώρα για το D2 και 90 χλμ./ώρα για το D2S και η αυτονομία τους σύμφωνα με το νέο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών (NEDC) είναι 150 χιλιόμετρα. Έχουν πλήρη εξοπλισμό, με ηλεκτρικά παράθυρα, κλειδαριές και καθρέφτες, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα πολυμέσων Android με Bluetooth και θύρες USB και SD, ζάντες αλουμινίου, δερμάτινα καθίσματα κλπ. και η τιμή τους είναι 19.900 ευρώ για το D2 και 21.900 για το D2S, ενώ απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Τριήμερο το φετινό Ράλι Ακρόπολις

Αναβάθμιση του φετινού Ράλι Ακρόπολις ανακοινώθηκε στη συνέντευξη Τύπου που οργάνωσε η ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού (ΟΜΑΕ) για τη δημοσιοποίηση των λεπτομερειών του φετινού αγώνα, ο οποίος προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι (και φυσικά και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα). Έτσι, προστίθεται μία ακόμα ημέρα, με τον αγώνα να ξεκινάει πλέον την Παρασκευή, ενώ την πρώτη μέρα προστέθηκε και μία υπερειδική, που θα πραγματοποιηθεί στον Ιππόδρομο Μαρκόπουλου. Το κέντρο του αγώνα, που θα πραγματοποιηθεί στην περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, είναι και πάλι η Λαμία, με τον δήμο και την περιφέρεια που έχουν κατανοήσει τη σημασία ενός τόσο σημαντικού γεγονότος για την περιοχή τους, να έχουν ενεργό συμμετοχή -και οικονομική- στην υποστήριξή του. Μεγάλος χορηγός του φετινού Ράλι Ακρόπολις είναι η EKO.

Η «Arrows» στους εθνικούς τελικούς F1 in Schools

Η εξαμελής ομάδα «Arrows» του σχολείου «Εκπαιδευτική Αναγέννηση» προκρίθηκε στον φετινό εθνικό τελικό του διαγωνισμού «F1 in Schools», όπου θα συναγωνιστεί με άλλες 15 σχολικές ομάδες, για την πρόκριση στους παγκόσμιους τελικούς του διαγωνισμού, που θα γίνουν στη Σιγκαπούρη τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη ομάδα αποτελείται από μαθητές Γυμνασίου, ενώ οι άλλες ομάδες αποτελούνται από παιδιά του Λυκείου. Οι ομάδες του «F1 in Schools» συμμετέχουν με μοντέλα υπό κλίμακα από πολυουρεθάνη, που κινούνται με πεπιεσμένο αέρα και συναγωνίζονται σε ταχύτητα πάνω σε μία ευθεία μεταλλική πίστα 25 μέτρων. Επίσης, είναι υποχρεωμένες να λειτουργήσουν σαν αληθινή ομάδα της Formula 1, στη βάση ενός σύνθετου επιχειρησιακού πλάνου με κατανομή ρόλων και συγκεκριμένων αρμοδιοτήτων για κάθε μέλος τους. Η τελική κατάταξη προκύπτει από την αξιολόγηση της λειτουργίας της ομάδας και τα αποτελέσματα στον αγώνα ταχύτητας.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Μαλακάσα

Από τη Νέα Οδό ανακοινώθηκε ότι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας θα ισχύσουν στον αυτοκινητόδρομο Αθηνών-Λαμίας, στην περιοχή του ανισόπεδου κόμβου Μαλακάσας, κατά το διάστημα από 23 Απριλίου έως 31 Μαΐου, με στόχο την εκτέλεση εργασιών κατασκευής κυκλικού κόμβου στην περιοχή. Κατά το ανωτέρω διάστημα θα ισχύει πλήρης διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στον κλάδο προς Μαλακάσα και Ωρωπό, με την κίνηση να διεξάγεται μέσω του δεξιού παράπλευρου δρόμου και της επαρχιακής οδού Μαλακάσας - Μαρκοπούλου. Σε όλους του κλάδους του κόμβου θα τοποθετηθούν κατάλληλες προσωρινές σημάνσεις και κατευθυντήριες πινακίδες. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των οδηγών η Νέα Οδός προτείνει τα εξής για τις μετακινήσεις από και προς τον Ωρωπό κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα:
1. Όσοι κινούνται από Αθήνα προς Ωρωπό και Μαλακάσα να προτιμούν τον ανισόπεδο κόμβο Μαρκοπούλου.
2. Όσοι κινούνται από Λαμία προς Ωρωπό και Μαλακάσα να προτιμούν τον ανισόπεδο κόμβο Μαλακάσας και στη συνέχεια να ακολουθούν την εναλλακτική διαδρομή που προτείνεται από τις προσωρινές σημάνσεις.

Νέο Ford Focus

Η Ford αποκάλυψε το νέο Focus, που αν και σχεδιαστικά ακολουθεί την ίδια βασική φιλοσοφία με το προηγούμενο μοντέλο (με ορισμένες επιλογές που ενισχύουν τον δυναμικό και σπορτίφ χαρακτήρα του), είναι στην ουσία ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο, βασισμένο στη νέα πλατφόρμα C2 της εταιρείας, με μεταξόνιο αυξημένο κατά 53 χιλιοστά. Κάτι που συμβάλλει στην αύξηση των διαθέσιμων χώρων για τους επιβάτες. Η δημιουργία του αυτοκινήτου βασίστηκε σε δύο κύριους άξονες, αφενός τη διατήρηση των κορυφαίων δυναμικών χαρακτηριστικών που αποτελούν εδώ και χρόνια βασικό στοιχείο του "DNA" του μοντέλου και αφετέρου την ενσωμάτωση των πιο σύγχρονων τεχνολογιών στα οδηγικά βοηθήματα και ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και στις λειτουργίες συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Η νέα πλατφόρμα ενισχύει τη στρεπτική ακαμψία του αυτοκινήτου κατά 20%, υπάρχει ένα νέο πίσω υποπλαίσιο, νέα τεχνολογία ελατηρίων (πατέντα της Ford σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση), συνεχώς ελεγχόμενη απόσβεση και σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης. Η έκδοση ST-Line είναι χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά, ενώ υπάρχει και μία υπερυψωμένη κατά 30 χιλιοστά έκδοση Active. Σε ό,τι αφορά τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, είναι το πρώτο μοντέλο της Ford στην Ευρώπη όπου προσφέρεται με head-up display, υπάρχει προσαρμοζόμενο cruise control, σύστημα προσαρμοζόμενου φωτισμού με προληπτικό φωτισμό στροφών που παρακολουθεί τις στροφές στο δρόμο αλλά και την οδική σήμανση, σύστημα υποβοήθησης συστήματος διεύθυνσης για αποφυγή εμποδίων, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος κλπ. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει (με βελτιώσεις) τον γνωστό χιλιάρη βενζινοκινητήρα τούρμπο σε εκδόσεις 85, 100 και 125 ίππων και ένα νέο βενζινοκινητήρα 1.5 τούρμπο σε εκδόσεις 150 και 182 ίππων. Η εταιρεία προσφέρει επίσης για πρώτη φορά εφαρμογή απενεργοποίησης κυλίνδρου σε τρικύλινδρους κινητήρες. Από πλευράς ντίζελ υπάρχουν δύο νέα σύνολα 1.5 σε εκδόσεις 95 και 120 ίππων και 2.0 με 150 ίππους. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο με 6 σχέσεις, ενώ διαθέσιμο θα είναι και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Ford Focus

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο VW Touareg

Για πρώτη φορά η VW οργάνωσε την παγκόσμια πρεμιέρα ενός νέου μοντέλου της στην Κίνα, που αποτελεί σήμερα τη μεγαλύτερη αγορά της. Πρόκειται για τη νέα γενιά του μεγάλου SUV της γερμανικής εταιρείας, του Touareg, οι δύο προηγούμενες γενιές στου οποίου είχαν συνολικές πωλήσεις παγκοσμίως που πλησίασαν το 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα. Στο νέο Touareg γίνεται και η πρεμιέρα του νέου πλήρως ψηφιακού ταμπλό Innovision Cokpit, στο οποίο συνυπάρχουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και το σύστημα επικοινωνίας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, καταργώντας τους περισσότερους παραδοσιακούς διακόπτες και πλήκτρα στο ταμπλό, με τις διάφορες λειτουργίες να ελέγχονται από την οθόνη αφής. Ενώ το άλλο κομμάτι των ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου αφορά ένα μεγάλο κατάλογο από οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας. Το αυτοκίνητο έχει επίσης σύστημα τετραδιεύθυνσης, ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές ράβδους και προβολείς τεχνολογίας LED. Ελαφρά φαρδύτερο και μακρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, το αυτοκίνητο έχει παρ' όλα αυτά αμάξωμα ελαφρύτερο κατά 106 κιλά, χάρη στην ευρύτατη χρήση αλουμινίου (48%). Ο χώρος αποσκευών έχει μεγαλώσει σημαντικά φτάνοντας τα 810 λίτρα. Το νέο Touareg θα προσφέρεται στην ευρωπαϊκή αγορά αρχικά με δύο κινητήρες ντίζελ V6, που αποδίδουν 231 και 286 ίππους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο VW Touareg

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Σαλόνι Γενεύης 2018

Το φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης άνοιξε ήδη τις πύλες του στο κοινό και οι οργανωτές περιμένουν μεγάλη προσέλευση αν όχι ρεκόρ επισκεπτών, χωρίς όμως να αποφευχθούν κάποιες ηχηρές απουσίες μεγάλων κατασκευαστών -της Mini και της Opel- σε αντίθεση με την πλήρη σύνθεση της περσινής χρονιάς. Δείγμα του προβληματισμού που υπάρχει στις εταιρίες της αυτοκινητοβιομηχανίας για τη συμμετοχή στις μεγάλες εκθέσεις, καθώς αυτές είναι αρκετές και το κόστος ιδιαίτερα υψηλό. Ασχέτως απουσιών πάντως και η φετινή έκθεση παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, με αρκετά νέα σημαντικά μοντέλα σε διάφορες κατηγορίες της αγοράς. Σε ό,τι μας αφορά θα σημειώσουμε και φέτος την υποβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχουν οι περισσότερες εταιρείες στους δημοσιογράφους απ' όλο τον κόσμο που επισκέπτονται την έκθεση για να ενημερώσουν το κοινό, καθώς οι περισσότερες πλέον μας παραπέμπουν στα ειδικά δημοσιογραφικά site στο Internet, όπου πρέπει να… βγάλουμε τα μάτια μας ψάχνοντας για πληροφορίες και φωτογραφίες και να χάσουμε άπειρο χρόνο για να τις «κατεβάσουμε», αντί να τις παρέχουν συγκεντρωμένες σ' ένα "USB stick", όπως γινόταν τόσα χρόνια. Από τις πρεμιέρες νέων μοντέλων της φετινής έκθεσης, θα ξεχωρίσουμε ως πιο ενδιαφέρουσες για την ελληνική αγορά αυτές του νέου Kia Ceed και του νέου Toyota Auris, της υπερυψωμένης έκδοσης του ανανεωμένου Ford Ka+, όπως επίσης και τις παρουσιάσεις των ανανεωμένων Skoda Fabia και Toyota Aygo, ενώ σίγουρα δεν θα περάσει απαρατήρητη η BMW X4. Ενδιαφέρον οπωσδήποτε παρουσιάζει η Jaguar I-Pace, ένα "SUV" που σχεδιάστηκε εξαρχής ως ηλεκτρικό, όπως επίσης και το Lexus UX, που διευρύνει προς τα κάτω τη γκάμα των αυτοκινήτων ελεύθερου χρόνου της θυγατρικής «πολυτελείας» της Toyota και προσφέρεται φυσικά και σε υβριδική έκδοση. Και καθώς διανύουμε την εποχή τις κατακτήσεις της αγοράς από τα SUV, είχαμε και αντίστοιχες πρεμιέρες σε μεγαλύτερες κατηγορίες, όπως αυτές των νέων Ford Edge, Honda CR-V και Hyundai Santa Fe. Εντυπωσιακό το νέο Peugeot 508, που αναβαθμίζει σημαντικά την εικόνα του σε επίπεδα premium και ακόμα πιο εντυπωσιακή βεβαίως η νέα γενιά του μεγάλου 4θυρου κουπέ της Mercedes, της CLS.

περισσότερα...

Ηλεκτρικό Kona από τη Hyundai

Η ηλεκτροκίνηση έχει αρχίσει πλέον να κάνει τα πρώτα της βήματα σε εμπορικό επίπεδο, με μοντέλα παραγωγής που απευθύνονται στο κοινό και όχι σε ειδικούς χρήστες. Όλο και περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων αρχίζουν να παρουσιάζουν και κάποια αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, όπως για παράδειγμα η Hyundai, που παρουσίασε στην Γενεύη μια ηλεκτρική έκδοση του νέου της μικρού "crossover". Το Kona Electric, που θα προσφέρεται στην ευρωπαϊκή αγορά, έχει περίπου ίδιες διαστάσεις με το συμβατικό μοντέλο, με το μήκος αυξημένο κατά 1,5 εκατοστό και το ύψος κατά 2 εκατοστά. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις από πλευράς κινητήρα και μπαταρίας. Στην πρώτη περίπτωση, η έκδοση αυξημένης αυτονομίας κινείται από ένα ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 ίππων) έχει μπαταρία 64 kWh που φορτίζεται σε 9 ώρες και 40' από κοινή πρίζα και προσφέρει αυτονομία που σύμφωνα με την εταιρεία φτάνει μέχρι τα 470 χιλιόμετρα στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών. Στη δεύτερη περίπτωση ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 99 kW (135 ίππους), η μπαταρία έχει χωρητικότητα 39,2 kWh και φορτίζεται σε 6 ώρες και 10' από κοινή πρίζα και η αυτονομία φτάνει μέχρι τα 300 χιλιόμετρα. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, η επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 7,6'' για την ισχυρότερη έκδοση κίνηση 9,3'' για τη λιγότερο ισχυρή. Το Kona Electric διαθέτει ένα μεγάλο αριθμό οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, αντίστοιχο με αυτόν προσφέρονται στα συμβατικά μοντέλα. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 332 λίτρα με την καλωδίωση φόρτισης αποθηκευμένη σ' αυτόν και τα 373 λίτρα χωρίς την καλωδίωση φόρτισης.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ηλεκτρικό Kona από τη Hyundai

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Jaguar αποκάλυψε την ηλεκτρική I-Pace

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αρχίζουν να χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες και στις παρουσιάσεις των μοντέλων τους, με πολλές παρουσιάσεις να γίνονται σε ζωντανή μετάδοση μέσω Internet. Με αυτόν τον τρόπο αποκάλυψε και η Jaguar το νέο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, λίγες μέρες πριν την επίσημη πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η I-Pace είναι ένα "SUV" που σχεδιάστηκε εξαρχής ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στην αεροδυναμική του αμαξώματος, με συντελεστή Cx 0,29, τιμή πραγματικά πολύ καλή για αμάξωμά αυτού του είδους. Με μήκος 4,682 μ., προσφέρει άνετους χώρους για τέσσερις επιβάτες, αλλά και ένα πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών, που φτάνει τα 656 λίτρα. Το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο, χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής συνδυασμένης ισχύος 400 ίππων, ο ένας από τους οποίους μεταδίδει την κίνηση στο μπροστινό άξονα και ο άλλος στον πίσω. Χάρη και στην εξαιρετική ροπή, που είναι εγγενές στοιχείο των ηλεκτροκινητήρων, το σύστημα προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο αυτοκίνητο και η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,8''. Η συστοιχία των μπαταριών είναι τοποθετημένη ανάμεσα στους δύο άξονες, προσφέροντας απόλυτη ισορροπία στη κατανομή βάρους (50-50%) και η φόρτισή τους μπορεί να γίνει με ταχυφορτιστή σε μόλις 40 λεπτά για το 80% της χωρητικότητας τους ή σε 10 περίπου ώρες σε κοινή πρίζα για το ίδιο επίπεδο φόρτισης. Η θεωρητική αυτονομία με πλήρη φόρτιση της μπαταρίας στον νέο τυποποιημένο κύκλο δοκιμών είναι 480 χιλιόμετρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Jaguar αποκάλυψε την ηλεκτρική I-Pace

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP