ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Η Opel αποκάλυψε το Grandland X

Αρκετούς μήνες πριν την παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, η Opel αποκάλυψε το νέο της μικρομεσαίο αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου, το Grandland X, καθώς ο ένας μετά τον άλλο κατασκευαστές αυτοκινήτων δηλώνουν «παρών» στη συγκεκριμένη κατηγορία. Το νέο "SUV" της Opel έχει μήκος 4,48 μ., 27 εκατοστά μεγαλύτερο από αυτό του επίσης νέου Crossland Χ που παρουσιάστηκε πρόσφατα, ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.675 χιλιοστά και ο μεγάλος χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 514 λίτρων. Όπως όλα τα πρόσφατα μοντέλα της Opel, το Grandland X θα είναι εφοδιασμένο με μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων, όπως επίσης και με προβολείς τεχνολογίας LED και το σύστημα προσαρμοζόμενων εμπρός φώτων της Opel και τις online υπηρεσίες OnStar. Επίσης, όπως και στο «αδελφό» μοντέλο Peugeot 3008 με το οποίο μοιράζονται το ίδιο «δάπεδο», το Grandland X, που είναι προσθιοκίνητο, θα προσφέρεται προαιρετικά και μ' ένα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με πέντε διαφορετικές επιλογές λειτουργίας, ανάλογα με την επιφάνεια στην οποία κινείται, σε συνδυασμό και με ελαστικά εκτός δρόμου (M&S).
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Opel αποκάλυψε το Grandland X

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Citroen παρουσίασε το C5 Aircross

Στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης, ενδεικτικό της σημασίας που αποκτάει η κινεζική αγορά για τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, αποκάλυψε σήμερα η Citroen το νέο της μικρομεσαίο αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου, το C5 Aircross. Βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα (EMP2) με το DS7 Crossback (που παρουσιάστηκε τον περασμένο μήνα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης) και με το Peugeot 3008, το C5 Aircross θα αρχίσει να πωλείται πρώτα στην Κίνα τον Οκτώβριο, ενώ το λανσάρισμα του στην Ευρώπη προβλέπεται για το τέλος του 2018. Το C5 Aircross δεν θα χρησιμοποιεί την παραδοσιακή υδροπνευματική ανάρτηση της Citroen, αλλά θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας που θα χρησιμοποιεί ένα νέο σύστημα ανάρτησης με μεταλλικά ελατήρια και αμορτισέρ και με αυτά που η Citroen ονομάζει «προοδευτικά υδραυλικά ενθέματα» (Progressive Hydraulic Cushions). Πρόκειται για δύο υδραυλικά «στοπ» σε κάθε τροχό, ένα για τη συμπίεση και ένα για την επαναφορά, τα οποία υποβοηθούν τα ελατήρια και τα αμορτισέρ στην απορρόφηση των κραδασμών, όταν οι τροχοί περνούν από έντονες ανωμαλίες και οι κάθετες κινήσεις τους είναι μεγάλες. Στα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα του αυτοκινήτου θα συμπεριλαμβάνεται και σύστημα ελέγχου κατάβασης, ενώ το C5 Aircross θα είναι το πρώτο μοντέλο της Citroen που θα προσφέρεται και σε φορτιζόμενη υβριδική έκδοση, με αυτονομία ηλεκτροκίνησης γύρω στα 60 χιλιόμετρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Citroen παρουσίασε το C5 Aircross

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Opel Insignia Country Tourer

Μετά την παρουσίαση των εκδόσεων σεντάν και στέισον της νέας γενιάς Insignia, η Opel παρουσιάζει τώρα και μια υπερυψωμένη έκδοση με πιο «περιπετειώδη» χαρακτήρα. Βασισμένο στην έκδοση στέισον του μοντέλου, το Insignia Country Tourer έχει κάποια αισθητικά στοιχεία που τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του, αλλά και λειτουργικά στοιχεία που τον επιβεβαιώνουν στην πράξη. Έτσι, έχει απόσταση από το έδαφος αυξημένη κατά 20 χιλιοστά και σύστημα τετρακίνησης, χαρακτηριστικά που χωρίς να το κάνουν «καθαρόαιμο» εκτός δρόμου, του προσφέρουν κάποιες δυνατότητες για κίνηση εκτός ασφάλτου, οι οποίες καλύπτουν την πλειοψηφία των οδηγών. Όλα τα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας που υπάρχουν στις υπόλοιπες εκδόσεις του νέου Insignia, είναι διαθέσιμα και για το Country Tourer, όπως επίσης και οι τεχνολογίες συνδεσιμότητας και τα συστήματα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Το αυτοκίνητο θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του το Σεπτέμβριο στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Opel Insignia Country Tourer

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο SsangYong Rexton

Η SsangYong αποκάλυψε στην έκθεση αυτοκινήτου της Σεούλ την τέταρτη γενιά του μεγάλου της αυτοκινήτου ελεύθερου χρόνου, του Rexton. Το αυτοκίνητο βασίζεται σε μία νέα οπισθοκίνητη πλατφόρμα με ξεχωριστό πλαίσιο τύπου σκάλας (για μεγαλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες). Από πλευράς μηχανικών μερών προσφέρεται με ένα κινητήρα ντίζελ 2.2 με 181 ίππους και αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων της Mercedes, όπως και με ένα 2λιτρο κινητήρα βενζίνης με τούρμπο, άμεσο ψεκασμό και 225 ίππους, ενώ υπάρχει και σύστημα τετρακίνησης 4Tronic, το οποίο προσφέρει δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει μετάδοση μόνο στους πίσω τροχούς ή και στους τέσσερις. Οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Αξιοσημείωτο είναι ότι στον εξοπλισμό ασφαλείας του αυτοκινήτου περιλαμβάνονται 9 αερόσακοι, καθώς υπάρχουν ξεχωριστοί πλευρικοί αερόσακοι για τους επιβάτες της δεύτερης σειράς καθισμάτων. Και φυσικά υπάρχει και μια σειρά από ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα. Το νέο Rexton αναμένεται στην Ελλάδα το φθινόπωρο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο SsangYong Rexton

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Βραβεία Ecomobility και Free Mobility

Αν και συνέβη την... Πρωταπριλιά, η βράβευση των σχολείων που είχαν τις καλύτερες προτάσεις για τις εκστρατείες Ecomobility και Free Mobility 2016-17 ήταν ένα πραγματικό και πολύ σοβαρό γεγονός, αποδεικνύοντας ότι υπάρχουν παιδιά με ευαισθησίες και με διάθεση προσφοράς. Η σχετική τελετή βράβευσης πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, παρουσία των Αν. Υπουργών Περιβάλλοντος και Αγροτικής Ανάπτυξης και εκπροσώπων Επιστημονικών Ιδρυμάτων, Οργανισμών και Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Το κορυφαίο βραβείο της εκστρατείας Ecomobility για τις προτάσεις Οικολογικής Μετακίνησης δόθηκε στην ομάδα του 5ου Γυμνασίου Κοζάνης και το κορυφαίο βραβείο της εκστρατείας Free Mobility για την ανεμπόδιστη μετακίνηση δόθηκε στην ομάδα του ΕΕΕΕΚ Σερρών. Επίσης δόθηκαν βραβεία Μουσικής Έκφρασης, Εικαστικής Έκφρασης, Δραματουργικής Έκφρασης και Ηλεκτρονικής Έκφρασης για τις δύο εκστρατείες, όπως και βραβείο για την καλύτερη συνδιοργάνωση στην εκστρατεία Ecomobility 2015-16, που απονεμήθηκε στο Δήμο Βόλου.

Ηλεκτρικό Citroen Berlingo

Η Citroen ανακοίνωση μία ηλεκτρική έκδοση του Berlingo, του μικρού πολυχρηστικού μοντέλου της με τον τεράστιο χώρο αποσκευών (675 λίτρα) που χρησιμοποιείται από ιδιώτες και επαγγελματίες. Το E-Berlingo Multispace κινείται από ένα ηλεκτροκινητήρα 67 ίππων, ο οποίος τροφοδοτείται από μία συστοιχία μπαταριών λιθίου, που μπορεί να φορτιστεί από μια κοινή πρίζα ή από ένα ταχυφορτιστή. Φυσικά υπάρχει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση (χάρη στο οποίο μειώνεται και η φθορά των φρένων). Η αυτονομία του αυτοκινήτου φτάνει μέχρι τα 170 χιλιόμετρα, αρκετή για να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες μετακινήσεων στην πόλη. Χαρακτηριστικό του μειωμένου κόστους συντήρησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι το γεγονός ότι το E-Berlingo χρειάζεται σέρβις κάθε δύο χρόνια ή στα 40.000 χιλιόμετρα μετά τον πρώτο χρόνο. Το ηλεκτρικό σύστημα καλύπτεται από εγγύηση 5 ετών ή 50.000 χιλιομέτρων, ενώ για την μπαταρία παρέχεται εγγύηση 8 ετών ή 100.000 χιλιόμετρο.

Ηλεκτρονικά και στα ελαστικά!

Η χρήση των κάθε είδους ηλεκτρονικών συστημάτων πληροφόρησης στα αυτοκίνητα επεκτείνεται και στα ελαστικά τους! Στο Σαλόνι της Γενεύης η Pirelli παρουσίασε το σύστημα Pirelli Connesso, που θα διατίθεται από το καλοκαίρι στα ελαστικά P Zero και Winter Sottozero διαστάσεων από 19'' και πάνω και περιλαμβάνει έναν αισθητήρα στο εσωτερικό τοίχωμα του ελαστικού και μία εφαρμογή smartphone για επικοινωνία με τον οδηγό, που παρέχει πληροφορίες για τον τρόπο λειτουργίας του ελαστικού και μία σειρά εξατομικευμένων υπηρεσιών. Ο αισθητήρας, που ζυγίζει μόλις μερικά γραμμάρια και δεν έχει καμία επίπτωση στις επιδόσεις του ελαστικού, αξιολογεί συνεχώς την κατάσταση κάθε ελαστικού και αποστέλλει δεδομένα σε μία κεντρική μονάδα ελέγχου και στο Pirelli Cloud, τα οποία μέσω της εφαρμογής μεταδίδονται στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου. Στην έκδοση λανσαρίσματος το σύστημα αναγνωρίζει τον κωδικό ταυτότητας κάθε ελαστικού και παρακολουθεί την κατάστασή του από την παραγωγή στο εργοστάσιο μέχρι την ανακύκλωση στο τέλος του κύκλου ζωής, μετρώντας την πίεση και τη θερμοκρασία του ελαστικού ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, το στατικό κάθετο φορτίο, τη φθορά και τον αριθμό χιλιομέτρων που έχει καλύψει. Έτσι, προειδοποιεί τον οδηγό όταν η πίεση πέφτει πολύ χαμηλά ή πλησιάζει το όριο φθοράς, ενώ εντοπίζει το πλησιέστερο βουλκανιζατέρ, δίνοντάς του τη δυνατότητα να κλείσει άμεσα ραντεβού για την αποκατάσταση των πιέσεων, ή να προχωρήσει σε προ-παραγγελία για την αλλαγή των φθαρμένων ελαστικών, μειώνοντας το χρόνο αναμονής. Στο μέλλον το σύστημα θα λειτουργεί και σαν μανόμετρο πίεσης όταν φουσκώνονται τα ελαστικά, παρέχοντας μία ακριβή ένδειξη, χωρίς να πρέπει ο οδηγός να περιμένει να κρυώσουν. Το Pirelli Connesso αφορά προς το παρόν λάστιχα αντικατάστασης, αλλά μελλοντικά θα υπάρξει και λύση πρώτης τοποθέτησης.

Σαλόνι Γενεύης 2017

Χωρίς απουσίες πραγματοποιείται φέτος το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στο οποίο και πάλι οι πρεμιέρες εντελώς νέων ή ανανεωμένων μοντέλων ξεπέρασαν τις 20, χωρίς να υπολογίσουμε τα κάθε είδους πρωτότυπα ή νέες εκδόσεις υπαρχόντων μοντέλων. Το ετήσιο ευρωπαϊκό ραντεβού της αυτοκινητοβιομηχανίας, λοιπόν, εξακολουθεί να παρουσιάζει ενδιαφέρον, ιδιαίτερα σε επίπεδο εντυπώσεων, γιατί πολλές από τις πρεμιέρες που γίνονται εκεί αφορούν υπεραυτοκίνητα και ακριβές λιμουζίνες. Με δεδομένη πάντως την έμφαση που δίνει η αυτοκινητοβιομηχανία (γιατί αυτά ζητάει και το κοινό βεβαίως!) στα κάθε είδους ηλεκτρονικά «γκάτζετ», περισσότερο κι από τα καθαρά «αυτοκινητικά» χαρακτηριστικά των προϊόντων της, το αυτοκίνητο αρχίζει να γίνεται περισσότερο «συνηθισμένο» μαζικό καταναλωτικό προϊόν, χάνοντας μέρος από το συναίσθημα που περιείχε στο παρελθόν. Κι αυτό το βλέπει κανείς και στη «μαζικοποίηση» της λειτουργίας της έκθεσης και την υποβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχει στους δημοσιογράφους, πολλοί από τους οποίους δυστυχώς έχουν εξελιχθεί σε απλούς μεταφορείς των δελτίων Τύπου των εταιρειών προς το κοινό. Η πιο ενδιαφέρουσα πρεμιέρα στη φετινή Γενεύη σε ό,τι αφορά την ελληνική αγορά θα λέγαμε ότι ήταν αυτή της -σημαντικά αναβαθμισμένης- νέας γενιάς του Seat Ibiza και κατά δεύτερο λόγο αυτή του νέο Kia Picanto, ενώ φιλοδοξίες για μια καλή πορεία στις αντίστοιχες κατηγορίες τους (που οπωσδήποτε είναι συρρικνωμένες στην Ελλάδα τις κρίσης σε σχέση με το παρελθόν), έχουν σίγουρα το νέο Jeep Compass, το νέο Opel Insignia και το νέο Volvo XC60. Εντυπωσιακή η νέα Mercedes E-class Cabriolet και επιβλητικό το VW Arteon, που θα έχει πάντως δύσκολο ρόλο γιατί μπαίνει στα χωράφια των premium κατασκευαστών, ενώ οι λίγοι αγοραστές των πολυτελών «τζιπ» θα έχουν πλέον ως πιθανή επιλογή και το -λιγότερο προκλητικό από τα «θηρία της πιο μεγάλης κατηγορίας- Range Rover Velar.

περισσότερα...

Νέο Ford Fiesta ST

Η Ford Performance αποκάλυψε το νέο Ford Fiesta ST, που θα παρουσιάσει επίσημα την άλλη εβδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η κορυφαία σπορ έκδοση του σούπερ μίνι της Ford χρησιμοποιεί τον 3κύλινδρο αλουμινένιο βενζινοκινητήρα 1.5 τούρμπο σε έκδοση με συνδυασμό άμεσου και έμμεσου ψεκασμού, που αποδίδει 200 ίππους και ροπή 29,6 kgm. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτός ο κινητήρας επιταχύνει το αυτοκίνητο από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,5''. Από την άλλη πλευρά, για την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 όταν το αυτοκίνητο οδηγείται με πιο ήρεμους ρυθμούς, ο κινητήρας διαθέτει και σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου, που πρώτη η Ford χρησιμοποίησε σε 3κύλινδρο κινητήρα. Στα πρότυπα του Focus RS, το νέο Fiesta ST διαθέτει και σύστημα επιλογής προφίλ οδήγησης, με ρυθμίσεις Normal, Sport και Track, που αλλάζουν ανάλογα τη χαρτογράφηση του κινητήρα και τη λειτουργία των συστημάτων μετάδοσης, διεύθυνσης και ελέγχου ευστάθειας. Το νέο ST θα κυκλοφορήσει στην αγορά στις αρχές του 2018.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Ford Fiesta ST

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Η Porsche θα παρουσιάσει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, την ισχυρότερη μέχρι σήμερα έκδοση της Panamera, την υβριδική Turbo S E-Hybrid. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο 4λιτρο βενζινοκινητήρα V8 της Panamera Turbo, ο οποίος αποδίδει 550 ίππους, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων. Η τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα γίνεται από μια μπαταρία λιθίου, η οποία μπορεί να φορτιστεί και από το δίκτυο, προσφέροντας αυτονομία μέχρι 50 χιλιομέτρων αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση. Σε περίπτωση που οδηγός πατήσει το γκάζι πάνω από κάποιο σημείο, ενεργοποιείται αυτόματα και ο βενζινοκινητήρας. Οι επιδόσεις που αναφέρει η εταιρεία για το αυτοκίνητο είναι επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3,4'' και μέγιστη ταχύτητα 310 χλμ./ώρα. Στάνταρ στην Panamera Turbo S E-Hybrid είναι το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK με 8 ταχύτητες, η ενεργός ανάρτηση PASM και τα κεραμικά φρένα. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται επίσης και σε μία έκδοση Executive με μακρύτερο μεταξόνιο κατά 150 χιλιοστά.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Αντίδοτο στη μιζέρια!

Το θέμα δεν είναι «αυτοκινητικό», πέρα από το γεγονός ότι συνδέεται με μία αντιπροσωπεία αυτοκινήτων, πιστεύουμε όμως ότι αξίζει να αναφερθούμε σ' αυτό, γιατί σε μια δύσκολη εποχή για όλους μας στην Ελλάδα δείχνει ότι υπάρχουν Έλληνες -και μάλιστα στη νέα γενιά- που έχουν ιδέες, παίρνουν πρωτοβουλίες και προσπαθούν να ξεφύγουν από τη μιζέρια και τη μοιρολατρία. Η αντιπροσωπεία της Nissan πήρε την απόφαση, μέσω της δράσης Generation N, να προβάλει τη δραστηριότητα κάποιων Ελλήνων της νέας γενιάς, ατόμων ή ομάδων, που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον καταφέρνουν να καινοτομούν και να διακρίνονται, σε διάφορους τομείς, όπως επιχειρηματικότητα, φυσικές επιστήμες, ιατρική, μηχανολογία, κοινωνική προσφορά, καλλιτεχνικές δραστηριότητες, αθλητισμός κλπ. Έτσι, επιλέχθηκαν 20 απ' αυτούς, των οποίων οι δράσεις παρουσιάζονται στη διαδικτυακή πλατφόρμα www.nissangenerationn.gr μέσα από 2 σύντομα βίντεο. Το κοινό καλείται να επισκεφθεί την ιστοσελίδα www.nissangenerationn.gr και να ψηφίσει ώστε να ξεχωρίσουν οι 10 από τους 20. Η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. θα επιβραβεύσει τους 10 πρώτους, παρέχοντάς τους από ένα αυτοκίνητο Nissan για έναν ολόκληρο χρόνο (διαφορετικά μοντέλα, ανάλογα με τη φύση της δράσης του κάθε νικητή). Ταυτόχρονα, όσοι από το κοινό συμμετάσχουν στη διαδικασία και ψηφίσουν για τους 10 πρώτους, θα πάρουν μέρος σε μία κλήρωση για 3 ταξίδια στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Νέο ηλεκτρικό Ford Focus

Η Ford παρουσίασε μία ανανεωμένη και αναβαθμισμένη έκδοση του Focus Electric, τονίζοντας ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο «είναι ένα από τα 13 νέα, παγκόσμια ηλεκτρικά οχήματα που θα λανσάρει η Ford την επόμενη πενταετία». Βασισμένη στο 5θυρο αμάξωμα του Focus, η ηλεκτρική εκδοχή του χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα 145 ίππων και μία μπαταρία 33,5 kWh, χωρητικότητα αυξημένη σχεδόν κατά 50% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Έτσι, η αυτονομία του αυτοκινήτου μπορεί να φτάσει τα 225 χιλιόμετρα, ξεπερνώντας κατά πολύ τις ανάγκες της καθημερινής κίνησης στις αστικές συνθήκες για τους περισσότερους χρήστες. Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνεται από κοινή πρίζα σε 5 ώρες, δεν υπάρχει η δυνατότητα χρησιμοποίησης ενός νέου συστήματος ταχείας φόρτισης, που μπορεί να φορτίσει την μπαταρία στο 80% μόλις σε μισή ώρα. Το νέο Ford Focus Electric είναι διαθέσιμο για παραγγελία ήδη σε Βέλγιο, Φινλανδία Γερμανία, Ουγγαρία, Νορβηγία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Opel αποκάλυψε το Crossland X

Η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία και φωτογραφίες για το νέο της μικρό "crossover" που θα παρουσιάσει επίσημα την 1η Φεβρουαρίου στο Βερολίνο. Η Opel χαρακτηρίζει το Crossland X ως crossover πόλης, σε αντιδιαστολή με το Mokka X που διατίθεται και με προαιρετική τετρακίνηση για περιστασιακή χρήση εκτός δρόμου. Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,21 μ., 16 εκατοστά μικρότερο από αυτό του Astra, από το οποίο όμως έχει μεγαλύτερο ύψος κατά 10 εκατοστά, ώστε να προσφέρει καλούς χώρους για τους επιβάτες. Πολύ καλός για την κατηγορία είναι κι ο χώρος αποσκευών, που φτάνει τα 410 λίτρα. Επίσης τα πίσω καθίσματα είναι ρυθμιζόμενα κατά μήκος σε μια διαδρομή 15 εκατοστών (αυξάνοντας τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών στα 520 λίτρα). Ενδεικτικό της σημασίας που δίνει η Opel στο νέο μοντέλο για την αναβάθμιση της παρουσίας της στην μικρή κατηγορία, είναι το γεγονός ότι θα προσφέρει στον εξοπλισμό του μια μεγάλη γκάμα συστημάτων ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων, μερικά από τα οποία υπήρχαν μέχρι πρόσφατα σε μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα όπως π.χ. προσαρμοζόμενα φώτα, head up display, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος κλπ., ενώ θα υπάρχει βεβαίως και η τελευταία γενιά των συστημάτων πληροφόρησης, ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας της Opel.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Opel αποκάλυψε το Crossland X

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για τη Mercedes GLA

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ η Mercedes παρουσίασε την ανανεωμένη GLA, στην γκάμα της οποίας υπάρχει και η αναβαθμισμένη σπορ έκδοση GLA 45 με τη φροντίδα της AMG. Οι γνωστές αισθητικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος που συνήθως πραγματοποιούνται στα "facelift" έχουν γίνει κι εδώ, ενώ οι προβολείς με ξένον έχουν αντικατασταθεί με φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, που προσφέρουν περίπου 60% μικρότερη κατανάλωση ενέργειας. Διαθέσιμο στον αναβαθμισμένο εξοπλισμό του αυτοκινήτου είναι πλέον και το σύστημα αυτόματου ανοίγματος και κλεισίματος της πίσω πόρτας, με την κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα. Αναβάθμιση υπάρχει και στο εσωτερικό, ενισχύοντας την ποιοτική του εικόνα, ενώ νέα είναι και τα γραφικά των οργάνων. Οι κινητήρες που ανακοινώθηκαν στην αμερικανική έκθεση είναι βενζινοκίνητοι δίλιτροι με τούρμπο και συνδυάζονται με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 ταχύτητες. Οι συγκεκριμένες επιλογές αφορούν βεβαίως την αμερικανική αγορά όπου έγινε η πρεμιέρα του αυτοκινήτου, το οποίο στην Ευρώπη θα προσφέρεται με κινητήρες ντίζελ και βενζίνης, με μία γκάμα που θα εκτείνεται από την βασική έκδοση GLA 180d με 109 ίππους μέχρι την κορυφαία GLA 45 AMG με 381 ίππους. Μία νέα προσθήκη στη γκάμα των κινητήρων είναι η GLA 220, με κινητήρα 184 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τη Mercedes GLA

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Lexus LS

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ παρουσίασε η Lexus την νέα γενιά της ναυαρχίδας της, του LS, που θα διατίθεται σε συνολικά 90 χώρες. Βασισμένο σε μια νέα πλατφόρμα και με αμάξωμα που θυμίζει κουπέ, το νέο μοντέλο είναι χαμηλότερο μεν, αλλά μεγαλύτερο από το προηγούμενο, φτάνοντας σε μήκος τα 5,235 μ., με μεταξόνιο 3.125 χιλιοστών. Το αυτοκίνητο θα κινείται από ένα νέο κινητήρα V6 3,5 λίτρων με άμεσο ψεκασμό και δύο τούρμπο, ο οποίος αποδίδει 421 ίππους και συνδυάζεται για πρώτη φορά με ένα αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων. Σύμφωνα με την εταιρεία με αυτόν τον κινητήρα το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,5'' στην τετρακίνητη έκδοση (υπάρχει και έκδοση με πίσω κίνηση). Φυσικά το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με μια μεγάλη γκάμα συστημάτων ασφαλείας, αλλά και έναν εξαιρετικά πλούσιο εξοπλισμό άνεσης, συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας, που τονίζει τον υπερπολυτελή χαρακτήρα του. Επειδή είναι χαμηλότερο από το προηγούμενο μοντέλο, η εταιρεία εφοδίασε το διαθέσιμο σύστημα αερανάρτησης με μία λειτουργία διευκόλυνσης της πρόσβασης, η οποία ανυψώνει το αυτοκίνητο μετά το ξεκλείδωμα του από το «έξυπνο» κλειδί. Η εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών επέτρεψε επίσης τη μείωση του βάρους κατά 90 κιλά σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Lexus LS

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση


  UP