ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Η Seat παρουσίασε το Arona

Το δεύτερο SUV της γκάμας της μετά το Ateca παρουσίασε η Seat σε μία εκδήλωση στην Βαρκελώνη. Το Arona είναι μικρότερο από το Ateca, βασισμένο στην νέα πλατφόρμα MQB A0 πάνω στην οποία δημιουργήθηκε και το νέο Ibiza και στοχεύει στην συνολική αύξηση των πωλήσεων της ισπανικής μάρκας, με δεδομένη τη συνεχή ανάπτυξη της κατηγορίας των μικρών SUV. Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4,138 μ. και είναι 10 περίπου εκατοστά ψηλότερο από το Ibiza, κάτι που προφανώς επιτρέπει την προσφορά μεγαλύτερων εσωτερικών χώρων, αντίστοιχων με αυτούς της μικρομεσαίας κατηγορίας. Μεγάλος είναι επίσης ο χώρος αποσκευών, που φτάνει τα 400 λίτρα. Η απόσταση από το έδαφος είναι αυξημένη κατά 15 χιλιοστά. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με τρεις διαφορετικούς βενζινοκινητήρες, τον 3κύλινδρο 1.0 TSI με 95 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, τον ίδιο κινητήρα σε έκδοση 115 ίππων με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο και τον 1.4 TSI των 150 ίππων, που συνδυάζεται με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή ημιαυτόματό διπλού συμπλέκτη DSG 7 ταχυτήτων. Από πλευράς ντίζελ θα υπάρχει ο 1.6 TDI σε εκδόσεις 95 και 115 ίππων (Ο πρώτος με πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή ημιαυτόματό DSG και ο δεύτερος με εξάρι χειροκίνητο). Το Arona θα κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση ενώπιον του κοινού στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Seat παρουσίασε το Arona

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW X3

Η BMW παρουσίασε τη νέα γενιά της X3, βασισμένη στη νέα ευέλικτη πλατφόρμα CLAR, πάνω στην οποία βασίζεται και η νέα γενιά της σειράς 7. Η παρουσίαση έγινε στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Σπάρτανμπουργκ των ΗΠΑ, το μεγαλύτερο της εταιρείας στον κόσμο, όπου και θα κατασκευάζεται το αυτοκίνητο, μαζί με τις X4, X5 και X6. Οι εξωτερικές διαστάσεις της νέας X3 παρέμειναν στα ίδια επίπεδα, αλλά το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 5 εκατοστά, με στόχο τη βελτίωση των χώρων για τους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών παρέμεινε στα ίδια πολύ καλά επίπεδα, με χωρητικότητα 550 λίτρων. Πολύ καλή είναι επίσης η αεροδυναμική του αυτοκινήτου, με συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης Cx 0,29, ενώ το συνολικό βάρος έχει μειωθεί μέχρι και κατά 55 κιλά, ανάλογα με την έκδοση. Σύμφωνα με την εταιρεία έχει επιτευχθεί επίσης η απόλυτη ισορροπία στην κατανομή του βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες (50-50%). Το λανσάρισμα του αυτοκινήτου θα γίνει το φθινόπωρο με δύο βενζινοκινητήρες και δύο ντίζελ. Στην πρώτη περίπτωση πρόκειται για τον 2λιτρο των 252 ίππων (διαθέσιμος από τον Δεκέμβριο για την xDrive 30i) και τον 3λιτρο των 360 ίππων για την κορυφαία έκδοση M40i. Επίσης από την άνοιξη του 2018 θα είναι διαθέσιμος και ο 2λιτρος των 184 ίππων για την xDrive 20i. Σε ό,τι αφορά τους ντίζελ, θα προσφέρεται ο 2λιτρος των 190 ίππων για την xDrive 20d και ο 3λιτρος των 265 ίππων για την xDrive 30d. Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων της BMW.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW X3

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ξεχωριστή μάρκα η Polestar από τη Volvo

Η Volvo ανακοίνωσε ότι μετατρέπει τη θυγατρική της Polestar, που μέχρι τώρα δημιουργούσε βελτιωμένες εκδόσεις των μοντέλων της σουηδικής εταιρείας, σε ξεχωριστή μάρκα που θα κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Volvo, Χάκαν Σάμουελσον, η τοποθέτηση ως διευθύνοντος συμβούλου της Polestar του επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος, Τόμας Ίνγκενλατ, τονίζει την απόφαση της εταιρείας να δημιουργήσει μία ξεχωριστή μάρκα με το δικό της διαφορετικό χαρακτήρα μέσα στο γκρουπ Volvo. Η Polestar θα επωφεληθεί προφανώς από οικονομίες κλίμακας και τεχνολογικές συνέργειες ως μέλος του γκρουπ Volvo, κάτι που θα διευκολύνει την ανταγωνιστικότητα της απέναντι σε εταιρείες σαν την Tesla. Τα λεπτομερή πλάνα των νέων δραστηριοτήτων της Polestar θα ανακοινωθούν το φθινόπωρο. Η Polestar ήταν παλαιότερα ανεξάρτητη εταιρεία, στην οποία η Volvo είχε αναθέσει τη δημιουργία εκδόσεων υψηλών επιδόσεων των διάφορων μοντέλων της και την οποία εξαγόρασε το 2015.

Νέο Polo από τη VW

Σε μία εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Βερολίνο η VW αποκάλυψε το νέο Polo. Το νέο σούπερ μίνι της γερμανικής εταιρείας, που βρίσκεται πλέον στην έκτη γενιά του, βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της με τον κωδικό MQB A0 κι έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις σε σχέση με τον προκάτοχό του (μήκος 4,053 μ. αντί για 3,972, μεταξόνιο 2.564 χιλιοστά αντί για 2.470) κάτι που εγγυάται μεγαλύτερους χώρους. Σημαντική επίσης είναι και η αύξηση του χώρου αποσκευών, που χωράει πλέον 351 λίτρα αντί για 280. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων, βενζίνης, και, αλλά και φυσικού αερίου. Στην τελευταία περίπτωση πρόκειται για τον 1.0 TGI με 90 ίππους, ενώ οι βενζινοκινητήρες είναι ο 1.0 με 75 ίππους, ο 1.0 TSI με 95 και 115 ίππους, ο 1.5 TSI με 150 ίππους και ο 2λιτρος TSI με 150 ίππους, ενώ από πλευράς ντίζελ υπάρχει 1.6 TDI με 80 και 95 ίππους. Τα κιβώτια ταχυτήτων είναι, ανάλογα με την έκδοση, χειροκίνητο 5 ή 6 σχέσεων ή ημιαυτόματό διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων. Στη λίστα εξοπλισμού του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται κι ένας μεγάλος αριθμός ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας που προέρχεται από τα μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρείας. Το νέο Polo θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στα τέλη του 2017.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Polo από τη VW

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα γενιά τετράτροχων μίνι Aixam

Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα γενιά Sensation των γαλλικών μίνι διθέσιων τετράτροχων οχημάτων πόλης Aixam, που παρουσιάστηκε στους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου από την κεντρική αντιπροσωπεία Α. Σαραντοπούλου Μ.Ε.Π.Ε. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτών τον μίνι τετράτροχων «αυτοκινήτων» (μήκος 2,8 μ.) είναι ότι κυκλοφορούν με άδεια μοτοποδηλάτου, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία που ορίζει ανώτατο όριο βάρους και ισχύος για τέτοιου είδους οχήματα, ώστε να εξομοιώνονται με τα μοτοποδήλατα. Τα πλεονεκτήματα που συνεπάγεται αυτή η κατάταξή τους στην κατηγορία των μοτοποδηλάτων, είναι ότι δεν έχουν τεκμήριο, έχουν ετήσια τέλη κυκλοφορίας μόνο 15 ευρώ και ετήσια ασφάλιστρα μόνο 180 ευρώ. Επίσης το κόστος του σέρβις (κάθε 10.000 χιλιόμετρα) είναι 65 ευρώ. Τα νέα Aixam, προσφέρονται σε 3 παραλλαγές αμαξωμάτων, Compact, Coupe και Crossline, κινούνται από 2κύλινδρο κινητήρα ντίζελ της Kubota με χωρητικότητα 479 κ.εκ. και ισχύ 8 ίππων στις 3.200 στροφές και ο κατασκευαστής αναφέρει κατανάλωση 3 λίτρων/100 χλμ. Έχουν φρένα με δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω, ενώ το αμάξωμα είναι πλαστικό πάνω σε αλουμινένιο δάπεδο και «κλωβό» και το αυτοκίνητο υποβάλλεται κανονικά σε δοκιμές πρόσκρουσης με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα. Χαρακτηριστικό τους είναι, τέλος, ο πολύ μεγάλος χώρος αποσκευών (700-1000 λίτρα, ανάλογα με το μοντέλο). Οι τιμές των μοντέλων της νέας γενιάς στην Ελλάδα ξεκινούν από 9.990 ευρώ.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα γενιά τετράτροχων μίνι Aixam

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Hyundai παρουσίασε το Kona

Το νέο της μικρό αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου παρουσίασε η Hyundai, διευρύνοντας ακόμα περισσότερο τη γκάμα των μοντέλων που προσφέρει στην ευρωπαϊκή αγορά, στην οποία έχει ξεκινήσει μια μεγάλη προϊοντική επίθεση, που προβλέπει το λανσάρισμα 30 νέων μοντέλων και εκδόσεων μέχρι το 2021. Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4,165 μ. μεταξόνιο 2600 χιλιοστών, έχει αυξημένο ύψος από το έδαφος (17 εκατοστά), ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 361 λίτρων). Θα προσφέρεται με βενζινοκινητήρες τούρμπο 1.0 με 120 ίππους και 1.6 με 177 ίππους. Εκτός από το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων θα υπάρχει και ένα ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 ταχύτητες. Επίσης, σε ό,τι αφορά τη μετάδοση, το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε προσθιοκίνητη και τετρακίνητη έκδοση (η τελευταία σε συνδυασμό με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη). Το καλοκαίρι του 2018 Η Hyundai θα προσθέσει στη γκάμα και ένα νέο ντίζελ 1.6. Φυσικά στο αυτοκίνητο θα διατίθενται όλα τα σύγχρονα συστήματα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι θα προσφέρεται και σύστημα head up display.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Hyundai παρουσίασε το Kona

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα BMW σειράς 6 Gran Turismo

Στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο η BMW θα παρουσιάσει εκτενώς ανανεωμένη τη σχεδιαστική αντίληψη ενός μεγάλου 5θυρου κουπέ, με τη μορφή της νέας σειράς 6 Gran Turismo, η οποία αποτελεί μετεξέλιξη της σειράς 5 Gran Turismo. Με μια τεράστια γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων, αλλά και όλα τα τελευταίας τεχνολογίας συστήματα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, το αυτοκίνητο έχει υποστεί μια σημαντική αναβάθμιση στο αμάξωμα του, με αυξημένη χρήση αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής, που μείωσε το βάρος κατά 150 κιλά περίπου σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο. Σημαντικά βελτιωμένη είναι επίσης η αεροδυναμική, με τον συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης Cx να έχει μειωθεί από το 0,29 στο 0,25. Με μήκος αυξημένο κατά 8,7 εκ. (συνολικά 5,091 μ.), το αυτοκίνητο προσφέρει πολύ μεγάλους χώρους για επιβάτες και ένα τεράστιο χώρο αποσκευών 610 λίτρων. Θα προσφέρεται στο λανσάρισμα με 2 βενζινοκινητήρες τούρμπο, 2λιτρο με 258 ίππους και 3λιτρο με 340 ίππους (ο δεύτερος και σε τετρακίνητη έκδοση), όπως και με ένα 3λιτρο ντίζελ με 265 ίππους, σε έκδοση με πίσω κίνηση ή με τετρακίνηση. Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα BMW σειράς 6 Gran Turismo

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η Citroen παρουσίασε το C3 Aircross

Αλλάζοντας ρότα σύμφωνα με τις τάσεις της εποχής, η Citroen φαίνεται να εγκαταλείπει την πολυμορφική έκδοση του σούπερ μίνι της, του C3, προς όφελος της μόδας της εποχής, των "crossover". Μετά το μικρό πρωτότυπο που παρουσίασε το Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, αποκάλυψε τώρα την ομώνυμη έκδοση παραγωγής, το C3 Aircross. Η υπερυψωμένη παραλλαγή του C3 δεν εγκαταλείπει η φιλοσοφία της πραγματικότητας που χαρακτήριζε το πολυμορφικό C3 Picasso, προσφέροντας ρυθμιζόμενο πίσω κάθισμα κι έναν από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών της κατηγορίας, με χωρητικότητα 410 ως 520 λίτρων (ανάλογα με τη θέση του πίσω καθίσματος), που θυμίζει περισσότερο οικογενειακό σεντάν, παρά σούπερ μίνι, έστω και «ελεύθερου χρόνου». Περιέργως στο συγκεκριμένο μοντέλο δεν υπάρχουν τα χαρακτηριστικά φουσκωτά εξωτερικά προστατευτικά (airbumps) που διατίθενται για το C3, αλλά και το C4 Cactus. Η Citroen πάντως υπόσχεται «πρωτοφανείς» δυνατότητες εξατομίκευσης και πολύ καλούς χώρους για τους επιβάτες, ενώ στο ταμπλό δεσπόζει φυσικά μια οθόνη αφής, όπως συνηθίζεται πλέον σε κάθε σύγχρονο αυτοκίνητο. Αν και το αυτοκίνητο είναι προσθιοκίνητο, η ύπαρξη του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου πρόσφυσης Grip Control με προγράμματα για χιόνι και άμμο, σε συνδυασμό με σύστημα ελέγχου κατάβασης, επιτρέπει και κάποιες εκτός δρόμου δυνατότητες. Από πλευράς κινητήρων στη βάση της γκάμας θα υπάρχει ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2 με 82 ίππους, που θα συμπληρώνεται και από την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του των 110 ίππων, αλλά και την ακόμα ισχυρότερη των 130 ίππων, ενώ στις εκδόσεις ντίζελ θα υπάρχει ο 1.6 BlueHDi με 100 ή 120 ίππους.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Citroen παρουσίασε το C3 Aircross

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Honda Civic Type R

Η Honda λανσάρει στην Ευρώπη και την έκδοση Type R του νέου Civic, που έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση το Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η κορυφαία σπορ έκδοση του Civic, που εξελίχθηκε παράλληλα με την υπόλοιπη γκάμα του μοντέλου, χρησιμοποιεί ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα VTEC τούρμπο, που αποδίδει 320 ίππους, και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο έχει επίσης πιο άκαμπτο αμάξωμα από το προηγούμενο Type R, προσαρμοζόμενες αναρτήσεις και σύστημα διεύθυνσης μεταβλητής (ηλεκτρικής) υποβοήθησης, ενώ υπάρχει σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης με επιλογές Comfort, Sport και +R (η τελευταία ειδικά ρυθμισμένη για χρήση σε πίστα). Οι τροχοί είναι διαστάσεων 245/30 R20 και τα φρένα αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός με 4πίστονες δαγκάνες και απλοί δίσκοι πίσω, όλοι διαμέτρου 350 χιλιοστών. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις του, σύμφωνα με την εταιρεία επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 5,7'', ενώ η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει τα 272 χλμ./ώρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Honda Civic Type R

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Fiat 500L

Η Fiat παρουσίασε το ανανεωμένο 500L στο οποίο, σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της ιταλικής εταιρείας, το 40% του συνόλου των εξαρτημάτων είναι νέα. Όπως συμβαίνει συνήθως στα "facelift", υπάρχουν σχεδιαστικές επεμβάσεις εμπρός, στη μάσκα, τα φωτιστικά σώματα και τους προφυλακτήρες, ενώ στο πίσω μέρος τα φώτα είναι τοποθετημένα χαμηλότερα και υπάρχουν νέα χρωμιωμένα ένθετα. Στο εσωτερικό υπάρχει ανανεωμένος πίνακας οργάνων και μία έγχρωμη οθόνη 3,5'' στο ταμπλό, νέο τιμόνι, νέο υποβραχιόνιο και ανασχεδιασμένος επιλογέας ταχυτήτων, τοποθετημένος πιο ψηλά. Στην ελληνική αγορά το αυτοκίνητο θ' αρχίσει να διατίθεται από το τέλος Ιουλίου, σε εκδόσεις με τους βενζινοκινητήρες 1.4 με 90 ίππους και 0.9 Twinair με 80 ίππους (ο τελευταίος και σε έκδοση φυσικού αερίου), όπως επίσης και με τους ντίζελ 1.3 με 95 ίππους και 1.6 με 120 ίππους. Οι τιμές θα ξεκινούν από 16.500 ευρώ για το 1.4.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Fiat 500L

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η κινέζικη Geely αγοράζει και τη Lotus

Όπως ανακοίνωσε η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία Geely, η οποία είναι ιδιοκτήτης και της Volvo, κατέληξε σε συμφωνία για την εξαγορά του 49,9% της μαλαισιανής Proton (η οποία αντιμετωπίζει προβλήματα). Ταυτόχρονα, η Geely θα αγοράσει από την Proton κι ένα πλειοψηφικό ποσοστό (51%) της Lotus, η οποία ανήκει εδώ και αρκετά χρόνια στον μαλαισιανό κατασκευαστή. Η εξαγορά έρχεται στον απόηχο των συμφωνιών αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων που υπογράφηκαν πρόσφατα μεταξύ της Κίνας και της Μαλαισίας. Η Proton αποτελεί εμβληματικό τμήμα της μαλαισιανής βιομηχανίας και ο υφυπουργός Οικονομίας της χώρας τόνισε στη συνέντευξη Τύπου όπου ανακοινώθηκε η συμφωνία ότι «η Proton θα παραμείνει μία εθνική αυτοκινητοβιομηχανία και πηγή εθνικής υπερηφάνειας» για τη Μαλαισία, διατηρώντας το 50,1% των μετοχών της. Άλλοι κατασκευαστές που είχαν εκφράσει ενδιαφέρον για την εξαγορά της Proton ήταν τα γαλλικά γκρουπ PSA (Peugeot-Citroen) και Renault και η ιαπωνική Suzuki. Σε ό,τι αφορά τη Lotus, η Geely ανακοίνωσε ότι στοχεύει στην ανάπτυξή της και στην παρουσίαση νέων μοντέλων.

Νέο μικρό "SUV" από τη Mahindra

Η ινδική εταιρεία Mahindra, γνωστή στην Ευρώπη και τη χώρα μας για τα επαγγελματικά της μικρά φορτηγά τύπου «πικάπ», επιχειρεί να διευρύνει την παρουσία της στις ευρωπαϊκές αγορές και στον τομέα των επιβατικών αυτοκινήτων, με το νέο μικρό "crossover" KUV 100. Το αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου του ινδού κατασκευαστή, που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Βαρκελώνης, έχει σχεδιαστεί κι εξελιχθεί από την ίδια τη Mahindra στην Ινδία. Έχει 5θυρο (αυτοφερόμενο) αμάξωμα, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, χώρο αποσκευών 243 λίτρων και αρκετούς αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τα καθίσματα και μέσα στο δάπεδο. Κινείται από έναν αλουμινένιο βενζινοκινητήρα 1.2 προδιαγραφών Euro 6 με ισχύ 82 ίππων και ροπή 11,7 kgm. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους εμπρός τροχούς. Η έναρξη διάθεσής του στις ευρωπαϊκές αγορές αναμένεται στο τέλος του 2017.

Η Skoda παρουσίασε το Karoq

(22/5/17 ανανέωση με περισσότερες φωτογραφίες) Το νέο της μικρομεσαίο αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου παρουσίασε η Skoda, ενισχύοντας έτσι τη θέση του γκρουπ VW σε μια δημοφιλή κατηγορία, από την οποία πλέον σχεδόν κανείς κατασκευαστής δεν λείπει. Το Karoq έχει μήκος 4,382 μ. και μεταξόνιο 2.638 χιλ. (μικρότερο κατά 8 χιλιοστά στην τετρακίνητη έκδοση). Όπως συνηθίζει η Skoda στα αυτοκίνητά της, υπάρχει και εδώ ένας πολύ μεγάλος χώρος αποσκευών, με χωρητικότητα που φτάνει τα 521 λίτρα. Μια πλήρης γκάμα κινητήρων προσφέρεται για το νέο μοντέλο, δύο βενζίνης και τρεις ντίζελ, με χωρητικότητα από ένα έως δύο λίτρα και ισχύ από 115 έως 190 ίππους. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων, ενώ προαιρετικά διατίθεται και το ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG (με 7 σχέσεις), το οποίο είναι στάνταρ στο 2λιτρο ντίζελ των 190 ίππων, όπου συνδυάζεται μάλιστα και με σύστημα τετρακίνησης. Φυσικά το αυτοκίνητο προσφέρει στο στάνταρ ή έξτρα εξοπλισμό του μία πλήρη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας και οδηγικών βοηθημάτων, όπως επίσης και μία σειρά συστημάτων πληροφόρησης και ψυχαγωγίας και υπηρεσιών συνδεσιμότητας.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Skoda παρουσίασε το Karoq

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

BMW M240i M Performance Edition

Συνεχίζοντας τη δημιουργία σπορ εκδόσεων των μοντέλων της με βελτιώσεις και εξαρτήματα M Performance, η BMW ανακοίνωσε μία ειδική σπορ έκδοση της κουπέ σειράς 2, από την οποία θα κατασκευαστούν μόνο 750 αυτοκίνητα. Η M240i M Performance Edition χρησιμοποιεί 6κύλινδρο εν σειρά 3λιτρο κινητήρα τούρμπο, ο οποίος αποδίδει 340 ίππους και μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή αυτόματο κιβώτιο με 8 ταχύτητες. Επίσης προαιρετικά το αυτοκίνητο μπορεί να παραγγελθεί και με σύστημα τετρακίνησης xDrive. Φυσικά υπάρχουν και αισθητικές επεμβάσεις με αξεσουάρ M Performance, που τονίζουν το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, στο οποίο χρησιμοποιούνται ειδικές ζάντες 19'' με λάστιχα 225/35 εμπρός και 245/30 πίσω. Σχετικά με τις επιδόσεις του αυτοκινήτου η BMW ανακοινώνει για την τετρακίνητη έκδοση επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,4'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - BMW M240i M Performance Edition

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Υβριδικό Mini Countryman

Το γκρουπ BMW έχει ένα εντατικό πρόγραμμα ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης, είτε μία αμιγώς ηλεκτροκίνητα είτε με φορτιζόμενα υβριδικά αυτοκίνητα και η τελευταία σχετική προσθήκη στη γκάμα του είναι το φορτιζόμενο υβριδικό Mini Cooper S E Countryman ALL4. Πρόκειται για το πρώτο "plug-in" υβριδικό αυτοκίνητο της μάρκας, το οποίο συνδυάζει ένα τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.,5 λίτρου με τούρμπο ο οποίος αποδίδει 136 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 88 ίππων. Η εταιρεία αναφέρει για τις επιδόσεις επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8''. Το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο, με τους εμπρός τροχούς να κινούνται από τον βενζινοκινητήρα και τους πίσω από τον ηλεκτροκινητήρα. Στο στάνταρ πρόγραμμα κίνησης το Countryman S E λειτουργεί ως ηλεκτροκίνητο μέχρι τα 80 χλμ./ώρα, με τον βενζινοκινητήρα να ενεργοποιείται σε υψηλότερες ταχύτητες, στις ισχυρές επιταχύνσεις ή όταν η φόρτιση της μπαταρίας πέσει κάτω από 7%. Στο πρόγραμμα κίνησης Max eDrive, υπάρχει αμιγής ηλεκτροκίνηση μέχρι τα 125 χλμ./ώρα, με αυτονομία έως 42 χιλιομέτρων, με τον βενζινοκινητήρα να ενεργοποιείται σε υψηλότερες ταχύτητες ή σε δυνατή επιτάχυνση που προκαλεί κατέβασμα ταχύτητας (kickdown) από το αυτόματο κιβώτιο. Η φόρτιση της μπαταρίας λιθίου απαιτεί λίγο πάνω από 3 ώρες σε οικιακή πρίζα.

  UP