ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Η Mercedes παρουσίασε τη νέα G-Class

Την παγκόσμια πρεμιέρα της έκανε στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ η νέα γενιά του «καθαρόαιμου» εκτός δρόμου της Mercedes, της G-Class. Όπως και στις προηγούμενες γενιές του, το αυτοκίνητο είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει δυνατότητες κίνησης στα πιο δύσκολα εδάφη και είναι χαρακτηριστικό ότι έχει 3 μπλοκέ διαφορικά, γεγονός που σημαίνει ότι μπορεί να κολλήσει στη λάσπη ή το χιόνι μόνο αν κολλήσουν και οι 4 τροχοί του ταυτόχρονα! Ως μοντέλο της Mercedes, η νέα G-Class προσφέρει φυσικά στο εσωτερικό της όλη την πολυτέλεια που περιμένει κανείς από ένα ακριβό αυτοκίνητο της γερμανικής εταιρείας (η τιμή εκκίνησης της βασικής έκδοσης στη Γερμανία ξεπερνάει τα 100.000 ευρώ), καθώς και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ηλεκτρονικά συστήματα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, όπως επίσης και σε οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας. Αυτό που έχει όμως μεγαλύτερη σημασία είναι οι τεράστιες δυνατότητες που προσφέρει η G-Class για κίνηση εκτός δρόμου, με την απόσταση από το έδαφος να είναι 24,1 εκατοστά, τη δυνατότητα βύθισης κατά την κίνηση μέσα σε νερό και λάσπη να φτάνει τα 70 εκατοστά και τη δυνατότητα κίνησης με κλίση στο πλάι κατά το διαμήκη άξονα να φτάνει τις 35°. Βασισμένο σε πλαίσιο τύπου σκάλας και με βάρος μειωμένο κατά 170 κιλά σε σύγκρισή με τον προκάτοχό του, το αυτοκίνητο έχει ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και άκαμπτο άξονα με ράβδο Πανάρ και 4 διαμήκεις βραχίονες πίσω. Υπάρχει φυσικά σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης που ρυθμίζει τα διάφορα συστήματα του αυτοκίνητου με 4 διαφορετικές επιλογές (Comfort, Sport, Individual και Eco), ενώ όταν ο οδηγός επιλέξει το κλείδωμα και των τριών διαφορικών, το σύστημα περνάει αυτόματα σε μια πέμπτη επιλογή, τη G-Mode, που ρυθμίζει αναρτήσεις, κινητήρα και τιμόνι για σκληρή εκτός δρόμου χρήση. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα νέο 4λιτρο βενζινοκινητήρα V8 με διπλό τούρμπο που αποδίδει 422 ίππους σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Mercedes παρουσίασε τη νέα G-Class

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ελαφρά ανανέωση για το Mini

Μια περιορισμένη ανανέωση για το 3θυρο και 5θυρο Mini και το Mini Cabrio ανακοίνωσε η εταιρεία, με νέους προβολείς LED, νέα πίσω φώτα, νέο λογότυπο, 3 νέες αποχρώσεις για το αμάξωμα, νέες ζάντες αλουμινίου, νέα διακοσμητικά στοιχεία, νέες δερμάτινες ταπετσαρίες στο εσωτερικό και νέο 3άκτινο τιμόνι. Υπάρχουν επίσης αυξημένες δυνατότητες για εξατομίκευση του αυτοκινήτου με μία διευρυμένη γκάμα επιλογών, που περιλαμβάνει ακόμα και προϊόντα τα οποία μπορούν να σχεδιάζονται από τους ίδιους τους πελάτες και να σύμφωνα με αυτές τις προδιαγραφές που αυτοί θέτουν! Βελτίωση έχει γίνει στον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 που χρησιμοποιείται στα Mini One First και Mini One, με αύξηση της ροπής του κατά 1 kgm, στα 16,3 και 19,4 αντίστοιχα. Επίσης, ο ισχυρότερος από τους τρεις ντίζελ της γκάμας διαθέτει τώρα υπερσυμπίεση δύο σταδίων. Τέλος διαθέσιμο είναι πλέον προαιρετικά κι ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό, είναι πλέον διαθέσιμη και η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης κινητού.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ελαφρά ανανέωση για το Mini

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για BMW 2 ACT και Grand Tourer

Η BMW ανακοίνωσε την ανανέωση των μοντέλων ACT και Grand Tourer της σειράς 2, με περιορισμένες σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος και τα φωτιστικά σώματα, δύο νέα χρώματα για το αμάξωμα και νέα υλικά για το εσωτερικό. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, οι κινητήρες των δύο μοντέλων έχουν υποστεί κάποιες τροποποιήσεις (σε στροφαλοφόρους, βαλβίδες και τούρμπο) για βελτίωση της θερμοδυναμικής απόδοσής τους και μείωση των εκπομπών ρύπων. Ειδικά για τους ντίζελ η ανακοίνωση αναφέρει ότι από το Μάρτιο θα έχουν όλοι ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων για μείωση των εκπομπών ρύπων, που θα περιλαμβάνει φίλτρο σωματιδίων και καταλύτη με προσθήκη ουρίας για την εξουδετέρωση των οξειδίων του αζώτου, ενώ όλοι οι 4κύλινδροι ντίζελ είναι τεχνολογίας TwinPower Turbo, συμπεριλαμβάνοντας και δύο υπερσυμπιεστές. Στη γκάμα εξακολουθεί να υπάρχει η φορτιζόμενη υβριδική έκδοση 224xe, με ηλεκτρική αυτονομία 45 χιλιομέτρων και εκπομπές CO2 57-52 g/km. Διαθέσιμο για πρώτη φορά στα δύο μοντέλα είναι ένα κιβώτιο 7 ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, παράλληλα με το 8άρι αυτόματο και το 6άρι χειροκίνητο.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για BMW 2 ACT και Grand Tourer

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Και "hard top" το Citroen E-Mehari

Η Citroen ανακοίνωσε την ανανέωση του μικρού ανοιχτού ηλεκτρικού μοντέλου που λανσάρισε το 2016, προσθέτοντας στη γκάμα του και μία έκδοση με διαιρούμενη σκληρή οροφή (hard top), με στόχο να ξεφύγει το αυτοκίνητο από την καθαρά «εκδρομική» αρχική εικόνα του και να μπορεί να καλύψει και πιο «αστικές» ανάγκες. Παράλληλα η εταιρεία προχώρησε και σε μία ελαφρά ανανέωση του μοντέλου, με ενίσχυση της αντιδιαβρωτικής προστασίας του αμαξώματος (σημαντικό στοιχείο σ' ένα αυτοκίνητο που στοχεύει σε εντατική χρήση σε παραθαλάσσιες περιοχές διακοπών), βελτίωση της ηχομόνωσης και της θερμομόνωσης, νέο ταμπλό και νέα καθίσματα. Επίσης, υπήρξε μία αύξηση της ροπής του ηλεκτροκινητήρα κατά 20%, φτάνοντάς την στα 16,9 kgm, για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία οδήγησης. Τέλος, υπήρξε μία προσθήκη νέων στοιχείων εξοπλισμού, όπως αερόσακοι, κεντρικό κλείδωμα, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών και αυτόματοι προβολείς.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Και "hard top" το Citroen E-Mehari

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για τα Mini

Η Mini ανακοίνωσε ένα νέο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 ταχύτητες που θα προσφέρεται σε συνδυασμό με ορισμένους κινητήρες της γκάμας στο 3θυρο Mini, το 5θυρο Mini και το Mini Cabrio. Το νέο κιβώτιο είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και βασίζεται σε δύο ελαιόψυκτους υγρούς συμπλέκτες, ένα για τις ζυγές σχέσεις κι ένα για τις μονές και την όπισθεν. Το σύστημα διαθέτει και σπορ ρύθμιση και φυσικά τη δυνατότητα χειροκίνητων σειριακών αλλαγών. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα σύνδεσης της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου με το προαιρετικό σύστημα πλοήγησης. Σ' αυτήν τη περίπτωση η μονάδα ελέγχου συλλέγει πληροφορίες για τον δρόμο στον οποίο κινείται το αυτοκίνητο και προσαρμόζει ανάλογα τις αλλαγές ταχυτήτων. Για παράδειγμα, όταν το αυτοκίνητο πλησιάζει σε μία απότομη στροφή ή διασταύρωση, γίνεται εγκαίρως «κατέβασμα» ταχύτητας, ώστε να αξιοποιηθεί το «φρένο του κινητήρα» για την επιβράδυνση. Επίσης όταν το αυτοκίνητο περνάει γρήγορα από δύο συνεχόμενες στροφές, η σχέση που έχει εμπλακεί μετά το κατέβασμα στην πρώτη στροφή διατηρείται, για να αποφεύγονται περιττές αλλαγές ταχυτήτων. Το νέο κιβώτιο συνδυάζεται και με σύστημα Start-Stop.

Το Ford Fiesta «Αυτοκίνητο του 2018» στην Ελλάδα

Σε μια εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Helexpo στο Μαρούσι οι δημοσιογράφοι μέλη του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» επέλεξαν το Ford Fiesta ως «Αυτοκίνητο του 2018». Η επιλογή έγινε φέτος για πρώτη φορά με ένα νέο σύστημα ανοιχτής ψηφοφορίας, σύμφωνα με το οποίο κάθε μέλος του θεσμού κατανέμει ένα σύνολο 100 βαθμών στα 10 αυτοκίνητα που συμμετέχουν στην ψηφοφορία. Κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να πάρει περισσότερους από 20 βαθμούς και κανένα λιγότερους από 5. Ο μεγαλύτερος αριθμός βαθμών (20 ή λιγότεροι, κατά την κρίση κάθε μέλους) μπορεί να δοθεί μόνο σε ένα αυτοκίνητο, ενώ επιτρέπεται να δοθεί ίδιος αριθμός βαθμών σε δύο ή περισσότερα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Αυτά τα 10 αυτοκίνητα είχαν περάσει στην τελική φάση κατά τη διαδικασία προεπιλογής (η οποία επίσης πραγματοποιείται με ψηφοφορία) από 27 νέα μοντέλα τα οποία παρουσιάστηκαν κατά το προηγούμενο 12μηνο στην ελληνική αγορά. Τα αυτοκίνητα της τελικής φάσης ήταν (με αλφαβητική σειρά) τα Ford Fiesta, Honda Civic, Hyundai i30, Kia Stonic, Nissan Micra, Renault Megane, Seat Ibiza, Skoda Kodiaq, Toyota C-HR και VW Polo. Μετά την καταμέτρηση των ψήφων νικητής και «Αυτοκίνητο του 2018» αναδείχθηκε το Ford Fiesta με 338 βαθμούς, κερδίζοντας στην κυριολεξία στο νήμα το Seat Ibiza, με μόλις 1 βαθμό διαφορά, δείγμα της δύσκολης επιλογής που είχαν να κάνουν φέτος οι ψηφοφόροι απέναντι σε 10 πολύ καλά αυτοκίνητα. Στο θεσμό συμμετέχουν 2 συντάκτες του auto-internet. Ο Πάνος Φιλιππακόπουλος έδωσε 15 βαθμούς στο Fiesta, 14 στο Ibiza, 13 στο Polo, από 11 στο Stonic και το Megane, 8 στο Civic και από 7 στο i30, το Micra, το Kodiaq και το C-HR. Ο Γιάννης Τσιρογιάννης έδωσε 17 βαθμούς στο Ibiza, 12 στο Fiesta, από 11 στο Civic, το Megane και το Polo, από 10 στο Stonic και το Micra, 8 στο i30 και από 5 στο Kodiaq και το C-HR. Οι δημοσιογράφοι μέλη του θεσμού επιλέγουν κάθε χρόνο το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» ανάμεσα στα καινούργια αυτοκίνητα που εμφανίστηκαν στην ελληνική αγορά το προηγούμενο 12μηνο και τα οποία έχουν οδηγήσει στους ελληνικούς δρόμους, με κριτήρια που αφορούν την τεχνολογία, την ασφάλεια, την ποιότητα, την πληρότητα της γκάμας, το κόστος αγοράς και χρήσης, αλλά και κάθε άλλο χαρακτηριστικό που συμβάλλει ώστε ένα αυτοκίνητο να ταιριάζει στην ελληνική πραγματικότητα και στην αντίληψη της αυτοκίνησης από τους Έλληνες καταναλωτές. Όπως κάθε χρόνο, απονεμήθηκε και φέτος από το θεσμό ένα ειδικό βραβείο, αυτή τη φορά σχετικό με την οδική ασφάλεια. Το βραβείο απονεμήθηκε στην κα Ελένη Καρύδη της ΕΥΘΥΤΑ, για την ανιδιοτελή προσφορά της στην ευαισθητοποίηση του κοινού και ιδιαίτερα των μικρότερων ηλικιών για τη μεγάλη σημασία που έχει για την ελληνική κοινωνία η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας. Τα αυτοκίνητα της τελικής φάσης εκτέθηκαν επί μία εβδομάδα εμπρός από τις εγκαταστάσεις της Helexpo στο Μαρούσι, ενώ το Ford Fiesta θα εκτίθεται στην Helexpo για όλη την περίοδο των εορτών. Χορηγοί της εκδήλωσης, εκτός από την Helexpo, ήταν επίσης τα λιπαντικά Eneos και η εταιρεία επαγγελματικών εργαλείων USAG.

Νέος βενζινοκινητήρας 1.3 από τη Renault

Η Renault ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός νέου κινητήρα με τεχνολογία που βασίζεται στην εμπειρία της από την πολύχρονη εμπλοκή της στη Formula 1. Πρόκειται για έναν εντελώς νέο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με σύστημα άμεσου ψεκασμού, ο οποίος εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Mercedes και θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στα νέα Scenic και Grand Scenic το 2018 και αργότερα σε άλλα μοντέλα της Renault. Το νέο τετρακύλινδρο σύνολο διαθέτει μια σειρά από προηγούμενες τεχνολογίες που επιτρέπουν την υψηλή απόδοση ισχύος, την ελαστικότητα στην λειτουργία του και τη μείωση της κατανάλωσης, όπως για παράδειγμα ειδική επένδυση στους κυλίνδρους για μείωση των τριβών και βελτιστοποίηση της απαγωγής θερμότητας, διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού, υψηλή πίεση ψεκασμού (250 bar) και ειδική σχεδίαση του θαλάμου καύσης. Ο νέος κινητήρας έχει χωρητικότητα 1,3 λίτρων, θα προσφέρεται σε διάφορες εκδόσεις με ισχύ από 115 ως 160 ίππους και θα συνδυάζεται με χειροκίνητα κιβώτια, όπως επίσης και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

Ταυτόχρονα με την έναρξη των πωλήσεών της, η Alfa Romeo οργάνωσε τη διεθνή δημοσιογραφική παρουσίαση της κορυφαίας σπορ έκδοσης του νέου της αυτοκινήτου ελεύθερου χρόνου, η οποία είναι και η πρώτη έκδοση Quadrifoglio που δημιουργείται για ένα "SUV". Το αυτοκίνητο κινείται από ένα βενζινοκινητήρα V6 biturbo 2,9 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 510 ίππους στις 6.500 στροφές και ροπή 61,2 kgm σταθερά από τις 2.500 ως τις 5.000 στροφές. Σύμφωνα με την εταιρεία, η Stelvio Quadrifoglio επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα μόλις σε 3,8'', ενώ η μέγιστη ταχύτητά της φτάνει τα 283 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF, ειδικά ρυθμισμένο για το συγκεκριμένο μοντέλο, με τις αλλαγές ταχυτήτων να πραγματοποιούνται σε 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου στη λειτουργία Race του συστήματος επιλογής τρόπου οδήγησης DNA. Η Stelvio Quadrifoglio χρησιμοποιεί το σύστημα τετρακίνησης Q4 της Alfa Romeo, που συνδυάζεται για πρώτη φορά με τον κινητήρα 2.9, μεταφέροντας υπό κανονικές συνθήκες το σύνολο της ροπής στον πίσω άξονα, με μεταφορά μέρους της στο εμπρός άξονα όταν χρειαστεί, ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης, σε μια αναλογία που μπορεί να φτάσει στο 50-50% εμπρός-πίσω. Το σύστημα ενεργούς ανάρτησης Alfa Active Suspension, ρυθμίζει συνεχώς την απόσβεση των αμορτισέρ, ώστε να περιορίζονται οι κλίσεις του αμαξώματος. Τα φρένα (με κεραμικούς δίσκους) χρησιμοποιούν το ηλεκτρομηχανικό σύστημα IBS της Alfa Romeo, που πρωτοπαρουσιάστηκε στη Giulia.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η BMW παρουσίασε την i8 Roadster

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες Η BMW παρουσίασε την ανανεωμένη i8 και τη νέα ανοιχτή έκδοσή της, την i8 Roadster. Η έκδοση Roadster χρησιμοποιεί υφασμάτινη οροφή που ανοίγει ηλεκτρικά σε 15'', ακόμα και όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει, με ταχύτητα μέχρι 50 χλμ./ώρα. Όταν ανοίγει, η οροφή αποθηκεύεται σε μια κάθετη θέση, η οποία επιτρέπει τη δημιουργία ενός πρόσθετου χώρου αποθήκευσης 100 λίτρων πίσω από τα καθίσματα. Όπως και η κλειστή έκδοση i8 Coupe, που υπέστη ένα μικρό αισθητικό φρεσκάρισμα εξωτερικά και εσωτερικά κι έχει αναβαθμισμένο εξοπλισμό, η i8 Roadster κινείται από ένα υβριδικό σύστημα, που χρησιμοποιεί 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 τούρμπο με 231 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 143 ίππων. Το σύστημα διαθέτει αναβαθμισμένη μπαταρία, η οποία επιτρέπει μια αυτονομία αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση που φτάνει τα 53 χιλιόμετρα (με βάση τον τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών) για τη Roadster και τα 55 για την Coupe. Επίσης το αυτοκίνητο η Roadster ειδικά επιλεγμένες για αυτήν ρυθμίσεις στα ελατήρια, τα αμορτισέρ και το ESP, ενώ η χρησιμοποίηση ελαφρών υλικών στην κατασκευή της επέτρεψε τη συγκράτηση της αύξησης του βάρους σε σχέση την Coupe στα μόνο 60 κιλά.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η BMW παρουσίασε την i8 Roadster

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Jeep Wrangler

(Ανανέωση με νέα στοιχεία) Η Jeep παρουσίασε επίσημα το Jeep Wrangler στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες. Αν και το αυτοκίνητο βαδίζει πάνω στην ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία με το υπάρχον μοντέλο, έχουν γίνει αλλαγές που βελτιώνουν την αεροδυναμική του και μειώνουν το βάρος (π.χ. οι πόρτες και άλλα στοιχεία του αμαξώματος είναι από αλουμίνιο υψηλής αντοχής). Οι περισσότερες σχεδιαστικές αλλαγές είναι στο εμπρός μέρος, με νέα φώτα και νέα μάσκα, προσθήκη φώτων ημέρας κλπ. Από την άλλη πλευρά διατηρείται η δυνατότητα που είχα ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου στις προηγούμενες γενιές να κατεβάζουν τον παρμπρίζ και να αφαιρούν τις πόρτες. Οι αναρτήσεις είναι με 5 συνδέσμους εμπρός-πίσω (ένας εγκάρσιος βραχίονας και τέσσερις διαμήκεις), με αναθεωρημένες ρυθμίσεις στα ελατήρια και τα αμορτισέρ, για την επίτευξη της καλύτερη δυνατής ισορροπίας ανάμεσα στο κράτημα στην άσφαλτο και υψηλού επιπέδου δυνατότητες για κίνηση εκτός δρόμου. Σ' αυτό συμβάλλει και το ιδιαίτερα εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης, με ενδιάμεσο κιβώτιο επιλογής κοντών σχέσεων ενώ στάνταρ είναι τα μπλοκέ διαφορικά στις εκδόσεις Rubicon. Σε ό,τι αφορά τις γωνίες που χαρακτηρίζουν τις εκτός δρόμου δυνατότητες η Jeep αναφέρει 44° για τη γωνία προσέγγισης, 27,8° για τη γωνία ράμπας και 37° για τη γωνία φυγής, ενώ η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος είναι 27,7 εκατοστά. Οι κινητήρες που χρησιμοποιούνται είναι ένα νέος 2λιτρος βενζινοκινητήρας τούρμπο με 270 ίππους, ο βενζινοκινητήρας 3.6 Pentastar σε βελτιωμένη έκδοση με 285 ίππους και, από το 2019, ένας 3λιτρος V6 ντίζελ με 260 ίππους. Τα κιβώτια ταχυτήτων είναι ένα χειροκίνητο 6 σχέσεων και ένα αυτόματο 8 σχέσεων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Jeep Wrangler

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Συγκέντρωση Ferrari στην Κέρκυρα!

Μια μεγάλη εκδήλωση του ιταλικού κλαμπ ιδιοκτητών Ferrari "Passione Rossa" πρόκειται να πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο στην Κέρκυρα, με τη συγκέντρωση τουλάχιστον 30 αυτοκινήτων και "road show", όπως ανακοίνωσαν οι υπεύθυνοι του κλαμπ. Την εκδήλωση υποστηρίζουν εμπορικά καταστήματα της πόλης, οι πελάτες των οποίων σύμφωνα με την ανακοίνωση θα συμμετάσχουν σε κληρώσεις και οι τυχεροί θα είναι συνοδηγοί σε μία από τις διαδρομές που θα πραγματοποιήσουν τα αυτοκίνητα κατά διάρκεια των εκδηλώσεων. Επίσης θα διοργανωθεί ο διαγωνισμός «Best FERRARI» με τη συμμετοχή του κοινού για την ανάδειξη του καλύτερου αυτοκινήτου των συμμετεχόντων. Ο νικητής του διαγωνισμού θα κερδίσει ένα τριήμερο ταξίδι για 2 άτομα στο Μαρανέλο, την πόλη όπου βρίσκεται η έδρα της Ferrari. Οι διοργανωτές έχουν ως στόχο να καθιερώσουν αυτές τις εκδηλώσεις διεθνώς, ώστε να πραγματοποιούνται κάθε χρόνο και να εμπλουτίζονται με επιπλέον «δρώμενα» (π.χ. επίδειξη αγωνιστικών Ferrari, συμμετοχή πρώην πιλότων Formula 1 κλπ.), συμβάλλοντας έτσι στην τουριστική προβολή της Κέρκυρας.

«Αυτοκίνητο του 2018»: τα 10 αυτοκίνητα της τελικής φάσης

Στις 14 Νοεμβρίου ολοκληρώθηκε η διαδικασία για την επιλογή των 10 αυτοκινήτων που θα συμμετάσχουν στην τελική φάση του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» για την ανάδειξη του Αυτοκινήτου του 2018. Στη σχετική ψηφοφορία πήραν μέρος 25 δημοσιογράφοι μέλη του θεσμού οι οποίοι ασχολούνται με την αυτοκινητική ενημέρωση σε διάφορα μέσα (μεταξύ των οποίων και το auto-internet) στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και επέλεξαν τα 10 αυτοκίνητα ανάμεσα σε 27 νέα μοντέλα που άρχισαν να διατίθενται στην ελληνική αγορά το τελευταίο 12μηνο. Τα 10αυτοκίνητα της τελικής φάσης, από τα οποία θα αναδειχθεί το «Αυτοκίνητο του 2018» είναι (με αλφαβητική σειρά) τα Ford Fiesta, Honda Civic, Hyundai i30, Kia Stonic, Nissan Micra, Renault Megane, Seat Ibiza, Skoda Kodiaq, Toyota C-HR, VW Polo. Η ψηφοφορία για την ανάδειξη του Αυτοκινήτου του 2018 θα πραγματοποιηθεί στις 12 Δεκεμβρίου.

Το 1ο ΓΕΛ Πανοράματος στο "F1 in schools"

Ο παγκόσμιος διαγωνισμός "F1 in schools", που απευθύνεται σε μαθητές σχολείων οι οποίοι καλούνται να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν μία μινιατούρα που κινείται με μια αμπούλα πεπιεσμένου αέρα και συναγωνίζεται σε αγώνες ταχύτητας τα αμαξίδια των άλλων ομάδων, έχει δημιουργήσει μεγάλο ενδιαφέρον σε αρκετά ελληνικά σχολεία. Γεγονός που δείχνει ότι ευτυχώς υπάρχει ακόμα δημιουργικό πνεύμα στην ελληνική νεολαία, που απλώς χρειάζεται ευκαιρίες για δημιουργικές δραστηριότητες. Η νέα ομάδα του 1ου ΓΕΛ Πανοράματος Blute Rαcεrs, που πρωτοεμφανίστηκε στο διαγωνισμό τον Απρίλιο και απέσπασε δύο βραβεία στους εθνικούς τελικούς, προετοιμάζεται ήδη για την επόμενη διοργάνωση, με στόχο να βρεθεί στις έξι καλύτερες ομάδες της χώρας που θα συμμετάσχουν στον παγκόσμιο διαγωνισμό της F1 στη Σιγκαπούρη, το Σεπτέμβριο του 2018. Οι ενδιαφερόμενοι να γίνουν χορηγοί της ομάδας για να ενισχύσουν την αξιόλογη προσπάθεια, μπορούν να επικοινωνήσουν με τον υπεύθυνο καθηγητή κ. Ιεροδιακόνου Χρήστο στο 1ο ΓΕΛ Πανοράματος (τηλ. 2310 342626, ώρες σχολείου).

Στην Ελλάδα η διεθνής παρουσίαση του νέου Duster

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Teoren Motors, που αντιπροσωπεύει τις μάρκες Renault και Dacia στην ελληνική αγορά, το γκρουπ Renault αποφάσισε να οργανώσει στην Ελλάδα την παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Duster, που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Το ελληνικό περιβάλλον προσφέρεται ιδιαίτερα για παρουσιάσεις μοντέλων εκτός δρόμου και τα τελευταία χρόνια υπάρχουν πλέον και οι υποδομές (ξενοδοχειακή-συνεδριακή, αεροδρόμιο, δρόμοι, τηλεπικοινωνίες) για την πραγματοποίηση μεγάλων παρουσιάσεων αυτοκινήτων. Έτσι το γαλλικό γκρουπ αποφάσισε να επιλέξει τη χώρα μας γι' αυτήν την σημαντική εκδήλωση, μετά και από τις απαραίτητες ενέργειες που έγιναν από την ελληνική αντιπροσωπεία και την συμβολή της ασφαλιστικής εταιρείας ΜΙΝΕΤΤΑ, που ανέλαβε την ασφάλιση των αυτοκινήτων για τις ανάγκες της εκδήλωσης. Η παρουσίαση θα διαρκέσει από τα μέσα Νοεμβρίου μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου, θα έχει ως επίκεντρο την περιοχή γύρω από το Σούνιο και θα συμμετάσχουν σ' αυτήν 500 δημοσιογράφοι απ' όλο τον κόσμο, που θα οδηγήσουν το νέο Duster σε διαδρομές στην περιοχή της ανατολικής Αττικής.

Η BMW αποκάλυψε την X2

Η BMW έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία και φωτογραφίες για το νέο της μικρομεσαίο αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου, την X2, που τοποθετείται ανάμεσα στην X1 και την X3. Το αυτοκίνητο, που θα κάνει την πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 2018, έχει μήκος 4,36 μ. και μεταξόνιο 2.760 χιλιοστών, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 470 λίτρα. Η X2 θα προσφέρεται σε προσθιοκίνητες εκδόσεις sDrive και τετρακίνητες xDrive, ενώ η BMW τονίζει την ιδιαίτερα καλή αεροδυναμική του, με συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης Cx 0,28. Στο λανσάρισμα το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα 192 ίππων (σε συνδυασμό με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων) και ένα 2λιτρο ντίζελ σε εκδόσεις 190 και 231 ίππων, σε συνδυασμό με σύστημα τετρακίνησης (που συνδυάζεται και με σύστημα ελέγχου κατάβασης) και αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Αργότερα θα προστεθούν στην γκάμα και άλλοι συνδυασμοί κινητήρων και κιβωτίων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η BMW αποκάλυψε την X2

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP