ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Νέα Toyota Corolla Sedan

Επιστρέφοντας και πάλι στο όνομα Corolla για το μικρομεσαίο της μοντέλο που αντικατέστησε το Auris, η Toyota παρουσίασε τώρα και μία έκδοση σεντάν, μετά το χάτσμπακ που έδειξε στη Γενεύη και το στέισον που έδειξε στο Παρίσι. Όπως και οι άλλες εκδόσεις του μοντέλου, το σεντάν είναι «χτισμένο» πάνω στη νέα πλατφόρμα GA-C της ιαπωνικής εταιρείας, που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ακαμψία του αμαξώματος, χαμηλότερο κέντρο βάρους και πίσω ανάρτηση με σύστημα πολλαπλών συνδέσμων. Η Corolla Sedan θα προσφέρεται με βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων που αποδίδει 132 ίππους, όπως επίσης και με το υβριδικό σύστημα των 122 ίππων, που χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα 1.8. Οι πωλήσεις του νέου μοντέλου, που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Toyota στην Τουρκία, θα ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2019.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Toyota Corolla Sedan

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η νέα φορτιζόμενη υβριδική BMW 330e

Η BMW ανακοίνωσε την προσθήκη της φορτιζόμενης υβριδικής έκδοσης 330e στη νέα σειρά 3 που παρουσιάστηκε τον περασμένο μήνα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι. Το αυτοκίνητο κινείται από ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο με 184 ίππους που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων, ο οποίος αποδίδει συνεχή ισχύ 68 ίππων και στιγμιαία μέγιστη ισχύ 113 ίππων. Η συνδυασμένη μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι 252 ίπποι. Για τις επιδόσεις του η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6'' και μέγιστη ταχύτητα 230 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και ως ηλεκτροκίνητο σε ταχύτητες μέχρι 140 χλμ./ώρα (20 χλμ./ώρα περισσότερα από το προηγούμενο μοντέλο), ενώ αυξημένη κατά 50% σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι η αυτονομία του με ηλεκτροκίνηση, που μπορεί να φτάσει μέχρι τα 60 χλμ./ώρα στις τυποποιημένες εργαστηριακές μετρήσεις. Η μπαταρία λιθίου υψηλής τάσης της 330e τοποθετείται κάτω από το πίσω κάθισμα και το ρεζερβουάρ καυσίμου πάνω από τον πίσω άξονα, με μια ελαφρά μείωση του χώρου αποσκευών, που φτάνει τα 375 λίτρα.

Στην αγορά αυτοκίνητο με υδρογόνο από τη Mercedes

H Mercedes ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να παραδίδει σε επιλεγμένους πελάτες, μεταξύ των οποίων μεγάλοι οργανισμοί και κρατικές υπηρεσίες, αλλά και ιδιωτικές εταιρείες, έναν αριθμό από αυτοκίνητα με συσσωρευτές καυσίμου που λειτουργούν με υδρογόνο. Πρόκειται για μία έκδοση της GLC, την GLC F-Cell, η οποία χρησιμοποιεί τους συσσωρευτές καυσίμου για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος που κινεί τον ηλεκτροκινητήρα του αυτοκινήτου, αλλά έχει ταυτόχρονα και τη δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας της από μία πρίζα ή ειδικό φορτιστή. Το αυτοκίνητο, που έχει φυσικά μηδενικές εκπομπές CO2, έχει δύο ρεζερβουάρ υδρογόνου από σύνθετο υλικό, που περιέχουν συνολικά 4,4 κιλά και προσφέρουν μία αυτονομία περίπου 430 χιλιομέτρων, ενώ αν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη, προσθέτει στην αυτονομία μέχρι 50 περίπου χιλιόμετρα ακόμα, σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι 155 kW (211 ίπποι). Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο γίνεται σε μόλις 3 λεπτά, χρόνος που μπορεί να συγκριθεί με αυτόν του ανεφοδιασμού ενός συμβατικού αυτοκινήτου. Οι χρήστες των αυτοκινήτων θα βρίσκονται σε πόλεις της Γερμανίας όπου ήδη υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού με υδρογόνο, όπως η Στουτγάρδη, το Ντίσελντορφ, το Βερολίνο, το Αμβούργο, η Φρανκφούρτη, το Μόναχο και η Κολονία. Η απόκτηση του αυτοκινήτου θα γίνεται με τη μέθοδο της ενοικίασης, με το σχετικό συμβόλαιο να περιλαμβάνει όλη τη συντήρηση και τις πιθανές επισκευές που θα χρειαστούν. Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν στη Γερμανία 50 σταθμοί ανεφοδιασμού αυτοκινήτων με υδρογόνο και μέχρι το τέλος του 2019 αναμένεται να φτάσουν τους 100 περίπου, με μακροπρόθεσμο στόχο ένα συνολικό αριθμό 400 σταθμών.

Νέο Mitsubishi L200

Η Mitsubishi αποκάλυψε το νέο L200, που θα αρχίσει να πωλείται την επόμενη εβδομάδα στην Ταϊλάνδη, όπου και κατασκευάζεται, για να ακολουθήσει το λανσάρισμα του στην παγκόσμια αγορά, σε περίπου 150 χώρες. Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται με δύο διαφορετικά συστήματα τετρακίνησης, το Super-Select 4WD για πιο δύσκολες απαιτήσεις και το Easy-Select 4WD, για ευκολότερη επιλογή τρόποy λειτουργίας ανάλογα με την επιφάνεια κίνησης. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει μια νέα επιλογή Off-road για εκτός δρόμου κίνηση, που ελέγχει την ισχύ του κινητήρα, τη μετάδοση και τα φρένα και προσφέρει διαφορετικές ρυθμίσεις για κίνηση σε χώμα, λάσπη/χιόνι, άμμο και βράχια. Υπάρχει επίσης και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου κατάβασης. Στο αυτοκίνητο χρησιμοποιούνται μια σειρά από ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, που μέχρι τώρα έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε κυρίως σε επιβατικά αυτοκίνητα (π.χ. ανίχνευση πεζών, προειδοποίηση για διασταυρούμενη κυκλοφορία πίσω κατά τη κίνηση με όπισθεν, σύστημα ελέγχου νεκρής γωνίας κλπ.) Στο νέο μοντέλο χρησιμοποιούνται επίσης μεγαλύτεροι δίσκοι στα φρένα, ενώ το αυτόματο κιβώτιο των πέντε ταχυτήτων αντικαταστάθηκε με ένα νέο εξάρι.

Η BMW παρουσίασε την ανοιχτή σειρά 8

Ταυτόχρονα με την έναρξη της εμπορικής διάθεσης του κορυφαίου της κουπέ της σειράς 8, που παρουσίασε το καλοκαίρι, η BMW αποκάλυψε τώρα και την ανοιχτή έκδοση του αυτοκινήτου, με υφασμάτινη ανοιγόμενη οροφή που ανοίγει αυτόματα σε 15'' ακόμα και εν κινήσει με 50 χλμ./ώρα. H σειρά 8 Convertible θα αρχίσει να διατίθεται στην αγορά τον ερχόμενο Μάρτιο σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, τη βενζινοκίνητη Μ850i με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 4,4 λίτρων με άμεσο ψεκασμό, ο οποίος αποδίδει 530 ίππους και την πετρελαιοκίνητη 840d που χρησιμοποιεί ένα 3λιτρο εν σειρά πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 320 ίππους. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων της BMW. Μεγάλη σημασία έχει δοθεί στον περιορισμό του βάρους του αυτοκινήτου σε συνδυασμό με την εξασφάλιση πολύ καλής ακαμψίας του αμαξώματος, στόχος για την επίτευξη του οποίου έχει γίνει αρκετά μεγάλη χρήση αλουμινίου, μαγνησίου και σύνθετων υλικών. Ειδικά για την ανοιχτή σειρά 8 προσφέρονται προαιρετικά εμπρός καθίσματα με προσκέφαλα που έχουν ενσωματωμένο σύστημα θέρμανσης του αυχένα, ενώ στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι ο ανεμοθραύστης πίσω.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η BMW παρουσίασε την ανοιχτή σειρά 8

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

10 αυτοκίνητα για τον τίτλο «Αυτοκίνητο του 2019»

Μετά από ψηφοφορία των 26 μελών του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», ολοκληρώθηκε η διαδικασία για την επιλογή των 10 αυτοκινήτων που θα συμμετάσχουν στην τελική φάση της φετινής διοργάνωσης, για την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου του 2018». Τα μέλη του θεσμού είναι δημοσιογράφοι που ασχολούνται με την αυτοκινητική ενημέρωση σε διάφορα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα (μεταξύ των οποίων και το auto-internet) στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και επέλεξαν φέτος (αλφαβητικά) για την τελική φάση τα εξής 10 αυτοκίνητα ανάμεσα στα νέα μοντέλα που άρχισαν να διατίθενται στην ελληνική αγορά το τελευταίο 12μηνο: Citroen C3, Dacia Duster, Ford Focus, Hyundai Kona, Kia Ceed, Mercedes A-Class, Seat Arona, Skoda Karoq, Volvo XC40 και VW T-Roc. Από αυτά τα 10 μοντέλα θα επιλέγει το «Αυτοκίνητο του 2019», μετά από ψηφοφορία που θα πραγματοποιηθεί στις 12 Δεκεμβρίου.

Cupra Ateca, το σπορ SUV

Επεκτείνοντας και στην κατηγορία των "SUV" την αμιγώς σπορ γκάμα των μοντέλων της που θα προσφέρει μέσω της, αυτόνομης πλέον, μάρκας Cupra, η Seat παρουσίασε το Cupra Ateca, που φιλοδοξεί να συνδυάσει τη φιλοσοφία των SUV με ένα καθαρόαιμο σπορ χαρακτήρα. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί τον 2λιτρο κινητήρα τούρμπο (TSI) του γκρουπ VW σε έκδοση που αποδίδει 300 ίππους και ροπή 40,8 kgm και συνδυάζεται με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και σύστημα τετρακίνησης 4Drive. Το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης, που συμπεριλαμβάνει και τον έλεγχο της τετρακίνησης, προσφέρει έξι διαφορετικές επιλογές: Comfort, Sport, Individual, Snow, Off-Road και Cupra. Σχετικά με τις επιδόσεις του αυτοκινήτου η εταιρεία αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 5,2'' και μέγιστη ταχύτητα 247 χλμ./ώρα. Αναβάθμιση έχει υποστεί και το σύστημα πέδησης, με μεγαλύτερους δίσκους εμπρός και πίσω, ενώ προαιρετικά προσφέρονται φρένα 18'' της Brembo.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Cupra Ateca, το σπορ SUV

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η VW παρουσίασε το T-Cross

Σε τρία διαφορετικά μέρη του πλανήτη την ίδια μέρα, το Άμστερνταμ τη Σαγκάη και το Σάο Πάουλο, για να τονίσει προφανώς τον παγκόσμιο χαρακτήρα του, η VW παρουσίασε το νέο της μικρό crossover, το T-Cross, το οποίο επίσης θα κατασκευάζονται σε τρεις διαφορετικές ηπείρους, στην Ευρώπη (στο εργοστάσιο της VW στην Ισπανία, όπου θα γίνει επένδυση 1 δις ευρώ μέχρι το 2019), τη Νότια Αμερική και την Ασία (Κίνα). Βασισμένο, όπως και οι άλλοι «συγγενείς» του στο γερμανικό γκρουπ στη νέα πλατφόρμα MQB, το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,11 μ. και μεταξόνιο 2.560 χιλιοστών. Τα πίσω καθίσματα ρυθμίζονται κατά μήκος σε μια διαδρομή 14 εκατοστών, κάτι που προσθέτει ιδιαίτερη ευελιξία στη διαμόρφωση των χώρων για επιβάτες και αποσκευές. Ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων ο μεγάλος χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα από 385 ως 455 λίτρα. Οι κινητήρες με τους οποίους θα προσφέρεται το T-Cross είναι ο υπερτροφοδοτούμενος χιλιάρης TSI σε εκδόσεις 95 και 115 ίππων, ο 1.5 TSI των 150 ίππων και ο ντίζελ 1.6 TDI με 95 ίππους, όλοι συμβατοί με τις τελευταίες αυστηρότερες ευρωπαϊκές παραγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η VW παρουσίασε το T-Cross

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η BMW αποκάλυψε την X7

Με τα κάθε είδους SUV να εκτοπίζουν τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο τα παραδοσιακά σεντάν, ακόμα και στις πολυτελείς κατηγορίες, ήταν αναπόφευκτη η παρουσίαση από την BMW και μιας «ναυαρχίδας» των αυτοκινήτων ελεύθερου χρόνου στην γκάμα της. Το νέο μοντέλο, που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW στις ΗΠΑ, χρησιμοποιεί στο λογότυπό του τον αριθμό 7, τονίζοντάς την αντιστοιχία του με τη σειρά 7 ως ναυαρχίδας των «παραδοσιακών» μοντέλων. Η X7 είναι ένα μεγάλο SUV με μήκος πάνω από 5 μέτρα (5,151), πλάτος ακριβώς 2 μέτρα και μεταξόνιο 3.105 χιλιοστά. Το αυτοκίνητο προσφέρεται στάνταρ με 7 καθίσματα σε 3 σειρές, όλα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και ο χώρος αποσκευών ξεκινάει από 326 λίτρα, με αύξηση μέχρι τα 2.120 λίτρα, ανάλογα με την αναδίπλωση των καθισμάτων. Όλες του οι εκδόσεις είναι τετρακίνητες, με προσαρμοζόμενη αερανάρτηση, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη. Φυσικά διαθέτει όλα τα ηλεκτρονικά οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας που υπάρχουν διαθέσιμα από τη BMW. Οι κινητήρες που θα προσφέρονται στο λανσάρισμα του αυτοκινήτου στην Ευρώπη, όλοι σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων είναι ένας εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας 3 λίτρων με 340 ίππους, ένας εξακύλινδρος ντίζελ 3 λίτρων με 265 ίππους, ενώ η κορυφαία έκδοση M 50d θα διαθέτει τον ίδιο κινητήρα ντίζελ σε έκδοση 400 ίππων.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η BMW αποκάλυψε την X7

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Εκδόσεις GTS για τη νέα Panamera

Η Porsche ανακοίνωσε την προσθήκη δύο εκδόσεων υψηλών επιδόσεων GTS στη γκάμα και της νέας γενιάς της Panamera, όπως ακριβώς και με την προηγούμενη (τώρα η έκδοση GTS προσφέρεται και για τα δύο αμαξώματα). Οι Panamera GTS και Panamera GTS Sport Turismo χρησιμοποιούν ένα 4λιτρο βενζινοκινητήρα V8 "biturbo" ο οποίος αποδίδει 460 ίππους (και 63,2 kgm ροπής), 20 περισσότερους από τον προκάτοχό του, επιταχύνοντας τα δύο αυτοκίνητα από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,1'', ενώ η μέγιστη ταχύτητά τους είναι 292 και 289 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς, μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK με 8 ταχύτητες. Στάνταρ είναι η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση, ενώ το πλαίσιο των δύο μοντέλων είναι χαμηλωμένο κατά 10 χιλιοστά και τα φρένα είναι μεγαλύτερα (δίσκοι διαμέτρου 390 χιλιοστών και 365 πίσω) για αποτελεσματική διαχείριση της μεγάλης ισχύος και των αντίστοιχων επιδόσεων που προσφέρει. Επίσης, για πρώτη φορά στη γκάμα της Panamera οι δύο εκδόσεις GTS διαθέτουν head-up display.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Εκδόσεις GTS για τη νέα Panamera

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέος βενζινοκινητήρας για το Qashqai

Η Nissan ανακοίνωσε την αντικατάσταση των βενζινοκινητήρων 1.2 και 1.6 με το νέο τετρακύλινδρο σύνολο 1.3 της Renault. Ο νέος κινητήρας θα τοποθετείται στο προσθιοκίνητο Qashqai και θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με 140 και 160 ίππους αντίστοιχα. Θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ στην έκδοση των 160 ίππων θα μπορεί να συνδυαστεί και με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων DCT, που τοποθετείται για πρώτη φορά σε ένα μοντέλο μαζικής παραγωγής της Nissan. Η ροπή του κινητήρα είναι 24,5 kgm για την έκδοση των 140 ίππων, 26,5 kgm για την έκδοση των 160 ίππων και 27,5 για την έκδοση με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ο κινητήρας καλύπτει τις τελευταίες αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6d-Temp και σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων από τους κινητήρες που αντικαθιστά, όπως επίσης και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.

Σαλόνι Παρισιού 2018

Με αρκετές ενδιαφέρουσες πρεμιέρες, αλλά και με πολλές ηχηρές απουσίες, περισσότερες από κάθε άλλη φορά, άνοιξε τις πύλες του το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, από το οποίο απουσιάζουν φέτος πάνω από 10 μάρκες, που καλύπτουν περίπου το 40% των πωλήσεων της ευρωπαϊκής αγοράς. Μεγάλη προσπάθεια γίνεται να μας πείσουν για την κοσμογονία που γίνεται στον τομέα της ηλεκτροκίνησης (υπάρχουν άλλωστε και πρεμιέρες ηλεκτρικών μοντέλων παραγωγής), με πολλά πρωτότυπα και τεχνολογίες να προβάλλονται εντυπωσιακά. Χωρίς όμως κανένας ακόμα να μας προσφέρει πειστικές ενδείξεις σχετικά με το πότε θα υπάρχουν οι υποδομές που είναι αναγκαίες για τη μαζική διάδοση της ηλεκτροκίνησης και πότε η αυτονομία και ο χρόνος φόρτισης θα φτάσουν σε επίπεδα να κάνουν πρακτική τη χρησιμοποίηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου ως αποκλειστικού ατομικού μεταφορικού μέσου. Και βέβαια τα ποσά που διατίθενται για την έρευνα ανάπτυξης των τεχνολογιών που έχουν σχέση με την ηλεκτροκίνηση είναι τεράστια, αναγκάζοντας τους κατασκευαστές να περιορίζουν τους διαθέσιμους πόρους από άλλες δραστηριότητες, μεταξύ των οποίων και η παρουσία σε όλες τις διεθνείς εκθέσεις. Από τα αυτοκίνητα που παρουσιάζονται φέτος στο Παρίσι ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν οι πρεμιέρες των Γερμανών κατασκευαστών γοήτρου, που κυριολεκτικά έκλεψαν την παράσταση, παρουσιάζοντας η Audi τα νέα Α1 και Q3 και το ηλεκτρικό e-tron, η BMW τη νέα σειρά 3, τη νέα X5, τη Z4 και τη σειρά 8 coupe και η Mercedes τις νέες B-Class και GLE, την A-Class Sedan και την ηλεκτρική EQC. Από εκεί και πέρα, με την εξαίρεση του νέου RAV4, που είναι ένα παγκοσμίως γνωστό και πετυχημένο μαζικό μοντέλο, οι υπόλοιπες πρεμιέρες αφορούν περισσότερο αυτοκίνητα εξειδικευμένα που απευθύνονται σ' ένα πιο περιορισμένο κοινό. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, όπου οι καταναλωτές προτιμούν τα μικρά αυτοκίνητα, έχουν το μικρό SUV DS3 και η νέα γενιά του πασίγνωστου Suzuki Jimny.

περισσότερα...

Υβριδικό και τετρακίνητο Peugeot 3008

Η Peugeot ανακοίνωσε τη διεύρυνση της γκάμας των κινητήρων της στα 508 και 3008 από το Σεπτέμβριο του 2019 με δύο φορτιζόμενα υβριδικά συστήματα, ένα με μπροστινή κίνηση και ένα με τετρακίνηση. Και τα δύο βασίζονται σε μια ειδικά προσαρμοσμένη έκδοση του βενζινοκινητήρα τούρμπο 1.6 PureTech, με ισχύ 180 ίππων στις πρoσθιοκίνητες εκδόσεις Hybrid και 200 ίππων στις τετρακίνητες Hybrid4, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων (e-EAT8), ειδικά σχεδιασμένο για τα συγκεκριμένα υβριδικά συστήματα, στο οποίο ο παραδοσιακός υδραυλικός μετατροπέας ροπής έχει αντικατασταθεί από ένα πολύδισκο συμπλέκτη. Στις τετρακίνητες εκδόσεις υπάρχει ένας ακόμα ηλεκτροκινητήρας 110 ίππων, που κινεί τους πίσω τροχούς. Η μπαταρία λιθίου είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα και προσφέρει τη δυνατότητα ηλεκτροκίνησης για 50 χιλιόμετρα (σύμφωνα με τη νέα μέθοδο μετρήσεων της απόδοσης και των ρύπων των κινητήρων WLTP). Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει και από κοινή πρίζα σε 7 ώρες.

Σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης τα Τρίκαλα

Σε ένα ακόμα ευρωπαϊκό πρόγραμμα αξιολόγησης και ανάπτυξης των νέων τεχνολογιών στις μεταφορές συμμετέχουν τα Τρίκαλα, η πιο δραστήρια πόλη της Ελλάδας στο συγκεκριμένο τομέα, χάρη στις πρωτοβουλίες του δήμου. Πρόκειται για το πρόγραμμα Elviten, τμήμα του ευρύτερου προγράμματος «HORIZON 2020» της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στο οποίο εκτός από τα Τρίκαλα συμμετέχουν οι πόλεις Βερολίνο, Ρώμη, Μπάρι, Γένοβα και Μάλαγα. Τα ηλεκτρικά οχήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με το ΕΜΠ), εφοδιασμένα με ειδικό υλικό καταγραφής, θα κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης για ένα χρόνο και θα καταγράφονται η ταχύτητα, η πιθανή καθυστέρηση, η αυτονομία και ο τρόπος κίνησής τους μέσα στην πόλη. Πρόκειται για πέντε τρίκυκλα που θα δοθούν σε μεταφορείς (εταιρείες μεταφοράς ή υπηρεσιών delivery), πέντε τετράκυκλα που θα διατίθενται στους δημοτικούς χώρους στάθμευσης σε πολίτες που θα μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν για τις δουλειές τους στη πόλη, με καταγραφή των στοιχείων κίνησης, καθώς και ένα μικρό φορτηγάκι, που θα χρησιμοποιείται στην καθαριότητα του Δήμου Τρικκαίων και ειδικότερα στις παιδικές χαρές.

H Seat αποκάλυψε το Tarraco

Ένα ακόμα SUV, το τρίτο κατά σειρά, προστίθεται στη γκάμα της Seat, που έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία και φωτογραφίες για το Tarraco. Πρόκειται για ένα μεγάλο SUV, μήκους 4,735 μ., που θα προσφέρεται με 5 ή 7 θέσεις και όπως όλα σχεδόν τα τελευταία μοντέλα του γκρουπ VW, είναι βασισμένο πάνω στη νέα πλατφόρμα MQB. Το όνομα του αυτοκινήτου, που βασίζεται στο όνομα της πόλης Ταραγκόνα, επιλέχθηκε μετά από δημόσια ψηφοφορία, στην οποία συμμετείχαν 140.000 άτομα. Οι κινητήρες με τους οποίους θα προσφέρεται θα είναι δύο βενζινοκινητήρες TSI και δύο ντίζελ. Στην πρώτη περίπτωση πρόκειται για έναν 1.5 με 150 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων στην προσθιοκίνητη έκδοση ή ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 ταχυτήτων στην τετρακίνητη κι ένα 2λιτρο με 190 ίππους, τετρακίνηση και κιβώτιο DSG 7 ταχυτήτων. Οι δύο ντίζελ είναι 2λιτροι, με 150 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων στην προσθιοκίνητη έκδοση ή ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 ταχυτήτων στην τετρακίνητη ή με 190 ίππους, τετρακίνηση και κιβώτιο DSG 7 ταχυτήτων. Το Tarraco θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά στις αρχές του 2019.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - H Seat αποκάλυψε το Tarraco

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP