ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ ::

Ανανέωση για το Honda HR­-V

Η Honda παρουσίασε το ανανεωμένο HR­-V με σχεδιαστικές αλλαγές, αναβαθμισμένο εσωτερικό και εξοπλισμό και προσθήκες στα μηχανικά μέρη. Οι συνηθισμένες αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος που γίνονται στα "facelift" υπάρχουν κι εδώ, ενώ η χρήση νέων υλικών στο εσωτερικό αναβαθμίζει την ποιοτική εικόνα του. Στην γκάμα των κινητήρων εξακολουθούν να υπάρχουν ο βενζινοκινητήρας 1.5 των 130 ίππων και ο ντίζελ 1.6 των 120 ίππων, ενώ προστέθηκε και ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.5 των 182 ίππων που χρησιμοποιείται και στο CR­-V. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο έξι σχέσεων (ή και αυτόματο CVT για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, με δυνατότητα χειροκίνητης επιλογής 7 σταθερών σχέσεων). Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα μπροστινά καθίσματα που προσφέρουν καλύτερη στήριξη του σώματος και νέες υφασμάτινες ταπετσαρίες. Επίσης η προσθήκη επιπλέον μονωτικού υλικού σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου έχει βελτιώσει την ηχομόνωση του εσωτερικού, ενώ πρώτη φορά διατίθεται για το αυτοκίνητο σύστημα ενεργούς μείωσης θορύβου (ANC), που μειώνει το θόρυβο των χαμηλών συχνοτήτων. Μια σειρά οδηγικών βοηθημάτων και ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας είναι επίσης διαθέσιμη, με στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος στην πόλη.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για το Honda HR­-V

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Αναγνώριση αποτυπωμάτων από τη Hyundai

Η Hyundai είναι η πρώτη εταιρεία της αυτοκινητοβιομηχανίας που ανακοίνωσε την χρήση της τεχνολογίας αναγνώρισης δακτυλικών αποτυπωμάτων, η οποία θα εφαρμοστεί αρχικά στο Santa Fe. Η τεχνολογία θα επιτρέπει στους οδηγούς να ξεκλειδώνουν τις πόρτες, αλλά και να ξεκινούν τον κινητήρα. Για το ξεκλείδωμα της πόρτας θα υπάρχει σχετικός αισθητήρας στη λαβή, που θα αναγνωρίζει το αποτύπωμα του οδηγού. Κατόπιν η εκκίνηση του κινητήρα θα μπορεί να γίνεται με το άγγιγμα του μπουτόν της μίζας, στο οποίο θα υπάρχει επίσης αισθητήρας σάρωσης δακτυλικών αποτυπωμάτων. Η αναγνώριση των αποτυπωμάτων θα επιτρέπει επίσης και την επιλογή του σχετικού προφίλ οδήγησης, αντιστοιχίζοντας το αποτύπωμα του συγκεκριμένου οδηγού με τις προτιμήσεις του για τη θέση του καθίσματος, της συνδεδεμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και τις γωνίες των εξωτερικών καθρεφτών. Στο μέλλον η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει την εφαρμογή της τεχνολογίας και στη ρύθμιση της θερμοκρασίας, της θέσης του τιμονιού και άλλων λειτουργικών χαρακτηριστικών που συνδέονται με τις προτιμήσεις του οδηγού. Σύμφωνα με την εταιρεία η πιθανότητα λάθους του συστήματος και αναγνώρισης αποτυπώματος άλλου ατόμου είναι μόλις 1 στις 50.000, κάτι που το κάνει ασφαλέστερο κατά πέντε φορές από τα συμβατικά κλειδιά.

Η Porsche παρουσίασε την Cayenne Coupe

Υποκύπτοντας στη μόδα της εποχής, η Porsche παρουσίασε μια νέα έκδοση της Cayenne με αμάξωμα «τύπου κουπέ». Η Cayenne Coupe έχει κεκλιμένη οροφή προς τα πίσω, αλλά και ελαφρά (κατά 20 χιλιοστά) χαμηλωμένη στο εμπρός μέρος της, ενώ αντίστοιχα προσαρμοσμένες είναι και οι πόρτες και οι «κολόνες». Οι πίσω επιβάτες κάθονται χαμηλότερα κατά 30 χιλιοστά σε σχέση με την Cayenne, οπότε εξακολουθούν να έχουν αρκετό «αέρα» πάνω απ' τα κεφάλια τους. Το αυτοκίνητο έχει στάνταρ μια μεγάλη γυάλινη οροφή, ενώ προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα αδιαφανούς οροφής από ανθρακονήματα. Ο τεράστιος χώρος αποσκευών φτάνει σε χωρητικότητα τα 625 λίτρα. Το λανσάρισμα του αυτοκινήτου θα γίνει με δύο διαφορετικούς κινητήρες τούρμπο, έναν 6κύλινδρο 3λιτρο με 340 ίππους για την Cayenne Coupe (0-100 χλμ./ώρα σε 6'') κι ένα V8 4 λίτρων με 550 ίππους για την Cayenne Turbo Coupe (0-100 χλμ./ώρα σε 3,9'').
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Η Porsche παρουσίασε την Cayenne Coupe

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Υβριδικό Honda CR-V

Όπως είχε προαναγγελθεί κατά την παρουσίαση της νέα γενιάς του Honda CR-V, στην οποία καταργήθηκε η έκδοση ντίζελ, το ιαπωνικό SUV διατίθεται πλέον και σε υβριδική έκδοση. Το σύστημα παροχής ισχύος στη συγκεκριμένη έκδοση αποτελείται από ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα 145 ίππων που λειτουργεί σε κύκλο Άτκινσον και δύο ηλεκτροκινητήρες (ένα κινητήρα 184 ίππων που χρησιμοποιείται για την κίνηση του αυτοκινήτου κι ένα μοτέρ/γεννήτρια). Το σύστημα δεν συνδυάζεται με συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά υπάρχει μία συμπαγής μονάδα υποπολλαπλασιασμού με μια μόνο σχέση μετάδοσης. Επίσης το αυτοκίνητο διατίθεται και σε προσθιοκίνητη και σε τετρακίνητη έκδοση. Σύμφωνα με την εταιρεία η επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 8,8'' για να το προσθιοκίνητο και σε 9,2'' για το τετρακίνητο. Η κίνηση του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει με τρεις διαφορετικούς τρόπους, με ηλεκτροκίνηση για δύο περίπου χιλιόμετρα, με υβριδική παροχή ισχύος οπότε ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ στο ηλεκτρικό μοτέρ/γεννήτρια που με τη σειρά του παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα κίνησης και με "engine drive", οπότε ο βενζινοκινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς, μέσω ενός συμπλέκτη. Η μπαταρία λιθίου του ηλεκτρικού συστήματος βρίσκεται κάτω από το χώρο αποσκευών, περιορίζοντας ελαφρά τη χωρητικότητά του (από 561 σε 497 λίτρα). Το αυτοκίνητο είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τιμές που ξεκινούν από 44.650 ευρώ για την προσθιοκίνητη έκδοση και από 47.650 για την τετρακίνητη.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Υβριδικό Honda CR-V

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Σαλόνι Γενεύης 2019

Σε εξέλιξη βρίσκεται ήδη το φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύη, που θα παραμείνει ανοιχτό μέχρι το τέλος της εβδομάδας, με τη φετινή διοργάνωση να χαρακτηρίζεται από ακόμα περισσότερες απουσίες σε σχέση με πέρσι και με τις πρεμιέρες νέων μοντέλων (μιλάμε πάντα για μοντέλο παραγωγής, που προσφέρονται στην αγορά) να είναι λιγότερες από ποτέ. Η έμφαση βρίσκεται στα κάθε είδους ηλεκτρικά πρωτότυπα και στην παρουσίαση υβριδικών εκδόσεων υπαρχόντων μοντέλων, μόνο που όλα αυτά αποτελούν ευσεβείς πόθους, χωρίς να μπορεί να εξασφαλιστεί η θετική ανταπόκριση του κοινού, αν και όταν μπουν στην παραγωγή. Γι' αυτό άλλωστε και οι κατασκευαστές κάνουν προσεκτικά βήματα, ανταποκρινόμενοι μεν στην πίεση που δέχονται για να συμβάλλουν στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης, χωρίς όμως να παίρνουν υπερβολικά εμπορικά ρίσκα με φιλόδοξους στόχους για τα ηλεκτρικά μοντέλα τους, με κίνδυνο να βρεθούν εκτός αγοράς. Από τα «πραγματικά» νέα μοντέλα παρουσιάστηκαν στην φετινή Γενεύη τα σημαντικότερα για την ελληνική αγορά είναι προφανώς το νέο Renault Clio και Skoda Kamiq, αυτοκίνητα που αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στις αντίστοιχες κατηγορίες τους, όπως θα μπορούσε και το Mazda CX-30 αν υπήρχε εισαγωγέας της ιαπωνικής εταιρείας και στην ελληνική αγορά. Και φυσικά, όπως συνηθίζεται πλέον σχεδόν κάθε χρόνο στη Γενεύη, είχαμε και φέτος μια πρεμιέρα υπεραυτοκινήτου, με τη Ferrari F8 Tributo.

περισσότερα...

Ανανέωση για τη Jaguar XE

Η Jaguar ανακοίνωσε την ανανέωση του μικρότερου μοντέλου της, της XE, με εξωτερικές σχεδιαστικές αλλαγές που περιλαμβάνουν νέους προφυλακτήρες και νέα φωτιστικά τεχνολογίας LED εμπρός και πίσω, καθώς και αναβάθμιση του εσωτερικού με νέα υλικά και διακοσμητικές λεπτομέρειες που ενισχύουν την εικόνα πολυτέλειας και με ένα νέο τιμόνι που είναι το ίδιο με αυτό της ηλεκτρικής i-Pace. Αναβάθμιση έχει γίνει επίσης στα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου και στον εξοπλισμό. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το αυτοκίνητο προσφέρεται με τον 2λιτρο κινητήρα Ingenium σε εκδόσεις 250 και 300 ίππων, όπως επίσης και με τον ντίζελ Ingenium με 180 ίππους. Το αυτοκίνητο προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, ενώ όλοι οι κινητήρες είναι διαθέσιμοι σε εκδόσεις με πίσω κίνηση ή κίνηση και στους 4 τροχούς.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ανανέωση για τη Jaguar XE

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Κοινοπραξίες BMW και Mercedes για παροχή υπηρεσιών

Με στόχο να προσαρμοστούν εγκαίρως στις τεράστιες αλλαγές που αναμένονται τα επόμενα χρόνια στον τομέα της αυτοκίνησης, η BMW και η Mercedes ανακοίνωσαν την δημιουργία πέντε κοινοπραξιών για την από κοινού παροχή υπηρεσιών στους τομείς κοινοχρησίας οχημάτων, στάθμευσης, φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μεταφοράς με πολλαπλά μέσα. Είναι προφανές ότι οι εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση, τα αυτόνομα οχήματα και τις ψηφιακές εφαρμογές που διευκολύνουν την περιστασιακή χρήση οχημάτων (ταξί, ενοικίαση μοιραζόμενων αυτοκινήτων κλπ.), αλλάζουν εντελώς το τοπίο στις μετακινήσεις, δημιουργώντας την ανάγκη βιώσιμων σχημάτων διαχείρισης και εκμετάλλευσης. Οι δύο γερμανικές εταιρίες έχουν ήδη εμπλακεί σε αυτούς τους τομείς με θυγατρικές τους, που εξυπηρετούν συνολικά 60 εκατομμύρια πελάτες στην Ευρώπη και την Αμερική και η συνένωση των δυνάμεών τους προφανώς θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη θέση τους στην αγορά που δημιουργείται. Στόχος τους είναι, όπως δηλώθηκε κατά την ανακοίνωση της συνεργασίας από τον πρόεδρο της BMW, η δημιουργία ενός "portfolio" υπηρεσιών μετακίνησης με ένα στόλο πλήρως ηλεκτρικών, αυτόνομων οχημάτων που φορτίζονται και παρκάρουν αυτόνομα και συνδέονται με άλλα μέσα μεταφοράς.

Νέο Peugeot 208

Μία εβδομάδα πριν ανοίξει τις πύλες του το φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης η Peugeot αποκάλυψε του νέο 208. Το νέο γαλλικό σούπερ μίνι είναι βασισμένο στη νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα CMP του γκρουπ PSA, πάνω στην οποία θα βασίζονται τα νέα μοντέλα των εταιρειών του γκρουπ στις κατηγορίες B και C. Αξιοσημείωτο είναι ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα, που είναι ελαφρύτερη κατά 30 κιλά σε σχέση με την προηγούμενη, έχει μελετηθεί για να αποτελέσει την βάση και για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το νέο 208 μάλιστα θα προσφερθεί άμεσα και σε μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση (e-208). Το νέο μοντέλο, οι πωλήσεις του οποίου θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο, προσφέρει βελτιωμένη αεροδυναμική, βελτιωμένη ακαμψία και και μείωση της μη αναρτώμενης μάζας κατά 3,6 κιλά. Από πλευράς κινητήρων θα προσφέρεται με ένα 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις ισχύος, με 75, 100 και 130 ίππους, όπως επίσης και με τον νέο 4κύλινδρο ντίζελ 1.5 με 100 ίππους. Οι 2 ισχυρότερες βενζινοκίνητες εκδόσεις θα προσφέρονται και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων της εταιρείας. Διαθέσιμη φυσικά στο αυτοκίνητο θα είναι και μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων, είτε πρόκειται για οδηγικά βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας είτε για συστήματα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Το e-208 θα χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και θα προσφέρει αυτονομία μέχρι 340 χιλιομέτρων. Η μπαταρία θα καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για το 70% της χωρητικότητάς της.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Peugeot 208

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Ανανέωση για το Volvo XC90

Η Volvo, που δεν θα είναι παρούσα τον επόμενο μήνα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης ανακοίνωσε την ανανέωση του μεγάλου "SUV" XC90, με περιορισμένες σχεδιαστικές αλλαγές εξωτερικά (π.χ. νέα γρίλια, νέοι τροχοί), νέες επιλογές για την διαρρύθμιση των καθισμάτων εσωτερικά (ενώ θα υπάρχει και εξαθέσια έκδοση εκτός από την υπάρχουσα επταθέσια), κυρίως όμως με αναβάθμιση πολλών ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, με βάση τις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις. Αναβάθμιση υπήρξε επίσης στο σύστημα πολυμέσων που είναι πλέον συμβατό και με την πλατφόρμα Android Auto εκτός από το Apple CarPlay. Ενσωματωμένη στο σύστημα του αυτοκινήτου θα είναι και η υπηρεσία online μουσικής ακρόασης Spotify, στις χώρες όπου είναι διαθέσιμη. Επιπλέον η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το αυτοκίνητο θα προσφέρεται και σε εκδόσεις που αποκαλεί «ήπιες υβριδικές», με ένα νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, ενώ θα εξακολουθήσει φυσικά να υπάρχει και η φορτιζόμενη υβριδική έκδοση, όπως σε όλα τα μοντέλα της Volvo στο άμεσο μέλλον.

Νέο Mazda 3

Η Mazda παρουσίασε τη νέα γενιά του μικρομεσαίου της μοντέλου, βασισμένου στην πλατφόρμα Skyactiv, σε εκδόσεις αμαξώματος χάτσμπακ (μήκος 4,46 μ., χώρος αποσκευών 358 λίτρων) και σεντάν (μήκος 4,66 μ., χώρος αποσκευών 450 λίτρων). Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί κινητήρες τεχνολογίας Skyactiv της Mazda, ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα με 122 ίππους κι ένα ντίζελ 1.8 με 116 ίππους, ενώ με το βενζινοκινητήρα συνδυάζεται κι ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο με 6 σχέσεις ή εξάρι αυτόματο. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Το αυτοκίνητο είναι προσθιοκίνητο, ενώ θα υπάρξει και τετρακίνητη έκδοση με το νέο κινητήρα Skyactiv X, που θα παρουσιαστεί προς το τέλος του χρόνου, χρησιμοποιώντας σε ένα βενζινοκινητήρα την ανάφλεξη του καυσίμου με συμπίεση και όχι με μπουζί, όπως γίνεται δηλαδή στους κινητήρες ντίζελ. Σύμφωνα με την εταιρεία ο νέος κινητήρας θα συνδυάζει την οικονομία των ντίζελ και την απόκριση και την ευστροφία των βενζινοκινητήρων. Και φυσικά, όπως κάθε νέο μοντέλο, το νέο Mazda 3 είναι εφοδιασμένο με ένα μεγάλο αριθμό ηλεκτρονικών οδηγικών βοηθημάτων και συστημάτων ασφαλείας, καθώς και με σύγχρονα συστήματα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Mazda 3

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέο Ford Focus ST

Μετά την παρουσίαση των «απλών» εκδόσεων του νέου Focus, η Ford αποκάλυψε και την έκδοση επιδόσεων του μοντέλου, το νέο Focus ST, το οποίο θα αρχίσει να πωλείται το καλοκαίρι σε 5θυρες και στέισον εκδόσεις. Το νέο ST θα είναι διαθέσιμο με δύο διαφορετικούς κινητήρες, ένα βενζινοκινητήρα 2.3 τούρμπο με 280 ίππους κι ένα 2λιτρο ντίζελ με 190 ίππους. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων (με πιο κοντές διαδρομές του επιλογέα σε σχέση με τα άλλα Focus για πιο σπορ αίσθηση), ενώ διαθέσιμο είναι και ένα αυτόματο 7 ταχυτήτων, το οποίο προσφέρει και τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών με χειριστήρια στο τιμόνι. Η απόσταση από το έδαφος είναι μειωμένη κατά 10%, ενώ τα αμορτισέρ είναι πιο σκληρά κατά 20% εμπρός και κατά 13% πίσω. Στη βενζινοκίνητη έκδοση υπάρχει και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Borg Warner, που χρησιμοποιεί υδραυλικούς συμπλέκτες για να μειώσει τη ροπή στον τροχό με τη μικρότερη πρόσφυση, έχοντας τη δυνατότητα να μεταφέρει μέχρι και το 100% της ροπής στον ένα μόνο τροχό. Το σύστημα διεύθυνσης είναι κατά 15% ταχύτερο από εκείνο του απλού Focus, και απαιτεί μόνο 2 στροφές από τέρμα σε τέρμα, ενώ ενισχυμένα είναι και τα φρένα, με μεγαλύτερους δίσκους εμπρός και αίσθηση στο πεντάλ που προσαρμόζεται σύμφωνα με το επιλεγμένο προφίλ στο σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέο Ford Focus ST

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Το ταχύτερο SUV στον κόσμο από τη Bentley

H Bentley ανακοίνωσε τα χαρακτηριστικά μιας νέας έκδοσης της Bentayga, την οποία χαρακτηρίζει ως το ταχύτερο SUV στον κόσμο. Η Bentayga Speed, που θα παρουσιαστεί τον επόμενο μήνα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, χρησιμοποιεί μια ενισχυμένη έκδοση του 6λιτρου κινητήρα W12, η οποία αποδίδει 635 ίππους και ροπή 91,7 kgm. Με αυτόν τον κινητήρα το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 3,9'', ενώ η μέγιστη ταχύτητα του φτάνει τα 306 χλμ./ώρα. Όπως όλες οι Bentayga, η Speed είναι τετρακίνητη με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και μέχρι οκτώ διαφορετικές επιλογές ρυθμίσεων στο σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης. Από αυτές η επιλογή Sport έχει διαφορετικές ρυθμίσεις για τον κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων, αλλά και πιο σκληρή ρύθμιση των αναρτήσεων. Προαιρετικά διαθέσιμα για το αυτοκίνητο είναι τα κεραμικά φρένα, που μειώνουν το βάρος του κατά 20 κιλά σε σχέση με τα μεταλλικά φρένα και είναι σχεδιασμένα να αντέχουν σε θερμοκρασίες μέχρι 1.000 βαθμών!
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Το ταχύτερο SUV στον κόσμο από τη Bentley

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Η BMW παρουσίασε τις X3 M και X4 M

Η BMW επεκτείνει τη γκάμα των σπορ εκδόσεων "M" των αυτοκινήτων της και στα μεσαία "SUV" με το λανσάρισμα των X3 M και X4 M. Τα δύο αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούν τον ισχυρότερο εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε κάποιο μοντέλο M, έναν υπερτροφοδοτούμενο 3λιτρο με ισχύ 480 ίππων και ροπή 61,2 kgm. Μία έκδοση biturbo του ίδιου κινητήρα με 30 ίππους παραπάνω θα τοποθετείται στις εκδόσεις Competition των X3 M και X4 M, που λανσάρονται παράλληλα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Τα αυτοκίνητα είναι φυσικά τετρακίνητα, με σύστημα τετρακίνησης M xDrive το οποίο μεταφέρει μεγαλύτερο μέρος της ροπής στους πίσω τροχούς, ενώ υπάρχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ενεργό διαφορικό στον πίσω άξονα, που συνεργάζεται με το σύστημα τετρακίνησης ώστε να γίνεται κάθε φορά η κατανομή της ροπής στους τέσσερις τροχούς με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο, ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης. Η εταιρεία αναφέρει για τα δύο μοντέλα M επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,2'' και των εκδόσεων Competition σε 4,1''.

Νέα Toyota GR Supra

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, η Toyota παρουσίασε μια νέα γενιά της Supra, 17 χρόνια μετά τον τερματισμό της παραγωγής του καθαρόαιμου σπορ μοντέλου της. Η νέα Supra κινείται από ένα 3λιτρο 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα τούρμπο με άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, που αποδίδει 340 ίππους και ροπή 51 kgm και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Σύμφωνα με την εταιρεία το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 4,3'' με τη βοήθεια ενός συστήματος ελεγχόμενης εκκίνησης (Launch Control) που εξασφαλίζει καλή πρόσφυση στο ξεκίνημα. Στις εκδόσεις που θα διατίθενται στην Ευρώπη το αυτοκίνητο, που όπως και οι ομώνυμοι πρόγονοί του έχει πίσω κίνηση, θα είναι εφοδιασμένο με ένα ενεργό διαφορικό, που ανάλογα με τις συνθήκες μπορεί να λειτουργεί από πλήρως ελεύθερο ως 100% μπλοκέ. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα πέντε συνδέσμων πίσω και το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο. Οι τροχοί με τις ζάντες ελαφρού κράματος των 19'' φορούν λάστιχα Michelin Pilot Super Sport, τα οποία είναι ελαφρά φαρδύτερα στους πίσω τροχούς, ενώ τα φρένα έχουν τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο Γκρατς της Αυστρίας και οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν στα τέλη του καλοκαιριού.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Toyota GR Supra

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Νέα Mercedes CLA

Η Mercedes παρουσίασε στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ την νέα γενιά του μικρομεσαίου της τετράθυρου κουπέ. Η νέα CLA έχει μήκος 4,688 μ., 48 χιλιοστά μεγαλύτερο από αυτό της προηγούμενης γενιάς, ενώ αυξημένο κατά 30 χιλιοστά είναι και το μεταξόνιο και κατά 53 χιλιοστά το πλάτος. Αντίθετα το ύψος του αυτοκινήτου έχει μειωθεί κατά 2 χιλιοστά, προσδίδοντας έτσι μια πιο σπορ αίσθηση. Οι αυξημένες διαστάσεις έχουν βελτιώσει τους χώρους των επιβατών, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 460 λίτρα, 10 λιγότερα από πριν. Το αυτοκίνητο που εκτίθεται στην έκθεση του Λας Βέγκας (η οποία σημειωτέον είναι έκθεση τεχνολογίας ηλεκτρονικών και όχι αυτοκινήτου, κάτι που δείχνει και τις σύγχρονες τάσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία) είναι η CLA 250, με 2λιτρο κινητήρα 225 ίππων σε συνδυασμό με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων, ενώ η εταιρεία δεν αναφέρει άλλες λεπτομέρειες για τη γκάμα των κινητήρων, πέρα από το ότι το μοντέλο θα λανσαριστεί στην αγορά το Μάιο με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και ντίζελ, χειροκίνητό ή αυτόματο κιβώτιο, αλλά και τετρακίνητες εκδόσεις.
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Νέα Mercedes CLA

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

  UP