ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΟΚΙΜΕΣ :: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ::

Peugeot 308 1.6 BlueHDI - VW Golf 1.6 TDI

Η αμφισβήτηση του βασιλιά
Απέναντι στο καταξιωμένο από κάθε άποψη γερμανικό μπεστ σέλερ αντιπαρατίθεται ένα από τα κορυφαία γαλλικά μοντέλα που ανεβάζει ολοένα τις μετοχές του, με τη μάχη μεταξύ τους να συμπεριλαμβάνει και τις εκδόσεις με τους πολύ καλούς πετρελαιοκινητήρες 1.6... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Peugeot 308 1.6 BlueHDI - VW Golf 1.6 TDI

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Υπεροχή στα νούμερα του κινητήρα του 308, αλλά και το Golf στην πράξη είναι αξιοπρεπέστατο και οικονομικό
    Σχεδιαστικά το Golf χαρακτηρίζεται σε διακριτική εξέλιξη από γενιά σε γενιά, με το 308 να δείχνει πιο μοντέρνο
    Ο χώρος αποσκευών του 308 υπερέχει κατά 40 ολόκληρα λίτρα έναντι του αντιπάλου του

Peugeot 2008 1.2 PureTech 110 - Renault Captur 1.2 TCe 120

Γαλλική περιπέτεια σε μικρή συσκευασία
Δυο πολύ καλά γαλλικά μικρά "crossover" αποδεικνύουν πως η μόδα των σουπερ μίνι αργά ή γρήγορα θα περάσει στην ιστορία, με τα ψηλότερα αδέλφια τους να καταλαμβάνουν εμφατικά το κενό που αυτά θα αφήσουν... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Peugeot 2008 1.2 PureTech 110 - Renault Captur 1.2 TCe 120

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Οι κινητήρες είναι αποδεδειγμένα εξαιρετικοί, δυσκολευόμαστε να υποδείξουμε πραγματικά τον καλύτερο
    Σχεδιαστικά το Peugeot θυμίζει ημίψηλο μικρό βάγκον, αντίθετα το Captur υιοθετεί εντονότερα SUV χαρακτηριστικά
    Τα 377 λίτρα του Captur στο χώρο αποσκευών είναι περισσότερα από τα 350 του 2008

Opel Grandland X 1.2 T - Peugeot 3008 1.2 PureTech

Το άλλο του μισό...
Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις των δυο συγγενών μοντέλων ελεύθερου χρόνου μάχονται σθεναρά προκειμένου να υπερασπιστούν τους διαφορετικούς χαρακτήρες που προτάσσουν, παρά τις εν γένει σημαντικές κατασκευαστικές ομοιότητες τους... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Opel Grandland X 1.2 T - Peugeot 3008 1.2 PureTech

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ο ίδιος κινητήρας αποδείχτηκε λίρα εκατό και για τα δυο μοντέλα του συγκριτικού μας
    Σε επίπεδο αισθητικής το Peugeot κερδίζει το στοίχημα λόγω νεωτεριστικών στοιχείων
    Σχεδόν ισοπαλία στη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών και για τα δυο αυτοκίνητα

Ford Fiesta 1.0 T EcoBoost 125 - VW Polo 1.0 TSI 115

Δύο στα δύο!
Δύο από τα καλύτερα σούπερ μίνι νέας εσοδείας της Ευρωπαϊκής ελίτ μάχονται μέχρι εσχάτων, προκειμένου να πατήσουν στην κορυφή της κατηγορίας Β και να γευτούν το νέκταρ της (εμπορικής) επιτυχίας... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Fiesta 1.0 T EcoBoost 125 - VW Polo 1.0 TSI 115

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Εκπληκτικοί μικροί τούρμπο-βενζινοκινητήρες με περίσσιες δυνατότητες και περιορισμένη δίψα για καύσιμο
    Εμφανισιακά το Polo σοβάρεψε κι άλλο υιοθετώντας στοιχεία από Golf, αλλά η δυναμική παρουσία ανήκει στο Fiesta
    Τα 351 λίτρα στο χώρο αποσκευών του Polo, είναι σαφώς περισσότερα από τα 303 του Fiesta

Kia Picanto 1.0 - Toyota Aygo 1.0

Μικρόκοσμος
Το νέο Picanto της Kia προσφέρεται και με τον 1000άρη ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα, γεγονός που το φέρνει απευθείας αντιμέτωπο με μία κραταιά δύναμη των μίνι αυτοκινήτων πόλης, το αειθαλές Toyota Aygo... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Kia Picanto 1.0 - Toyota Aygo 1.0

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Οι 3κύλινδροι βενζινοκινητήρες του ενός λίτρου απαιτούν λίγο καύσιμο και παράγουν θόρυβο που γίνεται αισθητός
    Σε επίπεδο αισθητικής, το Kia είναι πιο σύγχρονο και σοβαρό, το Aygo πιο νεανικό
    Στο χώρο αποσκευών το Picanto κερδίζει ξεκάθαρα την παρτίδα

Nissan Qashqai 1.5 dCi - Seat Ateca 1.6 TDI

Επιβεβαίωση ή ανατροπή;
Με αφορμή την ανανέωση του Qashqai και με δεδομένη την πολυετή εμπορική του επιτυχία το βάζουμε σε άμεση αντιπαράθεση με το φιλόδοξο ολοκαίνουργιο μικρομεσαίο "SUV" της Seat, που ποντάρει στο σημαντικό τεχνολογικό «οπλοστάσιο» του ομίλου VW... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Nissan Qashqai 1.5 dCi - Seat Ateca 1.6 TDI

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Στους πετρελαιοκινητήρες ο 1.5 της Nissan κερδίζει το χρίσμα
    Εξωτερικά το Nissan διαθέτει ισχυρότερη προσωπικότητα, με το μεσογειακό Ateca να δείχνει λίγο πιο συντηρητικό
    Σαφώς μεγαλύτερος είναι ο χώρoς αποσκευών του Ateca

Opel Crossland X 1.6 CDTi - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi

Οι δυο όψεις του ίδιου νομίσματος
Πρόκειται για την τρανή απόδειξη πως μέσα από τα ίδια υλικά, τα ίδια συστατικά, μπορούν να προκύψουν δυο εντελώς διαφορετικά σε φιλοσοφία μικρά crossover, καλύπτοντας από άκρη σε άκρη το προφίλ των αγοραστών... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Opel Crossland X 1.6 CDTi - Peugeot 2008 1.6 BlueHDi

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ο κινητήρας του 2008 είναι πιο δυνατός προσφέροντας καλύτερες επιδόσεις, αλλά και περισσότερο θόρυβο
    Αισθητικά υπάρχουν δυο αντίθετες προσεγγίσεις οι οποίες καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα
    Στους χώρους αποσκευών προηγείται ξεκάθαρα το Crossland X σε ό,τι αφορά στη χωρητικότητα

Honda HR-V 1.5 - Toyota C-HR 1.2T

Ιαπωνικές διενέξεις
Δύο διαφορετικά crossover ανταλλάσσουν τις απόψεις τους γύρω από το ίδιο θέμα, έχοντας ίδια γεωγραφική προέλευση, δυνατό "brand name", διαφορετική όμως αντίληψη σε πολλά φλέγοντα ζητήματα... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Honda HR-V 1.5 - Toyota C-HR 1.2T

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Στους κινητήρες, ξεχωρίζει για καθημερινή χρήση ο 1.2 του Toyota, ενώ ο 1.5 του Honda θυμίζει άλλες εποχές με το τράβηγμα ψηλά
    Σχεδιαστικά σαφώς το Toyota τραβά απευθείας το μάτι με τη φουτουριστική προσέγγιση
    Μεγαλύτερος σε χωρητικότητα ο χώρος αποσκευών του HR-V συγκριτικά με τον αντίστοιχο του C-HR

DS3 1.2 PureTech 130 - Mini Cooper

Στιλ και lifestyle στο επίκεντρο
Δυο ελκυστικά μικρά αυτοκίνητα, με μπόλικο κύρος και καταγωγή από τζάκι, κλείνουν πονηρά το μάτι σε όσους είναι ή αισθάνονται νέοι, επιθυμούν να ξεχωρίζουν, αλλά δεν λησμονούν ταυτόχρονα και το χόμπι της οδήγησης...... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - DS3 1.2 PureTech 130 - Mini Cooper

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Στους τούρμπο 3κύλινδρους βενζινοκινητήρες έχουμε άλματα εξέλιξης, με εκείνον του Mini να δείχνει το δρόμο
    Εμφανισιακά δεν θα περάσουν πουθενά απαρατήρητα, υιοθετώντας μάλιστα και premium αύρα...
    Στους στενόχωρους χώρους αποσκευών, το Cooper παίρνει βραχεία κεφαλή , ιδιαίτερα απέναντι στο «κάμπριο» DS3

Ford Focus 1.5 TDCi 120 – Seat Leon 1.6 TDI 115

Οικογενειακό «οδηγείν»
Μπαρουτοκαπνισμένα και τα δύο σε ευρωπαϊκή και εγχώρια αγορά, γνωρίζουν με μαεστρία να κλέβουν μερίδια, επενδύοντας κυρίως σε όσους ξέρουν και θέλουν να οδηγούν, χωρίς τα ίδια να διαθέτουν τη στάμπα του ακριβού ή του πολυτελούς στη μικρομεσαία κατηγορία... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Focus 1.5 TDCi 120 – Seat Leon 1.6 TDI 115

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Στους ντίζελ βγάζουμε καπέλο, εκείνος του Ford πυροβολεί αδιακρίτως, ενώ ο αντίπαλος του βγάζει πιο οικονομικά τη «βρωμοδουλειά» καθημερινά
    Αισθητικά, ο «παλιός» καλά κρατεί (Focus), τον νεότερος (Leon) δεν τον ενδιαφέρει και τόσο να κάνει τη διαφορά
    Μικρό προβάδισμα στη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών για το Leon

Nissan Micra 1.5 dCi 90 - Peugeot 208 BlueHDi 100

Κλασική αξία απέναντι σε ριζική ανανέωση
Τα σούπερ μίνι κρατούν τα σκήπτρα του ενδιαφέροντος στη χώρα μας, όσο ο Έλληνας αναζητά περισσότερο αυτοκίνητο για τα χρήματά του σε μικρή συσκευασία και τα δύο αυτοκίνητα της δοκιμής μας δίνουν πειστικές απαντήσεις σ' αυτόν τον προβληματισμό... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Nissan Micra 1.5 dCi 90 - Peugeot 208 BlueHDi 100

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Στους κινητήρες, ο Γάλλος δείχνει πιο ψαγμένος, με περισσότερη ισχύ και ροπή, το Nissan απαντά με λίγο καλύτερη οικονομία
    Εικόνα, σχεδίαση, προσωπικότητα ψηφίζουμε Micra, μια νέα προσέγγιση με περισσότερο οπτικό ενδιαφέρον
    Στους χώρους αποσκευών ένα μικρό προβάδισμα πηγαίνει στο Micra, το οποίο όμως θολώνει κάπως λόγω ψηλού κατωφλιού

Peugeot 3008 1.6 BlueHDi 120 - VW Tiguan 1.6 TDI

Σύνοδος κορυφής
Δύο από τα κορυφαία μικρομεσαία crossover της εποχής δίνουν ραντεβού σε μια μάχη χωρίς αύριο, με εφόδια αλλά χωρίς αδυναμίες, με επιχειρήματα χωρίς αμφισβήτηση, με δεδομένες αρετές και ονόματα από τζάκι... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Peugeot 3008 1.6 BlueHDi 120 - VW Tiguan 1.6 TDI

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Πολύ καλοί οι ντίζελ κινητήρες στα 1,6 λίτρα, στα σημεία παίρνει κεφάλι ο Γάλλος της παρέας
    Αισθητικά, το VW υιοθετεί μια πιο σοβαρή εικόνα, ενώ το Peugeot δείχνει πιο φρέσκο και νεωτεριστικό
    Στους χώρους αποσκευών, έστω και αν δεν του φαίνεται, το 3008 υπερέχει με 100 περισσότερα λίτρα!

Ford Kuga 1.5 TDCi - Renault Kadjar 1.5 dCi

Για μια θέση στον ήλιο
Συγκρίνουμε δύο από τα καλύτερα μικρομεσαία ευρωπαϊκά αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου, που ταιριάζουν γάντι στην ελληνική πραγματικότητα, διαθέτοντας οικονομικούς ντίζελ περιορισμένου κυβισμού, με το καθένα να ακολουθεί το δικό του δρόμο, ανάλογα με το "DNA" της εταιρείας που εκπροσωπεί.... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Kuga 1.5 TDCi - Renault Kadjar 1.5 dCi

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Φιλότιμες προσπάθειες απέναντι στο αυξημένο βάρος από τους πετρελαιοκινητήρες, πιο ζωηρός αυτός του Kuga, πιο οικονομικός εκείνος του Kadjar
    Όχι τα πιο ευφάνταστα σχήματα της κλάσης, αλλά ίσως τα πιο μεστά για όποιον δεν θέλει να επιδεικνύεται
    Στους χώρους αποσκευών το Renault προηγείται με μεγαλύτερη χωρητικότητα και πιο εύκολο σχήμα

Ford Focus 1.5 TDCi - Renault Megane 1.5 dCi

Γαλλογερμανικοί διαξιφισμοί
Δυο κορυφαία αυτοκίνητα της κατηγορίας C μας βάζουν πολύ δύσκολα, ανεβάζοντας συνολικά το επίπεδο της κατηγορίας, αλλά και τις προσδοκίες του κοινού από αυτά, το καθένα από διαφορετική σκοπιά...... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Ford Focus 1.5 TDCi - Renault Megane 1.5 dCi

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Πρόθυμοι οι ντίζελ κινητήρες, πιο δυνατός αυτός του Focus, λιγότερο λαίμαργος αυτός του Megane
    Εύπεπτα σχήματα σε κάθε περίπτωση, κατάλληλα για μοντέρνες οικογένειες νεαρής ή μέσης ηλικίας
    Ο χώρος αποσκευών του Renault είναι μεγαλύτερος σε χωρητικότητα από αυτόν του αντιπάλου του

Citroen C1 1.2 - Ford Ka+ 1.2

Αντίθετοι ρόλοι
Δυο αυτοκίνητα που «τυπικά» ανήκουν στην ίδια κατηγορία, αυτή των αυτοκινήτων πόλης, μας παραθέτουν διαφορετικές απόψεις επάνω στο ίδιο φλέγον θέμα, έχοντας ισχυρά επιχειρήματα σε κάθε περίπτωση...... περισσότερα
  • Περισσότερες Φωτογραφίες - Citroen C1 1.2 - Ford Ka+ 1.2

    Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
    Ο κινητήρας του C1 είναι πιο ψυχωμένος κι επιτελεί ευκολότερο έργο, το Ka+ με πιο πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλή κατανάλωση
    Το σχήμα του C1 σε κάνει να γυρίσεις να το κοιτάξεις, αντίθετα το «παγκόσμιο» μοτίβο της Ford επιδιώκει να μην σε ξενίσει
    Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης στο χώρο αποσκευών, με το Ka+ να επικρατεί κατά κράτος σε λίτρα και σε σχήμα

  UP